Mit Motors Refuza Sa Acorde Garantie

Prezinta-ti Coltul aici!
Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Joi Iun 30, 2016 11:56 am

@Grasu: din exprimarea ta "cred" ca toata lumea a inteles ca ai rupt in contact partea metalica a cheii. Din ultimul tau post inteleg ca de fapt s-a rupt plasticul.
No offense, dar, pt un plastic vrei garantie? Nu vei primi niciodata indiferent de marca sau produs, e ca si cum te duci cu o pereche de pantofi la garantie ca plasticul din capatul siretului s-a rupt/crapat. Altfel vina pentru ruperea (mai bine zis separarea partii metalice de carcasa de plastic) iti apartine. Singurul mod in care primeai inlocuire in garantie era daca ruperea se producea in momentul achizitiei, nu la 25000 km dupa prima pornire.

@Ursu: MMR nu poate face asta pentru fiecare lucru. Altfel am remedia toti "in garantie" fiecare prima problema (discuri, placute, filtre, etc)

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Iun 30, 2016 12:04 pm

Nu consider demersul colegului deplasat, si sunt dezamagit de primirea pe care a avut-o indiferent de abordarea lui.

Angajatii din service ar trebui sa fie mai profesionalisti si instruiti pt astfel de cazuri, astfel incat sa stie cum/cui sa escaleze problema nu sa trimita clientul inapoi asa cum a venit.

Puteau sa inspecteze cheia, sa se disculpe daca erau semne de interventie (surub tocit, urme de oboseala pe plastic, crapata intr-un loc suspect ce indica abuzul) sau sa negocieze o reducere a costurilor de inlocuire daca nu facea obiectul garantiei.

Oricum, fiind doar plasticul costul inlocuirii va fi trivial...puteau sa-si faca un pustiu de bine si sa-l schimbe pe buzunarul lor, cu mentiunea ca nu face obiectul garantiei si ca o fac din bunavointa. Era toata lumea impacata...

Totusi, nu-ti faci cinste generalizand si injosind brandul mitsubishi, cand problema e de fapt in service-ul la care ai fost.

Avatar utilizator
alecs.utzul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 30, 2015 7:33 pm

Mesaj de alecs.utzul » Joi Iun 30, 2016 8:00 pm

Nu sunt deloc ironic, eu am rupt cheia in contactul unui peugeot, dupa ce cu 2 zilew inainte o prietena a incercat sa imi scoata cheia din contact fara sa impinga pe ea, s-a chinuit 10 minute, dupa s-a lasat pagubasa si fix dupa 2 zile a cedat plasticul la surubul care tinea lama... nu am nici un motiv sa fac misto sau sa fiu ironic, dar zic ca se poate intampla accidental, fara ca sa ii dea importanta si dupa sa cedeze

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Vin Iul 01, 2016 1:41 pm

@Grasu Lancer Iti adimir dedicarea si curajul de a mai lua tot Mitsubishi. Si eu tot la Subaru vreau sa trec, musai ceva pe benzina. Trebuie sa ai grija insa, ca acolo problemele de trecut cu vederea si e bine sa stii in ce te bagi. Adica urmarind forumul lor am vazut: vibrochen rupt la diesel, amortizoare spate cu self-levelizer la preturi de la 1700lei buc. s.a.m.d.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Vin Iul 01, 2016 5:48 pm

A, deci Mitsubishi nu e bun ca se rupe carcasa de la cheie dar e bun Subaru ca ii sare vibrochenu'. Superb ce sa zic. Eu va admir dedicatia si curajul de a va lua Subaru.

Avatar utilizator
AvionarU
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Mie Apr 21, 2010 12:47 am

Mesaj de AvionarU » Dum Iul 03, 2016 2:13 pm

Zeci de mii de cuvinte, dar nici o poza cu cheia rupta, ca sa vedem pe ce discutam... Inteleg vag ca s-a rupt capacul de plastic si banuiesc ca e cel cu butoanele, din experienta.

Strict la obiect:
1. Pentru garantie si luat in gura cu reprezentanta, ai sfaturi valide mai sus.
2. Pentru cheie, ori dai 150 euro (asta e pretul si la Tiriac Auto Expozitiei, fostul MCar), ori iti cumperi carcasa, daca partea electronica e intacta, ori faci dublura aftermarket
- doar pentru carcasa - costa 70 RON la Silca, in Cora Lujerului si e identica cu cea originala (include si corpul metalic, pe care il modeleaza ei ca la o duplicare de cheie normala). Eu am luat ultima carcasa pe care o aveau acum vreo 6 luni, dar probabil au mai adus/pot sa aduca. Iti asigura si micul montaj.
- Pentru cheie duplicat - dupa ceva cercetari, am ajuns la concluzia ca singurii care pot copia chip-ul repede si ok sunt cei de la Silca. Din pacate, la o cheie duplicata astfel nu se poate folosi inchiderea centralizata din buton (limitare tehnica). Am intrebat in toate atelierele pe langa care am trecut, am cautat pe net, aparent ei sunt cea mai buna solutie pt Lancer, pe piata acum. Cheia duplicat se face in aproximativ 15 minute, vine cu doua "culori" schimbabile, si se poate face clasic, sau briceag/retractabila. Pretul a fost in jur de 220 RON.

Sursa: eu - am avut problema la carcasa la cheia originala si am pierdut dublura. Acum am o cheie cu carcasa noua, identica cu cele originale, una duplicat Silka, si una doar partea metalica (ce a ramas din cea stricata). Costul pt toate astea a fost in jur de 300 RON la Silca din Cora Lujerului, dar am vazut ca mai au puncte prin mall-uri.

Edit: poza! Stanga - cheia curenta de la Silca, de 70 RON (carcasa + corp metalic), Mijloc - cheia cu probleme la capac, originala, din care am luat partea electronica, Dreapta - cheia cu chip duplicat de la Silka.
Fişiere ataşate
20160703_141602.jpg
20160703_141602.jpg (3.51 MiB) Vizualizat de 2449 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori