Pagina 25 din 27

Scris: Mie Apr 25, 2012 12:39 am
de andrei
Bineinteles, ne-am recuperat... Pentru curiosi, reparatia a fost undeva la ~1200 RON (din care 850 bara + 50 lampa reflectorizanta).

Urmeaza cateva mici schimbari in curand, sper.

Scris: Lun Noi 05, 2012 1:43 am
de andrei
Nu prea mai e nimic nou pe la noi prin curte, recent am facut revizia de 80.000.

Am preferat de data asta filtre Mann, pt ca ultimul filtru de ulei de la Jackoparts pe care l-am pus a facut probleme dupa ~8000 km.

Ulei am pus Shell Helix Ultra 0w40. Mi se pare ca il agreeaza mai bine decat pe raposatul Valvoline, dar prefer sa fac mai multi kilometri inainte de a da verdictul final, intrucat e posibil sa fie doar placebo.

Scris: Lun Noi 12, 2012 11:53 pm
de andrei
O incercare nu tocmai reusita..

Batea destul de tare vantul, iar trepiedul care a ramas mostenire de la bridge n-a putut face fata. Plus alte cateva detalii care mi-au scapat, ultima iesire de genul asta petrecandu-se cu ceva vreme in urma.

Sper sa revin curand cu ceva instantanee mai bune.

Scris: Dum Dec 30, 2012 6:57 pm
de andrei
Zilele trecute au ajuns amortizoarele spate de la Alex. Planuiesc sa le montez in primavara, pana atunci trebuie sa ma documentez in legatura cu optiunile care le am pentru fata. Dar prefer sa nu imi bat capul cu asta pana dupa sarbatori.

In rest, suntem bine:




Scris: Mar Mar 12, 2013 1:29 pm
de andrei
Astazi am montat amortizoarele spate. Am pus niste FK-uri, achizitionate de la colegul nostru, Alex44 . Sunt in mari dileme in legatura cu cele pt fata, o data pentru ca cele de acum nu se cer schimbate inca; apoi, altceva in afara de Sachs sau Boge nu prea se gasesc pentru fata, iar cele de CZT au un pret astronomic.

Sfaturi, idei?

Parca, cel putin pe moment as fi tentat sa o mai las asa...

Scris: Mar Mar 12, 2013 1:38 pm
de COObra
QUOTE Am preferat de data asta filtre Mann, pt ca ultimul filtru de ulei de la Jackoparts pe care l-am pus a facut probleme dupa ~8000 km
poti sa detaliezi un pic te rog. ce inseamna ca a facut probleme filtrul de ulei?

Scris: Mar Mar 12, 2013 1:41 pm
de andrei
La pornirile la rece, dupa aprox 8000 de km cu filtrul respectiv ramanea martorul de la ulei aprins mai mult decat de obicei (cam cu 1-1.5s). S-a rezolvat dupa inlocuirea filtrului.

Scris: Mar Mar 12, 2013 1:44 pm
de COObra
multumesc.

Scris: Mar Mar 12, 2013 1:49 pm
de andrei
Cu placere.

Scris: Mar Mar 12, 2013 2:37 pm
de Alex44
Cum e cu amortizoarele galbene? Nu te gadila pe creier sa le stii culoarea asta?