2008 Mitsubishi Colt 1.3 95cp Sparkling Black

Prezinta-ti Coltul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mar 24, 2011 4:50 am

E interesant ce vrei tu sa faci, sa ne tii la curent te rog ca as fi si eu interesat pe mai tarziu.

QUOTE (backrip @ Mar 19 2011, 02:41 PM) Ma bate gandul la un alternator suplimentar, montat in locul compresorului de AC, dar intai trebuie sa consult mai mult mecanici )

De ce n-ai zis anul trecut ca ti-l pastram pe ala care-mi incarca 15V!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 24, 2011 9:00 am

De ce sa nu pui alternatorul de la varianta diesel? Sigur e mai puternic. Desi va trebui probabil sa ii modifici prinderile, dar tot e mai bine decat sa lasi masina fara A/C. Orice alternator ai pune,vezi sa incarce foarte bine la relanti, acolo e beleaua cea mare. In mers cred ca si ala standard ti-ar face fata, dar la relanti nu mai tine pasul. Si ii pui si cea mai mare baterie care incape in tavita (sigur incape una de capacitate cel putin dubla fata de cea standard)

Avatar utilizator
backrip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 16, 2009 11:17 pm

Mesaj de backrip » Joi Mar 24, 2011 7:07 pm

Multumesc Andrei ) Anul trecut nu exageram chiar asa cu visele

@Alex44 - Pentru muzica voi face probabil un circuit suplimentar, separat de cel al masinii. In 46000 km nu cred ca am folosit A/C-ul mai mult de 300-500. Mie personal imi face rau.

Problema ce se puna la masina aceasta acum este legata de faptul ca la ~100w virbeaza plafoniera foarte urat, oglinzile laterale...; cat despre parbriz, se umfla binisor. probabil ca il voi schimba la un moment dat )

Voi tine la curent cu "imbunatatirile" aduse

Avatar utilizator
backrip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 16, 2009 11:17 pm

Mesaj de backrip » Sâm Oct 29, 2011 4:03 pm

Ne-am pregatit si noi pentru iarna cu jante de tabla pe 15" si cauciucuri 185/60 r15.
Masina se comporta ok cu aceste pneuri, consumul a crescut putintel (sau poate mi se pare mie) dar in schimb am impresia ca masina accelereaza ceva mai bine
Pe partea de stabilitate stam cam prost, tinand cont de balonul de 60 care ofera putin balans pe care in viraje il simtim... dar iarna, viteza mai mica, viraje atacate usor, regulamentar, fara pedala la podea ca inainte )
Costuri:
4 jante - 100 lei
4 cauciuri iarna S.H. - 240 lei
montaj cauciuri - 30 lei

Urmeaza o revizie de 60.000 - filtre mann, ulei mobil 5w40, placute de frana fata, TRW, achizitionate la pret total de 450 lei

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Sâm Oct 29, 2011 5:20 pm

Wow...eu am dat 100 ron ca sa incalt 4 jante si sa le echilibrez...Preturile astea sunt in Buzau? Eu am pus 175/65R15 pt iarna si e ok. Nu stiu daca tu chiar simti balans sau e palcebo...Umflate corespunzator n-ar trebui sa simti diferente din cauza balonului mai mare, mai degraba din compozitia anvelopei sa simti un pic mai usoara directia si sa para mai usoara/instabila.

Avatar utilizator
backrip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 16, 2009 11:17 pm

Mesaj de backrip » Lun Oct 31, 2011 1:18 pm

Echilibrarea rotilor nu am facut-o inca. Mi-a recomandat la vulcanizare sa parcurg cel putin 100 de km iar apoi, daca la viteza bate, sa le echilibrez. A trecut acea suta inca din prima zi iar pana acum, nu au existat nici un fel de probleme.

Astazi am modificat statia CB, Tti 550, marindu-i puterea la 9-10w si calibrarea antenei (la un service in Rm. Sarat, unde au aparatura corespunzatoare). Pretul a fost de 30 lei pentru statie si 20 pentru calibrarea antenei. Ma declar multumit momentan.

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori