Mit Motors Refuza Sa Acorde Garantie

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
GrasuLancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 06, 2013 1:16 pm

Mesaj de GrasuLancer » Mie Iun 29, 2016 1:01 pm

Salutare, tututor.

Ieri dimineaţă am păţit o chestie mai deosebită... mi s-a rupt cheia de la maşină când am rotit-o în contact. Am reuşit sa ajung la Mit Motors de unde am luat-o şi.... surpriză - nu vor să mă ajute.
Nu asigură ei garanţia ci importatotorul (după spusele lor) - importatorul nu e de găsit. Şeful de service Ion David mi-a spus că e o problemă care mă priveşte, că mă costă 150€ o cheie nouă şi, dacă nu sunt de acord, pot să plec.

Formular de reclamaţii nu au acceptat să-mi dea, de asemenea, pentru că nu au.

Unde şi cu cine aş putea vorbi să mi se repare cheia. Maşina e nouă, are 25000 km şi e cumpărată în februarie.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mie Iun 29, 2016 2:46 pm

Ce sa zic, e cam discutabila situatia ta cu ruptul cheii. Eu nu am rupt nici o cheie pana acum, nici chiar la un Vitara mai vechi al tatalui meu, a carui cheie era cumva indoita. Poate fi ghinion, neatentie sau material slab calitativ. Parerea mea e ca in situatia data, ar fi bine sa mergi la un alt service, gen cel de pe Metalurgiei si sa incerci varianta romaneasca de "a-i cinsti" pe cei de care ai nevoie sa te ajute si astfel scapi de bataia de cap. Cat despre atitudinea celor din service, din nou e discutabila, daca te-ai dus mai infipt si ai batut cu pumnul in masa, sau daca te-ai dus prea rezervat in atitudine, probabil de aici si atitudinea lor de a "scapa" de tine, personal prefer calea de mijloc, dau un ban, dar nu ma doare capul. Cheia poti sa ti-o comanzi pe net, problema e rescrierea chip-ului.

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Mie Iun 29, 2016 5:04 pm

Iti redomand ANPC:

http://reclamatii.anpc.ro/

Se misca un pic mai greu, cel putin 30 de zile, dar au randament. Chiar daca crezi ca s-ar putea sa nu ai sanse, tot i-as rascoli asa macar de placere. Am avut si eu probleme cu ei.

Avatar utilizator
GrasuLancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 06, 2013 1:16 pm

Mesaj de GrasuLancer » Mie Iun 29, 2016 5:14 pm

QUOTE (gabone @ Jun 29 2016, 05:04 PM) Iti redomand ANPC:

http://reclamatii.anpc.ro/

Se misca un pic mai greu, cel putin 30 de zile, dar au randament. Chiar daca crezi ca s-ar putea sa nu ai sanse, tot i-as rascoli asa macar de placere. Am avut si eu probleme cu ei.

Negativ. Maşina cumpărată pe firmă - divergenţele între persoane juridice se rezolvă doar în instanţă.

QUOTE (razvante @ Jun 29 2016, 02:46 PM) Ce sa zic, e cam discutabila situatia ta cu ruptul cheii. Eu nu am rupt nici o cheie pana acum, nici chiar la un Vitara mai vechi al tatalui meu, a carui cheie era cumva indoita. Poate fi ghinion, neatentie sau material slab calitativ. Parerea mea e ca in situatia data, ar fi bine sa mergi la un alt service, gen cel de pe Metalurgiei si sa incerci varianta romaneasca de "a-i cinsti" pe cei de care ai nevoie sa te ajute si astfel scapi de bataia de cap. Cat despre atitudinea celor din service, din nou e discutabila, daca te-ai dus mai infipt si ai batut cu pumnul in masa, sau daca te-ai dus prea rezervat in atitudine, probabil de aici si atitudinea lor de a "scapa" de tine, personal prefer calea de mijloc, dau un ban, dar nu ma doare capul. Cheia poti sa ti-o comanzi pe net, problema e rescrierea chip-ului.

Da.... cheia se strică la maşină nouă şi tot eu trebuie să plătesc. Şpagă / neşpagă, simplul fapt că s-a rupt mă şochează. Mă mai şochează atitudinea : niciodată nimănui nu i s-a rupt nici o cheie - de aceea nu vă acordăm garanţie - e utilizare necorespunzătoare. Nici măcar nu s-au uitat la ea... caso chiuso.

Tipic românesc - "iz not mi, boss!"

Avatar utilizator
alecs.utzul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 30, 2015 7:33 pm

Mesaj de alecs.utzul » Mie Iun 29, 2016 8:54 pm

Acu nu vreau sa fiu carcotas...dar daca ai abuzat de cheie? Este foarte posibil ca tu sa fi stat pe ea fara sa iti dai seama, sau au intervenit asupra ei mecanic in alte feluri, astfel ea in timp a cedat.
Si din proprie experienta, poti sa faci cate plangeri vrei la anpc, ei se vor duce, ii vor lua la intrebari pe cei de la mit si dupa vor da din umeri....

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Mie Iun 29, 2016 9:50 pm

Sediul importatorului este vis-a-vis de Mit Motors....practic in aceeasi incinta cu service-ul Tiriac Auto din Baneasa.

Eu acolo am fost si am stat de vorba cu un reprezentant al importatorului atunci cand am fost trimis la plimbare de catre un angajat al unui service mitsubishi. Raspunsul celor de la importator a fost ca ei nu lucreaza direct cu clientii si orice reclamatie sau problema legata de garantie trebuie preluata de catre service-urile de reprezentanta care intocmesc documentatia necesara oricarei probleme reclamata si pe care le-o inainteaza lor, care iau o decizie pe care o comunica clientului tot prin intermediul service-ului. Tot atunci m-au asigurat ca vor lua masurile care se impun...asa ca poti sa te duci acolo cu "jalba in protap", dar de rezolvat tot la sevice-ul de marca rezolvi.

Oricum, problema ta este putin cam ciudata din prisma faptului ca nu am mai auzit sa pateasca cineva asa ceva, insa nu strica sa te duci la importator si sa le expui problema si modul "profesionist" cum au rezolvat-o cei din service-ul de marca...parerea mea ca se poate lasa cu ceva sanctiuni.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mie Iun 29, 2016 10:22 pm

Din cauza angajatilor astora mi-am bagat in e a de garantie. Romulani incompetenti care au ajunt pe postul respectiv pt ca cel capabil ori are service-ul lui ori lucreaza in cercetare la renault. Cei ce-s pe posturi de "decizie" sunt oarece mediocrii ce-au avut a doua sansala interviul pt portar.

du-te peste ei c-un avocat slobod la idei si gura si vei rezolva "beleaua". Treaba nasoala e ca acel avocat costa ceva mai mult de 150 de iepuroi...

@alecs.utzul

Sper ca-i o ironie prea subtila si eu nu-s in stare s-o pricep... dar: cum draq sa abuzezi de-o cheie s-o poti rupe? o introduci neregulamentar? o tii in buzunarul de la spate? Eu personal am desfacut nenumarate sticle de bere cu cheile din dotare si n-au nici pe draq. Alta intrebuintare "decenta" n-am gasit cheii.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Iun 30, 2016 10:27 am

Sincer sa fiu faptul ca s-a rupt cheia nu prea ar face obiectul garantiei. Sa fim seriosi o cheie nu se rupe asa usor, poate aveai volanul blocat si ai fortat cheia. Te duci cu cheia de rezerva la un atelier de copiat chei si iti face una noua (doar partea metalica) apoi o inlocuieti in suportul celei rupte. Chipul nu ai dece sa il schimbi.

Avatar utilizator
GrasuLancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 06, 2013 1:16 pm

Mesaj de GrasuLancer » Joi Iun 30, 2016 10:44 am

QUOTE (Flipper @ Jun 30 2016, 10:27 AM) Sincer sa fiu faptul ca s-a rupt cheia nu prea ar face obiectul garantiei. Sa fim seriosi o cheie nu se rupe asa usor, poate aveai volanul blocat si ai fortat cheia. Te duci cu cheia de rezerva la un atelier de copiat chei si iti face una noua (doar partea metalica) apoi o inlocuieti in suportul celei rupte. Chipul nu ai dece sa il schimbi.

Păi, tocmai suportul de plastic s-a rupt... până la urmă am rezolvat cu super-glue.
Am găsit pe e-bay carcase de astfel de chei cu 3$ / bucata. Şi chei blank, cu chip şi telecomandă cu 55$

Fraţilor, m-am lămurit : produsele indestructibile de la Mitsubishi n-au cum să se strice. În mod special cheile. Niciodată. Recunosc - eu sunt vinovat şi am încercat să abuzez de bunătatea şi seriozitatea celor de la garanţie. Recunosc că am băgat cheia în menghină şi am tras de ea în cu un cleşte numai spre a mă distra, iar apoi, când am blocat volanul din nelimitata-mi prostie şi am dat contact împingând ca un ţăran incult care n-a mai avut niciodată maşină, cheia s-a rupt şi apoi am minţit cu neruşinare că sunt proaste cheile când ele, sunt de fapt, de o calitate ieşită din comun.

Şi nu, nu am condus Mitsubishi din 2006. Nu am ştiut că volanul se blochează într-o anumită poziţie. Am minţit în tot ce-am zis. Eu, de fapt, nici permis nu am.
De asemenea nu-i adevărat că la vechiul Lancer nu am avut niciodată probleme şi noul Lancer e mai prost finisat şi făcut cu materiale vizibil mai proaste. Tot ce e vechi e automat şi prost - doar ştim asta cu toţii. Nimeni şi nimic de la Mitsu nu poate fi contestat - nici măcar o biată cheie şi nici simpatica de Irina de la MIT Motors şi nici Ion David şeful ei. Sunt toţi nişte zei de care eu nu sunt vrednic. Iar maşinile sunt într-o evoluţie continuă, nu pot fi decât din ce în ce mai bune.

De aceea, din nevrednicia şi prostia mea neasemuită, următoarea maşină n-o să fie Mitsubishi, de care nu sunt vrednic, ci o porcărie de Subaru care ar putea mulţumi un ratat ca mine.

Vai mie... va trebui să-mi schimb şi nickname-ul în GrasuImpreza...

mea culpa.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Joi Iun 30, 2016 11:51 am

Tu chiar crezi ca din cauza unei carcase de cheie nu vei mai alege Mitsubishi? Eu iti inteleg nemultumirea si probabil vorbesti la nervi, e normal, dar totusi este o carcasa de cheie. Sa vezi cum pica carcasele la alte marci, cartele si alte alea in draci.

Acum, problema nu este carcasa de cheie, problema este atitudinea celor de la Mit Motors, nu Mitsubishi. Tu vrei sa te razbuni pe marca pentru ca un taran din service ti-a facut faza asta, nu e corect si normal.

Nu vreau sa spun ca este si vina ta, poate ti-a picat pe jos, poate s-a fisurat, poate ai aruncat cu ea pe masa poate poate... nu asta este problema, problema este ca Mit Motors trebuia sa-ti schimbe carcasa si gata. Daca veneai si a doua oara era ok sa te trimita la plimbare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori