Scris: Dum Apr 17, 2016 3:09 pm
Am incercat sa caut printre celelalte postari sa vad daca a mai avut cineva eroarea asta, si se pare ca e noua (cel putin la prima vedere)....
Deci:
- ma urc in masina, din greseala in loc sa pun cheia pe acesorii, il trec direct pe contact (muzica - trebuia sa astept pana coboara sotia), si nu am observat nici-un martor aprins (oricum eram atent la radio).
-Dupa un timp pornesc motorul si tot bordul este mort:- Nu turometru, nu vitezometru, nu litrometru, nu kilometraj, nimic, de parca nu aveam pornit motorul si cheia nu era introdusa in contact! In mers, consumul instant: liniute, - nu avea informatii.
- Opresc motorul, repornesc, revine la viata bordul, dar semnal sonor si ramane aprins martorul incarcare baterie.
Acum ce am observat: din toate indicatiile, parca litrometrul indica mai putina benzina (cu 1-2mm) decat este in rezervor.
Deschid capota, cureaua de acesorii - Ok, totul parca este normal.
Rezolv problema vin acasa si masor bateria:
-12,8 V - după oprire motor;
-14,4 V - cu motor pornit.
-13,1 crestere usoara la 14,1 dupa cuplare: faza lunga, dezaburire, AC in treapta 4.
-13,5 faza lunga cu crestere usoara spre 14,2 cu faza scurta cuplata.
Astea fiind spuse si dupa masuratori, am hotarat sa scot borna de la baterie (masa), pentru a evita descarcare totala baterie pe timpul noptii in cazul unui scurtcircuit pe instalatia electrica.
Dimineata, pun borna, ma urc, pun contactul pe accesorii - potrivesc ceasul, pornesc motorul, URA becul stins - totul OK, litrometrul indica corect cam cata benzina este in rezervor.
Merg 500m (max 5 minute) semnal sonor si aprindere martor incarcare baterie.... . Litrometrul scade un pic.
Acum am scos borna, si voi merge la un service pentru citire eroare.
Acum daca are altcineva idei sau sfaturi sunt binevenite.
Eu o sa postez cu eroarea si modul de rezolvare (sper definitiva). Poate ajuta in viitor alti colegi...
Deci:
- ma urc in masina, din greseala in loc sa pun cheia pe acesorii, il trec direct pe contact (muzica - trebuia sa astept pana coboara sotia), si nu am observat nici-un martor aprins (oricum eram atent la radio).
-Dupa un timp pornesc motorul si tot bordul este mort:- Nu turometru, nu vitezometru, nu litrometru, nu kilometraj, nimic, de parca nu aveam pornit motorul si cheia nu era introdusa in contact! In mers, consumul instant: liniute, - nu avea informatii.
- Opresc motorul, repornesc, revine la viata bordul, dar semnal sonor si ramane aprins martorul incarcare baterie.
Acum ce am observat: din toate indicatiile, parca litrometrul indica mai putina benzina (cu 1-2mm) decat este in rezervor.
Deschid capota, cureaua de acesorii - Ok, totul parca este normal.
Rezolv problema vin acasa si masor bateria:
-12,8 V - după oprire motor;
-14,4 V - cu motor pornit.
-13,1 crestere usoara la 14,1 dupa cuplare: faza lunga, dezaburire, AC in treapta 4.
-13,5 faza lunga cu crestere usoara spre 14,2 cu faza scurta cuplata.
Astea fiind spuse si dupa masuratori, am hotarat sa scot borna de la baterie (masa), pentru a evita descarcare totala baterie pe timpul noptii in cazul unui scurtcircuit pe instalatia electrica.
Dimineata, pun borna, ma urc, pun contactul pe accesorii - potrivesc ceasul, pornesc motorul, URA becul stins - totul OK, litrometrul indica corect cam cata benzina este in rezervor.
Merg 500m (max 5 minute) semnal sonor si aprindere martor incarcare baterie.... . Litrometrul scade un pic.
Acum am scos borna, si voi merge la un service pentru citire eroare.
Acum daca are altcineva idei sau sfaturi sunt binevenite.
Eu o sa postez cu eroarea si modul de rezolvare (sper definitiva). Poate ajuta in viitor alti colegi...