Scris: Mar Iun 17, 2008 9:42 pm
salut
Tocmai mi-am achizitionat un lancer 2.0 Diesel - foarte multumit de masina - comportament rutier incredibil , in curbe sta lipita , am facut primii 2000 de km si am observat un lucru:
Lancerul 2008 are sasiul de evo IX frane pe disc pe toate rotile ; stiti cumva cum e distribuit raportul de franare pe rotile din fata si cele din spate?
La ultimul drum , 400 km , cu viteze de la 120 pana la 160 si frane destul de dese , am observat ca jantele din fata erau aproape negre fata de cele din spate,
de la funinginea care rezulta din frecarea placutei cu discurile.
am pus niste poze - diferenta e foarte mare, am mai mers zilele astea prin bucuresti , se vede din ce in ce mai tare ( cu specificatia ca franez destul de normal )
Mi-a zis cineva ca e posibil sa merg usor infranat- din fabrica ar fi posibil ca placutele sa fie un pic lipite de disc.
As avea vreun motiv sa ma ingrijorez?
apropo azi am vazut primul evo X . fantastica masina.
Tocmai mi-am achizitionat un lancer 2.0 Diesel - foarte multumit de masina - comportament rutier incredibil , in curbe sta lipita , am facut primii 2000 de km si am observat un lucru:
Lancerul 2008 are sasiul de evo IX frane pe disc pe toate rotile ; stiti cumva cum e distribuit raportul de franare pe rotile din fata si cele din spate?
La ultimul drum , 400 km , cu viteze de la 120 pana la 160 si frane destul de dese , am observat ca jantele din fata erau aproape negre fata de cele din spate,
de la funinginea care rezulta din frecarea placutei cu discurile.
am pus niste poze - diferenta e foarte mare, am mai mers zilele astea prin bucuresti , se vede din ce in ce mai tare ( cu specificatia ca franez destul de normal )
Mi-a zis cineva ca e posibil sa merg usor infranat- din fabrica ar fi posibil ca placutele sa fie un pic lipite de disc.
As avea vreun motiv sa ma ingrijorez?
apropo azi am vazut primul evo X . fantastica masina.