2006 Mitsubishi Colt Czt 1.5 Turbo 150cp Negru
Adevarul e ca in Romania nu se pricep astia numai la germane, dar sunt putini care se pricep in general ) Sincer nu prea am avut probleme cu ea, dar am gasit aici in Timisoara 2 service-uri care se ocupa de japoneze si in cazul in care am nevoie voi apela la unul din ele. Deci probabil o sa iti fie cam greu sa gasesti un mecanic bun.
Iata ca am dat si de prima problema mai serioasa chiar saptamanile trecute... In perioada 16-18 Septembrie am fost la Budapesta cu gandul de a vizita orasul si de a da cateva ture pe circuitul de Formula 1 de la Hungaroring. Zis si facut! Toate bune, doar ca in ziua cand urma sa merg la circuit ploaia si-a facut aparitia. Spre fericirea mea pista era doar uda cand am ajuns la fata locului ploaia oprinduse. M-am dat eu ce m-am dat pe acolo, foarte fericit, dar cand am plecat spre Budapesta, pe drum se aprinde martorul de la ASC (ESP) si ramane aprins.
Ma intorc inapoi in tara si bineinteles ma duc la o diagnoza... Mesterul imi zice ca e G and Yaw rate sensor busit. Mai pe intelesul tuturor e un sensor foarte important pentru sistemul ASC care masoara fortele de acceleratie. Cand aud chestia asta imi dau seama ca o sa coste ceva. Si spre surprinderea mea costa mult mai mult decat ma asteptam... aproximativ 1500 lei Era sa fac cu inima, dar am zis ca mai exista o varianta. Asadar pun mana pe telefon si sun la dezmenbrari.
Numai bine ca chiar se gasea la infima suma de 100 lei Nici nu mai stau pe ganduri, il iau si il montez cu mana mea, iar martorul din bord se stinge si totul functioneaza ca inainte.
@ 140.952 KM schimbaram:
G and Yaw rate sensor MR955352
Filtru ulei Mahle OC230
Filtru aer Filtron AP195/1
Ulei motor Yacco Galaxy GT 5W-50
Ma intorc inapoi in tara si bineinteles ma duc la o diagnoza... Mesterul imi zice ca e G and Yaw rate sensor busit. Mai pe intelesul tuturor e un sensor foarte important pentru sistemul ASC care masoara fortele de acceleratie. Cand aud chestia asta imi dau seama ca o sa coste ceva. Si spre surprinderea mea costa mult mai mult decat ma asteptam... aproximativ 1500 lei Era sa fac cu inima, dar am zis ca mai exista o varianta. Asadar pun mana pe telefon si sun la dezmenbrari.
Numai bine ca chiar se gasea la infima suma de 100 lei Nici nu mai stau pe ganduri, il iau si il montez cu mana mea, iar martorul din bord se stinge si totul functioneaza ca inainte.
@ 140.952 KM schimbaram:
G and Yaw rate sensor MR955352
Filtru ulei Mahle OC230
Filtru aer Filtron AP195/1
Ulei motor Yacco Galaxy GT 5W-50
Deoarece de ceva vreme am vazut mici scurgeri de ulei pe la garnitura capacului de supape m-am hotarat sa o schimb. Pretul a fost destul de piperat deoarece am ales sa iau garnitura pe original, dar spre surpriza mea era facuta chiar in Japonia
@ 141.837 KM Garnitura capac supape MD377811 + MD377813 + MR994294
@ 141.837 KM Garnitura capac supape MD377811 + MD377813 + MR994294
Tocmai am venit de la mecanic, unde am efectuat niste lucrari de mentenanta datorate mai ales starii drumurilor din Romania. Asadar am schimbat urmatoarele:
@ 145.459 KM
Amortizoare spate KYB 343411, set protectie amortizoare KYB 910167, tampon superior si inferior arc spate pe original MR594122, MR594121, bielete antiruliu Febi Bilstein 48017F si bucsi bilete antirului pe original 4056A054. O distractie cam scumpa, dar cam era necesar. In cazul in care va schimbati amortizoarele spate sa stiti ca ar fi bine sa luati si flansele de la capatul superior al amortizorului in care se prind protectiile. Eu nu le-am schimbat, dar se cam ruginesc.
Iar bieletele antiruliu la CZT nu vin cu bucsi, si ale se gasesc numa OEM.
In rest, numa bine!
@ 145.459 KM
Amortizoare spate KYB 343411, set protectie amortizoare KYB 910167, tampon superior si inferior arc spate pe original MR594122, MR594121, bielete antiruliu Febi Bilstein 48017F si bucsi bilete antirului pe original 4056A054. O distractie cam scumpa, dar cam era necesar. In cazul in care va schimbati amortizoarele spate sa stiti ca ar fi bine sa luati si flansele de la capatul superior al amortizorului in care se prind protectiile. Eu nu le-am schimbat, dar se cam ruginesc.
Iar bieletele antiruliu la CZT nu vin cu bucsi, si ale se gasesc numa OEM.
In rest, numa bine!
Nenorocire din nou cu franele /sad.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":(" border="0" alt="sad.gif" /> S-a stricat si pe partea stanga spate etrierul, nu mai mergea frana de mana. Nu stiu ce sa zic dar am observat ca la modelul in 3 usi se aduna mizerie in zona puntii spate pe langa etrieri, plus ca e foarte expusa la apa zona. Cred ca trebuie sa folosesc mai des frana de mana ca sa evit pe viitor blocarea ei, pentru ca asta e al doilea etrier care il schimb.
@ 146.523 KM Etrier stanga spate TRW BHQ257 si placute de frana spate Remsa 0605.02
@ 146.523 KM Etrier stanga spate TRW BHQ257 si placute de frana spate Remsa 0605.02
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori