2008 Colt CZ3 1.3 95 CP Porcelain White - my "minivan
Astazi la -19 grade imediat dupa pornirea motorului levierul se misca ff greu, insa isi revine dupa ce se incalzeste. Stiu ca sunt temperaturi f scazute, insa au fost si in anii trecuti si parca nu imi amintesc sa se fi intamplat asta.
In fine, are rost sa imi fac griji sau e doar o lupta in zadar intre paranoia mea si legile fizicii?
In fine, are rost sa imi fac griji sau e doar o lupta in zadar intre paranoia mea si legile fizicii?
Levierul se misca greu pe directia stanga dreapta (pe liber) si nu se centreaza, sau si cand bagi in viteza efectiv intra greu?
Oricum pe gerul asta e foarte gros uleiul in cutie, un 75w90 e la fel sau chiar mai gros decat un 10w40..Iar la -20 de grade 10w40 e marmelada. De aia eu mi-am luat 70w80, care e aproximativ la fel de gros ca un 5w30 se impaca mai bine cu vremea asta polara
Oricum pe gerul asta e foarte gros uleiul in cutie, un 75w90 e la fel sau chiar mai gros decat un 10w40..Iar la -20 de grade 10w40 e marmelada. De aia eu mi-am luat 70w80, care e aproximativ la fel de gros ca un 5w30 se impaca mai bine cu vremea asta polara
- shadow2blade
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm
Am casco la Astra, maine merg la constatare. Afara era -1 grad cand s-a intamplat, ideea e ca am scapat-o putin in spate, am auzit ca s-a fosnit de ceva, m-am uitat in oglinda si erau doar niste ramurele, am plecat in fata si... mai apoi am realizat ca printre ramurele se ascundea si un gardut.. asta e, se face.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori