Scris: Joi Oct 04, 2007 12:30 am
Salutare tuturor !
E prima mea postare pe acest forum.
Sunt de foarte putina vreme posesorul unui Mitsubishi Colt, facelift-ul sa-i spunem. Masina am luat-o pentru sotie, dar pana acum m-am "dat" eu cu ea.
Nu intrebati de ce.
Am ales modelul 1.3 A/T SAM SAFETY, culoare Cranberry Red.
Pentru cine nu l-a vazut, sau nu stie detaliile, cred ca are in plus fata de alte versiuni:
- jenti Alu de 16toli;
- geamuri laterale si luneta fumuri;
- tapiterie neagra cu insertii rosii si albe;
- farurile "negre";
- pragurile "negre"
- ASC (ESP);
- faruri ceata;
- airbag cortina
- CD ul cu mp3 si comenzi pe volan.
- senzori ploaie si senzori lumina
- volan imbracat in piele
In plus, am vrut neaparat cutie automata. Probabil ca unii o sa comenteze ca nu merita, consuma mai mult, etc. Cert e ca oricum consuma mult in Bucuresti, unde mai mult pe loc stai, deci am mers pe varianta muuult mai comfortabila pentru oras, pentru sotie.
Cutia e in 6 trepte si are optiune de automat si tiptronic.
Impresii.
Mie personal nu m-a incantat foarte tare. Sotia dorea o masina mica, ea chiar vroia un Pejo 107. Am deturnat-o si am dus-o sa vada si am testat Suzuki Swift, Grande Punto, Yaris, Clio 3, Fiesta si ultima a fost Colt.
Cert e ca a mea sotie a dat o tura in jurul lui, s-a urcat la volan, a butonat-o un pic si a spus, "pe asta o vreau".
So, am luat-o.
Cert e ca a inceput sa-mi placa.
Mi se pare foarte confortabila la drum, atat in oras cat si extraurban. Cutia automata ii aduce evident un plus de confort.
Se misca chiar foarte bine, nu e o masina joasa, nu te simti bagat in asfalt. Si nu e lenesa de loc. Deocamdata, pana la 1000, respectam cerintele producatorului si nu turam foarte tare. De fapt pe automat, daca nu ii dai prea tare gaz, oricum schimba vitezele repede.
La 120-130 mi se pare destul de silentioasa, nu e turata deloc (sub 3500ture)
Imi plac foarte mult banchetele din spate rabatabile si culisante.
Vizibilitatea la volan pare destul de buna.
Surprizator, mi se pare destul de bun soundul in Radio CD ul livrat.
Nu stiu daca scaunele sunt la fel si la versiunea fara "face lift", dar pe versiunea asta mi se par extrem de confortabile.
- Tapiteria mi se pare net superior calitativa celei dinainte (de exemplu, cea rosie nu-mi placea deloc la atingere)
Ce nu-mi place:
- Nu mi plac comenzile pe volan. Sunt efectiv pe volan, si daca nu esti cu el drept, cauti dupa butoane. E incomod, mai ales daca esti in mers. Mi s-ar fi parut mult mai simplu sa fie la coloana volanului si sa fie accesibil doar la o mana.
- tot la partea audio, nu mi place ca n-are buton de mute. Nu-mi place ca nu afiseaza ID ul mp3urilor rulate.
- nu inteleg de ce au renuntat la roata de rezerva in favoarea kit-ului de reparatie. Loc in portbagaj este.
Cam atat pentru primul post. Revin cu impresii noi. Daca aveti voi intrebari, voi raspunde asap.
Toate bune!
E prima mea postare pe acest forum.
Sunt de foarte putina vreme posesorul unui Mitsubishi Colt, facelift-ul sa-i spunem. Masina am luat-o pentru sotie, dar pana acum m-am "dat" eu cu ea.
Nu intrebati de ce.
Am ales modelul 1.3 A/T SAM SAFETY, culoare Cranberry Red.
Pentru cine nu l-a vazut, sau nu stie detaliile, cred ca are in plus fata de alte versiuni:
- jenti Alu de 16toli;
- geamuri laterale si luneta fumuri;
- tapiterie neagra cu insertii rosii si albe;
- farurile "negre";
- pragurile "negre"
- ASC (ESP);
- faruri ceata;
- airbag cortina
- CD ul cu mp3 si comenzi pe volan.
- senzori ploaie si senzori lumina
- volan imbracat in piele
In plus, am vrut neaparat cutie automata. Probabil ca unii o sa comenteze ca nu merita, consuma mai mult, etc. Cert e ca oricum consuma mult in Bucuresti, unde mai mult pe loc stai, deci am mers pe varianta muuult mai comfortabila pentru oras, pentru sotie.
Cutia e in 6 trepte si are optiune de automat si tiptronic.
Impresii.
Mie personal nu m-a incantat foarte tare. Sotia dorea o masina mica, ea chiar vroia un Pejo 107. Am deturnat-o si am dus-o sa vada si am testat Suzuki Swift, Grande Punto, Yaris, Clio 3, Fiesta si ultima a fost Colt.
Cert e ca a mea sotie a dat o tura in jurul lui, s-a urcat la volan, a butonat-o un pic si a spus, "pe asta o vreau".
So, am luat-o.
Cert e ca a inceput sa-mi placa.
Mi se pare foarte confortabila la drum, atat in oras cat si extraurban. Cutia automata ii aduce evident un plus de confort.
Se misca chiar foarte bine, nu e o masina joasa, nu te simti bagat in asfalt. Si nu e lenesa de loc. Deocamdata, pana la 1000, respectam cerintele producatorului si nu turam foarte tare. De fapt pe automat, daca nu ii dai prea tare gaz, oricum schimba vitezele repede.
La 120-130 mi se pare destul de silentioasa, nu e turata deloc (sub 3500ture)
Imi plac foarte mult banchetele din spate rabatabile si culisante.
Vizibilitatea la volan pare destul de buna.
Surprizator, mi se pare destul de bun soundul in Radio CD ul livrat.
Nu stiu daca scaunele sunt la fel si la versiunea fara "face lift", dar pe versiunea asta mi se par extrem de confortabile.
- Tapiteria mi se pare net superior calitativa celei dinainte (de exemplu, cea rosie nu-mi placea deloc la atingere)
Ce nu-mi place:
- Nu mi plac comenzile pe volan. Sunt efectiv pe volan, si daca nu esti cu el drept, cauti dupa butoane. E incomod, mai ales daca esti in mers. Mi s-ar fi parut mult mai simplu sa fie la coloana volanului si sa fie accesibil doar la o mana.
- tot la partea audio, nu mi place ca n-are buton de mute. Nu-mi place ca nu afiseaza ID ul mp3urilor rulate.
- nu inteleg de ce au renuntat la roata de rezerva in favoarea kit-ului de reparatie. Loc in portbagaj este.
Cam atat pentru primul post. Revin cu impresii noi. Daca aveti voi intrebari, voi raspunde asap.
Toate bune!