2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru

Prezinta-ti Coltul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Sâm Mai 31, 2014 4:14 pm

Dupa aproape un an de la achizitionare m-am hotarat sa fac si eu un mic jurnal de bord la masinuta mea.
Ea a fost achizitionata la mana a doua din Germania in vara lui 2013 de la un fost dealer Mitsubishi. In Germania a avut un sigur proprietar. Asadar eu sunt al doilea proprietar al acestei masini.
La achizitie avea 100.519 km si sper sa faca cat mai multi de acum inainte.

Chiar inainte de a o inmatricula la aprox. 102.000 km am schimbat urmatoarele:
Kit distributie SKF VKMA 95663
Curele transmisie Contitech 5PK906 si 4PK805 + o rola de transmisie luata pe original.
Bujii NGK Iridium ILZFR6C-K (6645)
Pompa de apa SKF VKPC95862
Filtru ulei Mahle OC230
Filtru aer Mahle LX1008/1
Filtru habitaclu Mahle LAK251
Ulei motor Repsol Elite Injection 10W-30
Set stergatoare fata Bosch AeroTwin 3397007504

La 102.495 km am schimbat toate placutele de frana deoarece cele de pe spate ma suparau inca de cand am luat-o si din nou uleiul deorece nu-mi placea cum se aude motorul:
Placute fata TRW GDB3389
Placute spate TRW GDB1314
Filtru ulei Mahle OC230
Ulei de motor Eneos Sustina 0W-50

La 103.072 km iarna si-a facut de cap si dat fiind faptul ca aceasta masina a stat mult nemiscata inainte de a fii achizitionata de mine am fost nevoit sa schimb simeringul de la intrarea planetarei stangi in cutia de viteza:
Simering planetara la cutie 2960A032 OE
Ulei transmisie Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 GL 4+

La 103.308 km am reusit sa o incalt corespunzator pentru iarna:
Jante aliaj OE de 15" luate la mana a doua de pe un Colt mai vechi + gume Nokian WRA3 195/50 R15 86H XL

La 104.563 km dupa ce trecuse iarna, iar uleiul din cutia de viteze imi facuse ceva nervi... m-am hotarat sa il schimb din nou:
Ulei transmisie Valvoline MaxLife MTF 75W-90 GL 4

Cam asta ar fi pana acum. Eu sunt foarte multumit de masina. Pacat doar ca fosta proprietara nu avut mai multa grija de partea estetica desi masina arata bine pentru varsta ei.
Am sa mai notez aici si restul modificarilor care le-am mai facut la partea estetica si viitoarele modificari care le voi mai face si probleme care sper eu, sa nu apara.
Dar asta intr-un alt post.
Poze nu am, decat una facuta pe autostrada cand inca nu era inmatriculata pe Romania. Dar am sa mai fac si am sa le pun si aici.
Fişiere ataşate
DSC_0001.jpg
DSC_0001.jpg (1.17 MiB) Vizualizat de 4931 ori

Avatar utilizator
jschitt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 11, 2009 8:26 am

Mesaj de jschitt » Vin Iun 20, 2014 9:53 am

Să o stăp?nești sănătos și la mulți KM fără incidente.
Așteptăm pozele promise

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Dum Aug 03, 2014 9:32 am

La 105.419 km am schimbat si bateria desi nu era chiar necesar:
Exide Excell EB620 - 12V 62AH - 540A

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Joi Dec 25, 2014 1:41 pm

La 107.972 km schimb ulei si filtre:
Filtru ulei Nipparts J1315015
Filtru habitaclu Nipparts J1345009
Filtru aer Nipparts J1325051
Ulei motor Eneos Premium Plus 10W-30

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Lun Dec 29, 2014 2:45 pm

A venit zapada peste CZT-ul meu

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Mar Dec 30, 2014 9:19 am

Si inca cateva poze dupa un midnight drift... ca doar suntem in concediu




Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Dum Mar 08, 2015 2:37 pm

Niste poze cu boxele de pe spate modificate:







Dupa cum se poate observa sitele de la boxele originale au fost taiate si pe ele s-au prins cu holsuruburi noile boxe.

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Dum Mai 24, 2015 2:16 pm

Am ajuns si la 112.358 km unde am avut o mica patanie care mi-a dat dureri de cap. Martor air-bag aprins si ghici ce? Fir rupt in scaunul pasagerului care a fost gasit dupa cateva tatonari. Nu stiu cum de a reusit sa se rupa tocmai in scaun pentru ca era in tapiterie, dar bine ca l-am gasit, l-am lipit si nu a fost altceva mai rau.
Tot in perioada asta am curatat si selectorul de viteze si l-am uns, iar acum schimbatorul merge foarte bine.

Toate ca toate, dar masinuta se tine bine de cand am luat-o si pana acum avand de reparat doar doua chestii la ea in tot acest timp.

Avatar utilizator
marocanu2009
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 23, 2009 8:36 pm

Mesaj de marocanu2009 » Joi Mai 28, 2015 9:58 pm

Interesant....insa chiar si daca ai fi un om mai solid, mai greu, tot nu se explica patania asta.Unde mai precis este pozitionat in scaun firul.....dar acuma daca stau sa ma gandesc mai bine, tu avand CZT si doar 3 usi, scaunul trebuie rabatat pt accesul in spate, deci ar putea un numar mare de rabatari sa il slabeasca in functie de pozitionare

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 76
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Vin Mai 29, 2015 10:05 am

Aia ma gandeam si eu. Ruptura a fost undeva in zona de culisare a scaunului, dar avand in vederea ca scaunul nu se rabateaza la nici macar 90 de grade nu ar fi de asteptat sa se rupa din cauza asta. Acum l-am lasat ceva mai larg in clemele in care era prins ca sa se poate misca un pic daca e nevoie.
Sper sa n-am aceasi surpriza si la scaunul soferului in viitor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Coltul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori