Pagina 14 din 16

Scris: Mar Iun 22, 2010 6:25 pm
de Malakai
Ei hai nu fi dezamagit acum...

Nu, vroiam sa zic la ce se gandeste cand a zis asta...

QUOTE (metal_militia)Daca vrei sa-i faci ceva, fa-i ceva specific Mitsubishi sau RalliArt sau japonez..

Imi place foarte foarte mult alba, dar as vrea prin intermediul unui colant bine-pus sa ii dau uuun picut de culoare.

Scris: Joi Iun 24, 2010 11:24 am
de marius_EVO
foarte frumos...ar trebui si jantele negre ..am tot dat sa vad ce jante ai...de ce culoare sunt...ori negre...ori gri-carbon sa dea bine cu dungile

Scris: Joi Iun 24, 2010 3:21 pm
de backrip
Pai... jantele momentan sunt de culoare stock Ma bate gandul la vopsire cu negru. Problema mare in momentul de fata este insa culoarea in care ar da bine sa fie vopsite etrierele ... si "!damn!" asta cu adevarat alegere grea mai ales ca rosii, portocalii, verzi sau galbene nu prea ma incanta... vreau o culoare deosebita... ma batea gandul inclusiv la cromare ) si de aceea inca nu vopsesc jantele cu negru

Scris: Joi Iun 24, 2010 3:47 pm
de metal_militia
Jante negre, masina neagra cu dungi argintii si etrierii cromati ar fii criminal!!! Dar sa nu inceapa sa sara cromul...
sau fa-i mov

Scris: Joi Iun 24, 2010 4:07 pm
de Klez
Sau violet, iar dupa o franare mai lunga vei avea flacari violet, sa moara Base de ciuda

Cromul pe etrieri se ingalbeneste foarte repede datorita temperaturii ridicare. Mai bine ii faci in culoarea autocolantului ca sa fie o legatura.

Scris: Vin Iun 25, 2010 3:58 am
de backrip
mmm... mov... la culoarea asta ma gandeam si eu ... dar, oare? nu vreau sa trec pe kitch, mai ales ca acum "plang" dupa doua difuri Powerbass

Etrieri mov?
Culoarea autocolantului se cam apropie de culoarea originala a etrierelor...

Voi ce spuneti?

Scris: Mie Iul 14, 2010 2:58 pm
de backrip
Cum pot demonta fetele de la usile din spate? cum se scoate manerul acela (sau cum s-o numi) pentru ridicat/lasat geamuri?!

Scris: Joi Aug 19, 2010 1:46 pm
de backrip
Problema rezolvata!
Aseara m-am invrednicit sa vopsesc o janta neagra si etrierul aferent acesteia. Inca 3 operatiuni asemanatoare si voi ajea jante negre (relativ mat) si etriere albe (pentru moment).

Am rezolvat de altfel si cu revizia de 30.000 . Costuri: 640 lei
Nu au fost nici un fel de probleme ale componentelor si nici erori in computerul masinii. Amortizoarele nu sunt scurse, iar ideea de instabilitate pe care o deduceam s-a dovedit a fi din vina drumurilor de calitate din Romanica

Voi reveni cu poze dupa ce finalizez "paint job'ul"

Scris: Sâm Sep 04, 2010 7:40 am
de backrip
Dupa revizie, am achizitionat un filtru "sport" "universal" in speranta ca poate face ceva vizibil masinii si chiar a puturosit-o si i-a marit consumul. ) in scurt timp revenim pe original, ca ... "asa e mai bine".

Km avem acum 34000.

Probleme de nici un fel, cu exceptia unui prezon fata stanga, al carei filet a fost stricat de vulcanizatori... pfff.



Scris: Sâm Sep 04, 2010 11:41 am
de Malakai
Pentru un moment am avut impresia ca ai 2 jante albe si 2 negre.