Masina Mea: Colt Z30 1.5 Di-d Invite
Salutare,
Masina mea s-a nascut in 2006, si mi-a provenit printr-un schimb cu o prietena. Eu eram incarcat la un leasing greu de dus cu un Fiat Bravo, asa ca pot spune ca aceasta masina nu a fost alegerea mea ci mai degraba alegerea sortilor. Am optat pentru ea pentru ca o stiam demult, o condusesem si inainte si mi-a placut ca idee. In scurt timp am ajuns sa o iubesc. La aproape 90 mii de km, pot spune ca nu a avut nici o problema, absolut niciuna (bine, sa excludem de aici faptul ca a avut baia sparta de vreo 2 ori din cauza ca e prea joasa si drumurile din RO sunt cum sunt).
M-a incantat motorizarea ei Mercedes, chiar daca are numai trei pistoane. Are multa putere si fuge neasteptat de tare pentru cei 95cp. Sunt convins ca e o masina foarte fiabila si asta m-a determinat in primul rand sa o pastrez.
Ce-mi place la masina mea:
- fizicul ei. Poate va pregatiti sa aruncati cu oua si rosii, dar eu o consider o masina foarte frumoasa. Interiorul este rosu (desi in fotografii aveam huse negre) si mereu mi-am dorit o masina cu tapiterie rosie!
- fiabilitatea ei: pana acum, in afara de reviziile obisnuite si placile de frana fata nu a cerut altceva.
- modularitatea: cate masini permit modificarea banchetei spate in atatea feluri si demonarea ei atat de facil? In plus lipsa porbagajului se atenueaza datorita sistemului de reglare al banchetei.
- puterea: pentru motorul care il are, trage mai bine decat ma asteptam (vin de pe un Fiat Bravo de 150cp si nu-i duc lipsa prea mult).
- raspunde repede la volan. Cred ca datorita amplasarii rotilor mai in fata.
- se conduce usor, oglinzile laterale sunt mari.
- este japoneza.
- consumul e bun pentru ce-ti ofera.
- spatiul interior. Pentru clasa ei, este o masina foarte spatioasa, chiar si pentru cei care stau in spate. Deasupra capului ai loc destul!
Ce nu-mi place la masina mea:
- lumina verde din bord: imi aduce aminte de Dacia. Becul indicator de faza lunga (albastru) bate atat de tare in ochi incat prefer sa merg cu faza scurta.
- nu e foarte stabila.
- pe drum accidentat zdrangane ceva pe fata desi pana acum, nu am reusit sa-mi dau seama ce se aude. Nu are defectiuni de genul bucse, amortizoare, etc... si totusi ceva zdrangane.
- sistemul audio lasa de dorit si nici nu-l pot schimba pentru ca butonul de la computerul de bord e inclus pe cd-player.
- scaunele din fata nu permit lasarea spatarului de tot si uneori la drum lung mi-as fi dorit sa fie mai confortabil de dormit in ea.
- prea joasa pe fata: doua bai de ulei schimbate.
- trei pistoane la motor. Ma simt ca intr-un Tico.
- la drum lung e obositoare iar la viteze mari e zgomotoasa.
Cam asta ar fi pe scurt despre masina mea. Sper sa mearga cum a mai mers si pana acum si sa facem sanatosi multi km impreuna.
Masina mea s-a nascut in 2006, si mi-a provenit printr-un schimb cu o prietena. Eu eram incarcat la un leasing greu de dus cu un Fiat Bravo, asa ca pot spune ca aceasta masina nu a fost alegerea mea ci mai degraba alegerea sortilor. Am optat pentru ea pentru ca o stiam demult, o condusesem si inainte si mi-a placut ca idee. In scurt timp am ajuns sa o iubesc. La aproape 90 mii de km, pot spune ca nu a avut nici o problema, absolut niciuna (bine, sa excludem de aici faptul ca a avut baia sparta de vreo 2 ori din cauza ca e prea joasa si drumurile din RO sunt cum sunt).
M-a incantat motorizarea ei Mercedes, chiar daca are numai trei pistoane. Are multa putere si fuge neasteptat de tare pentru cei 95cp. Sunt convins ca e o masina foarte fiabila si asta m-a determinat in primul rand sa o pastrez.
Ce-mi place la masina mea:
- fizicul ei. Poate va pregatiti sa aruncati cu oua si rosii, dar eu o consider o masina foarte frumoasa. Interiorul este rosu (desi in fotografii aveam huse negre) si mereu mi-am dorit o masina cu tapiterie rosie!
- fiabilitatea ei: pana acum, in afara de reviziile obisnuite si placile de frana fata nu a cerut altceva.
- modularitatea: cate masini permit modificarea banchetei spate in atatea feluri si demonarea ei atat de facil? In plus lipsa porbagajului se atenueaza datorita sistemului de reglare al banchetei.
- puterea: pentru motorul care il are, trage mai bine decat ma asteptam (vin de pe un Fiat Bravo de 150cp si nu-i duc lipsa prea mult).
- raspunde repede la volan. Cred ca datorita amplasarii rotilor mai in fata.
- se conduce usor, oglinzile laterale sunt mari.
- este japoneza.
- consumul e bun pentru ce-ti ofera.
- spatiul interior. Pentru clasa ei, este o masina foarte spatioasa, chiar si pentru cei care stau in spate. Deasupra capului ai loc destul!
Ce nu-mi place la masina mea:
- lumina verde din bord: imi aduce aminte de Dacia. Becul indicator de faza lunga (albastru) bate atat de tare in ochi incat prefer sa merg cu faza scurta.
- nu e foarte stabila.
- pe drum accidentat zdrangane ceva pe fata desi pana acum, nu am reusit sa-mi dau seama ce se aude. Nu are defectiuni de genul bucse, amortizoare, etc... si totusi ceva zdrangane.
- sistemul audio lasa de dorit si nici nu-l pot schimba pentru ca butonul de la computerul de bord e inclus pe cd-player.
- scaunele din fata nu permit lasarea spatarului de tot si uneori la drum lung mi-as fi dorit sa fie mai confortabil de dormit in ea.
- prea joasa pe fata: doua bai de ulei schimbate.
- trei pistoane la motor. Ma simt ca intr-un Tico.
- la drum lung e obositoare iar la viteze mari e zgomotoasa.
Cam asta ar fi pe scurt despre masina mea. Sper sa mearga cum a mai mers si pana acum si sa facem sanatosi multi km impreuna.
- Fişiere ataşate
-
- _8143102.jpg (2.34 MiB) Vizualizat de 3104 ori
-
- _8143103.jpg (1.41 MiB) Vizualizat de 3099 ori
Bine ai venit!
Motorul cu 3 pistoane este 1.1 .. cu 75cp, cel de 1.3 are 95cp.
Iar cu playerul .. te ajuta asta
QUOTE When installing a after market stereo you lose the set button and the function to change from mpg,average and fuel etc but you can still change it follow these instructions.
1. Make sure car is OFF
2. Press Top Right button also known as button A and hold it down.
3. Whilst holding it down turn the ignition to on but not starting the car.
4. Keep holding button A and when the temp etc comes on press the SET button below dont let go of button A tho!
5. As you press set whilst holding A you can scroll through the diffrent options.
Ive edited a pic a find to show you buttons
Motorul cu 3 pistoane este 1.1 .. cu 75cp, cel de 1.3 are 95cp.
Iar cu playerul .. te ajuta asta
QUOTE When installing a after market stereo you lose the set button and the function to change from mpg,average and fuel etc but you can still change it follow these instructions.
1. Make sure car is OFF
2. Press Top Right button also known as button A and hold it down.
3. Whilst holding it down turn the ignition to on but not starting the car.
4. Keep holding button A and when the temp etc comes on press the SET button below dont let go of button A tho!
5. As you press set whilst holding A you can scroll through the diffrent options.
Ive edited a pic a find to show you buttons
ma....citeste ce scrie omu
e diesel. ala e tot in 3 pistoane si are 95 cai.
sovereighn - o mica dezamagire sa zic asa....masina nu e chiar japoneza. e nascuta in olanda la nedcar in aceeasi uzina cu smartul si mai nou outlanderul.
sa o stapanesti sanatos fara incidente.
PS - nu am mai auzit de nimeni cu 2 bai sparte pana acum...pe unde umbli?
e diesel. ala e tot in 3 pistoane si are 95 cai.
sovereighn - o mica dezamagire sa zic asa....masina nu e chiar japoneza. e nascuta in olanda la nedcar in aceeasi uzina cu smartul si mai nou outlanderul.
sa o stapanesti sanatos fara incidente.
PS - nu am mai auzit de nimeni cu 2 bai sparte pana acum...pe unde umbli?
Ce nu-mi place la masina mea:
...
- scaunele din fata nu permit lasarea spatarului de tot si uneori la drum lung mi-as fi dorit sa fie mai confortabil de dormit in ea.
Vezi ca la scaunele fata spatarele se "culca" total spre inainte, la scaunul soferului trebuind sa dai jos tetiera si sa-l deplasezi pe sine spre inapoi la maxim. De dormit se poate foarte bine, dar nu in mers (ma refer la pasagerul din dreapta, nu la sofer). Cel putin la mine asa lucreaza, la caroserie in 5 usi. Era cineva pe forum care spunea ca la trei usi nu reusea treaba asta.
...
- scaunele din fata nu permit lasarea spatarului de tot si uneori la drum lung mi-as fi dorit sa fie mai confortabil de dormit in ea.
Vezi ca la scaunele fata spatarele se "culca" total spre inainte, la scaunul soferului trebuind sa dai jos tetiera si sa-l deplasezi pe sine spre inapoi la maxim. De dormit se poate foarte bine, dar nu in mers (ma refer la pasagerul din dreapta, nu la sofer). Cel putin la mine asa lucreaza, la caroserie in 5 usi. Era cineva pe forum care spunea ca la trei usi nu reusea treaba asta.
Multumesc de intampinare. Confirm ca motorul Diesel este Mercedes si are trei pistoane. Ma surprinde ca unii dintre voi nu stiu asta, dar nu e nici o oproblema! Stiu ca e facuta in Olanda, dar sincer nu va bucurati ca nu e facuta prin Turcia sau mai rau? Baile astea le-am spart ce-i drept pe un teren mai denivelat, totusi e pacat ca Mitsubishi n-au facut ceva in sensul asta. Scut nu ma tenteaza sa pun din mai multe considerente, cel din plastic pe care il am e suficient. Am preferat insa sa-i schimb cauciucurile cu unele mai "carnoase" si, am mai pierdut din stabilitate putin insa, viteza de croaziera imi este indicata corect acum. Nu stiu daca counter-ul de km mai e ok, cred ca ala ma minte putin asa ca-i voi face reviziile putin mai devreme.
Danyutz multumesc pt pontul cu butoanele, abia astept sa-l testez. Sper sa functioneze. Cei de la Mitsubishi mi-au spus ca orice i-as face, nu mai am cum naviga prin functiile computerului de bord daca dau cd-playerul jos. Totusi ca sa accesez acele functii trebuie sa repet mereu figura pe care o spui tu? (oprit motor, tinut buton, pus contact.. etc.)
Danyutz multumesc pt pontul cu butoanele, abia astept sa-l testez. Sper sa functioneze. Cei de la Mitsubishi mi-au spus ca orice i-as face, nu mai am cum naviga prin functiile computerului de bord daca dau cd-playerul jos. Totusi ca sa accesez acele functii trebuie sa repet mereu figura pe care o spui tu? (oprit motor, tinut buton, pus contact.. etc.)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori