2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
@ 147.813 KM M-am ocupat de partea de clima din nou. Recent a inceput sa scartaie ceva in zona si am ajuns la concluzia ca e roala care intinde cureaua de la compresor. Asa ca am schimbat-o MN137552 si am incarcat si clima cu vreo 200 de grame de freon. Mi s-a parut cam mult avand in vedere ca am incarcat-o si anul trecut. Poate am o scapare, dar asta ramane de vazut.
O alta chestie ciudata a fost faptul ca rola era mai ieftina pe original, decat aftermarket, dar de acuma o sa o schimb de fiecare data cand schimb curelele de transmisie. Se pare ca amplasamentul ei lasa de dorit si nu tine mai mult de 50.000 de kilometrii. Oricum am scapat ieftin, pentru ca imi era frica ca zgomotul sa nu vina de la compresor.
O alta chestie ciudata a fost faptul ca rola era mai ieftina pe original, decat aftermarket, dar de acuma o sa o schimb de fiecare data cand schimb curelele de transmisie. Se pare ca amplasamentul ei lasa de dorit si nu tine mai mult de 50.000 de kilometrii. Oricum am scapat ieftin, pentru ca imi era frica ca zgomotul sa nu vina de la compresor.
Dupa cateva ture de circuit la Motorpark Romania a venit timpul unui nou schimb de filtre si ulei.
Asadar @ 150.083 KM am schimbat:
Filtru aer Blue Print ADC42247
Filtru ulei Blue Print ADC42112
Filtru habitaclu Corteco 21653013
Ulei motor Yacco Galaxy GT 5W-50
Stergatoare Champion Easyvision ER60/B01 si Champion Easyvision ER35/B01
Si o poza de la circuit
Asadar @ 150.083 KM am schimbat:
Filtru aer Blue Print ADC42247
Filtru ulei Blue Print ADC42112
Filtru habitaclu Corteco 21653013
Ulei motor Yacco Galaxy GT 5W-50
Stergatoare Champion Easyvision ER60/B01 si Champion Easyvision ER35/B01
Si o poza de la circuit
Deoarece... etrier blocat temporar si ceva fum iesit de la roata am decis sa schimb @ 152.820 KM furtune de frana spate TRW PHB548 si lichidul de frana TRW DOT4.
Din pacate nu am avut timp sa astept dupa ceva lichid de frana mai racing asa ca l-am pus pe asta. Se pare oricum ca ATE Super Blue Racing DOT4 nu tine mai mult de 2 ani si cateva ture de circuit. Asa ca voi schimba de fiecare data lichidul de frana dupa ce merg la ture de circuit si voi cauta alte marci.
Din pacate nu am avut timp sa astept dupa ceva lichid de frana mai racing asa ca l-am pus pe asta. Se pare oricum ca ATE Super Blue Racing DOT4 nu tine mai mult de 2 ani si cateva ture de circuit. Asa ca voi schimba de fiecare data lichidul de frana dupa ce merg la ture de circuit si voi cauta alte marci.
Re: 2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
@ 156.193 KM am mai schimbat ceva consumabile:
Placute frana fata Remsa 0605.12 si bucse bara stabilizatoare. Bucsele le-am luat din poliuretan in speranta ca vor tine mai mult decat cele din fabrica. Desigur costul a fost substantial mai mare decat cele la aftermarket obisnuite.
Placute frana fata Remsa 0605.12 si bucse bara stabilizatoare. Bucsele le-am luat din poliuretan in speranta ca vor tine mai mult decat cele din fabrica. Desigur costul a fost substantial mai mare decat cele la aftermarket obisnuite.
Re: 2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
@ 160.259 KM a venit din nou randul la revizie:
Filtru de aer Mahle LX1008/1
Filtru de ulei Bosch 0451103316
Ulei motor Yacco VX 1000 LL 5W-40
Din pacate am luat si o piatra im parbriz pe autostrada iarna asta si sunt in dubii daca sa schimb parbrizul sau nu.
Filtru de aer Mahle LX1008/1
Filtru de ulei Bosch 0451103316
Ulei motor Yacco VX 1000 LL 5W-40
Din pacate am luat si o piatra im parbriz pe autostrada iarna asta si sunt in dubii daca sa schimb parbrizul sau nu.
- CHRISTIANS
- EVO I
- Mesaje: 9
- Membru din: Lun Mar 20, 2017 12:10 am
Re: 2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
O întrebare de ce tot schimbi producătorul de ulei motor și vâscozitatea sa?
Re: 2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
Am incercat mai multe marci sa vad cu care se comporta mai bine. Si am tras concluzia ca Yacco e un ulei foarte bun la care voi ramane. Referitor la vascozitate am mai schimbat deoarece ma mai duc cu ea la circuit si am vrut sa aiba o protectie cat mai buna la cald. Masina a mers foarte bine cu orice vascozitate a avut uleiul si nu mananca deloc ulei.
- CHRISTIANS
- EVO I
- Mesaje: 9
- Membru din: Lun Mar 20, 2017 12:10 am
Re: 2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
Eu am avut 10 40 mobile 1 2000 semi sintetic și îmi lua cam 1 l la 10000 km acum am băgat moțul xcess 5 40 full sintetic e mai silențioase și sa vedem dacă mai mănâncă ulei
Re: 2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
@ 164.062 KM Stergatoare noi BOSCH 3 397 013 448 si BOSCH 3 397 013 455
- CHRISTIANS
- EVO I
- Mesaje: 9
- Membru din: Lun Mar 20, 2017 12:10 am
Re: 2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
Ce ulei recomanzi pentru motor, filtru aer, filtru ulei, habitaclu și pentru cutia de viteze care ți se pare ok, eu am cz3. Mulțumesc!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori