2008 Colt CZ3 1.3 95 CP Porcelain White - my "minivan

Prezinta-ti Coltul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Aug 29, 2011 12:43 pm

Au venit pragurile si prelungirile pentru bara spate. Materialul e mai tare si ceva mai casant decat cel al pragurilor OEM, dar considerand faptul ca au fost de vreo 5-6 ori mai ieftine, eu zic ca sunt ok. De asemenea, comparabil cu pragurile OEM acestea sunt cu vreo 2-3 cm mai putin inalte. Sper sa nu ne dea prea multa bataie de cap la montaj. Nu am apucat sa le fac poze, le-am lasat deja la vopsitorie ca imi ocupau mult loc in masina, dar o sa revin cu poze de la montaj si evident, rezultatul final.

Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Lun Aug 29, 2011 5:01 pm

Mai pune folie carbon 3D pe capota motor si plafon. Vopsestye jantele negre si o sa arate bine, mai ales ca tu ai blocurile oprice negre din fabrica...Astept sa vad pragurile si prelungirile montate
Spor la treaba!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Sep 21, 2011 1:41 pm

Am reusit sa le montez.. nu a iesit chiar perfect din cauza plasticului tare care nu prea a vrut sa se muleze perfect pe caroserie precum si a matritei oarecum inexacte dupa care au fost facute. Insa cu mici artificii, am reusit. Sfatul meu pentru cei care vor sa isi comande ceva de la autostyle.nl: mai ganditi-va!

Am inlocuit intre timp si bandoul pe care-l pierdusem.

Rezultatele sunt:

Spate:


Lateral dreapta:


Lateral dreapta:


Lateral dreapta:


Fata + lateral stanga:


Lateral stanga:


Lateral stanga:


Spate-dreapta:


Spate-stanga:

Avatar utilizator
drac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 20, 2011 9:26 pm

Mesaj de drac » Mie Sep 21, 2011 1:46 pm

A iesit super!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Sep 22, 2011 9:36 pm

Multumesc pentru aprecieri.

Astazi am avut o zi lunga, atat eu cat si musiu' Colt. Am facut revizia de 70.000 (fara cateva sute). Ce s-a schimbat:

- filtru ulei (Jakoparts)
- filtru aer (Jakoparts)
- filtru polen (Mann)
- ulei motor (5w40 Valvoline)
- ulei transmisie (75w90 Valvoline)
- antigel (am pus GL12, am facut cam urat din cauza ca nu era aceeasi culoare cu ce scosesera mecanicii din masina, insa intr-un final l-am acceptat asa - recunosc, inainte de a-mi da acceptul am tras putin cu ochiul aici si vazand ca nu sunt singurul Coltist cu GL12 am considerat ca e ok)
- lichid frana (Ferodo DOT 4)
- saboti spate (ATE)
- rectificat tamburi
- rulment stanga spate (FAG)
- strans cablu frana de mana

Nu am reusit sa merg decat vreo 4 km cu masina dupa revizie, deci prea multe impresii nu am de impartasit. Clar intra mai bine in viteza, pedala de frana e acum ok (se slabise rau) si nu mai am emotii cand o las parcata in panta. Teoretic ar trebui sa nu mai aud nici huruit de rulment, dar astept sa probez. Trebuie sa mai verific flansa amortizorului din dreapta fata, roata are un mic joc, care pare sa provina de acolo. Costul final nu stiu daca are relevanta, din moment ce am preturi preferentiale din partea unui service cu care colaborez (nu este service Mitsubishi, in caz ca cineva s-ar gandi la varianta asta).

Avatar utilizator
pascal_mihai_marian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 6:40 pm

Mesaj de pascal_mihai_marian » Lun Sep 26, 2011 11:21 pm

se poate totusi un pret informativ pentru :saboti ,rulment si ulei de transmisie.Multumesc frumos!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Sep 28, 2011 10:31 am

Salut,
sigur:
saboti - 182 lei
rulment - 268 lei
ulei transmisie - 98 lei

Cu placere!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Oct 03, 2011 3:45 pm

Poz(n)e noi:










Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Ian 27, 2012 12:23 pm

Astazi la -11 grade mi s-a parut ca levierul agata o idee mai tare la schimbarea treptelor in comparatie cu anii anteriori, poate chiar la temperaturi mai scazute, cu uleiul vechi.

E posibil insa sa fie doar o senzatie, avand in vedere ca n-am mai avut temperaturi foarte scazute de ceva timp.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Ian 30, 2012 8:06 pm

Ce indice avea uleiul vechi de transmisie?

Oricum la rece nu e anormal sa agate, trebuie asteptat mai mult timp la pornire sa inmoi uleiul decat in alte dimineti mai sanatoase.

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori