Mitsubishi Colt Cz3 1.5 Atlantis Blue 2006
Va salut dragi colegi, a venit vremea sa-mi prezint si eu masina dupa 8 luni de la achizitionare.
Mitsubishi Colt 1.5 cz3 SAM 109 cai. 79.000 in bord.
Am avut din pacate doar probleme cu masina pt ca dupa 3000 km a crapat motorul si dupa zeci de apeluri si 4 luni de asteptare si foarte multi nervi, am reusit sa gasesc un motor in stare foarte buna fiind aproape nou si a costat 1250 euro.
De cand o am, am schimbat urmatoarele piese si am facut revizia completa si trec si preturile.
430 lei flanse amortizoare
64 lei rulmenti amortizoare
59 lei protectie galerie
225 lei bujii denso iridium power
10 lei suruburi placa termica
50 lei bucse bara stabilizatoare
200 lei de schimbat freon+ ulei
69 lei curea accesorii
Masina are urmatoarele imbunatatiri:
Sistem alarma K9 mondial 3
Arcuri Eibach
Spoiler de Czt
Bara fata de Czt
Praguri
Ornament stalp carbon
Ornamente praguri
Ornamente ceasuri de bord
Ornamente guri de aerisire
Pedalier sport metalic
Filtru aer k&n
Jante pe 16 aliaj
Subwoofer
statie audison
Soft putere 10 cai
Motorul se aude superb, tinuta de drum exemplara, directia excelenta, frane excelente.
Este o masina cu adevarat speciala pe care o ador pur si simplu.
Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, o sa-i fac niste poze sapt viitoare cu ceva mai performant.
Mitsubishi Colt 1.5 cz3 SAM 109 cai. 79.000 in bord.
Am avut din pacate doar probleme cu masina pt ca dupa 3000 km a crapat motorul si dupa zeci de apeluri si 4 luni de asteptare si foarte multi nervi, am reusit sa gasesc un motor in stare foarte buna fiind aproape nou si a costat 1250 euro.
De cand o am, am schimbat urmatoarele piese si am facut revizia completa si trec si preturile.
430 lei flanse amortizoare
64 lei rulmenti amortizoare
59 lei protectie galerie
225 lei bujii denso iridium power
10 lei suruburi placa termica
50 lei bucse bara stabilizatoare
200 lei de schimbat freon+ ulei
69 lei curea accesorii
Masina are urmatoarele imbunatatiri:
Sistem alarma K9 mondial 3
Arcuri Eibach
Spoiler de Czt
Bara fata de Czt
Praguri
Ornament stalp carbon
Ornamente praguri
Ornamente ceasuri de bord
Ornamente guri de aerisire
Pedalier sport metalic
Filtru aer k&n
Jante pe 16 aliaj
Subwoofer
statie audison
Soft putere 10 cai
Motorul se aude superb, tinuta de drum exemplara, directia excelenta, frane excelente.
Este o masina cu adevarat speciala pe care o ador pur si simplu.
Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, o sa-i fac niste poze sapt viitoare cu ceva mai performant.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_0015.JPG (723.85 KiB) Vizualizat de 4363 ori
-
- IMG_0014.JPG (781.32 KiB) Vizualizat de 4366 ori
-
- IMG_0008.JPG (658.52 KiB) Vizualizat de 4364 ori
-
- IMG_0007.JPG (671.31 KiB) Vizualizat de 4372 ori
-
- IMG_0005.JPG (778.39 KiB) Vizualizat de 4377 ori
-
- IMG_0003.JPG (709.16 KiB) Vizualizat de 4364 ori
-
- IMG_0002.JPG (631.53 KiB) Vizualizat de 4371 ori
Da e cam spump motorul pentru ca e o motorizare destul de rara si pot sa spun ca asta este cel mai ieftin pe care l-am gasit in stare buna. Oamenii profita si cer sume mari. Dar avand in vedere ca un motor 1.5 benzina nou costa peste 10.000 euro cu tva ( am sunat la reprezentanta) nu e chiar mare pretul......
Am mai gasit in germania cu 1300 fara accesorii , chiar si 1700 cu accesorii dar nu mi-am permis sa dau banii pe transport.
Eu am avut mare noroc ca l-am gasit in tara si am reusit sa-l scot de la 1500, adica am renuntat la accesorii
Nu cred ca un 2.0 tfsi costa 800-1000 !
Un motor 1.9 tdi cat costa ?
Multumesc pt sfat, o sa fiu atent la bujii.
Am mai gasit in germania cu 1300 fara accesorii , chiar si 1700 cu accesorii dar nu mi-am permis sa dau banii pe transport.
Eu am avut mare noroc ca l-am gasit in tara si am reusit sa-l scot de la 1500, adica am renuntat la accesorii
Nu cred ca un 2.0 tfsi costa 800-1000 !
Un motor 1.9 tdi cat costa ?
Multumesc pt sfat, o sa fiu atent la bujii.
mai...daca nu ma insel asta e fosta masina a lui Cristi. tu nu ai luat-o direct de la Cristi, iar cine ti-a vandut-o ar fi trebuit sa iti spuna ca din cauza softului tre sa mergi cu benzina de 99 altfel se duc bujiile. probabil ca de aia s-a dus motorul. ultima oara cand am vazut eu masina aia in service mai avea una sau doua bujii intregi, restul erau duse. duse adica sparte si nu mai exista decat filetul. o sa vad daca mai am pozele. deci daca ai acelasi ecu cu resoftarea si nu ai ecu cu motorul cumparat, atentie la benzina ca e posibil sa patesti la fel. eventual da-i un PM lui Cristi cu seria de sasiu si intreaba-l mai multe.
Da este fosta masina a lui Cristi si cel care mi-a vandut-o mi-a spus doar ca trebuie sa-i pun benzina de 99 si asa am si facut. Eu am aflat tarziu ca masina are am nevoie si de bujii reci cam dupa 3500 km le-am inlocuit si bujiile care erau pe masina erau bosch si aratau naspa dar nu distruse. Masina nu a mers niciodata perfect pt ca accelera un pic sacadat si facea un zgomot ciudat la accelerare... cand motorul era abia pornit si toti ma faceau nebun ca cica e de la clapeta de acceleratie si mi se pare, chiar si reprezentanta.
Masina cu noul motor parca e alta.. alt sunet, alta acceleratie , alt consum dar vreau sa renunt la soft pt ca o folosesc 90 % in oras si nu prea am unde sa merg si sincer o pot conduce mai sportiv si stock si cand merg afara, in 90% din cazuri merg la consum. Nu merita sa stau ca pe ace pt 10 cai... ( mai exact asta e motivul )
Si multumesc mult
Masina cu noul motor parca e alta.. alt sunet, alta acceleratie , alt consum dar vreau sa renunt la soft pt ca o folosesc 90 % in oras si nu prea am unde sa merg si sincer o pot conduce mai sportiv si stock si cand merg afara, in 90% din cazuri merg la consum. Nu merita sa stau ca pe ace pt 10 cai... ( mai exact asta e motivul )
Si multumesc mult
poze noi cu masina pregatita pt iarna
- Fişiere ataşate
-
- WP_000123.jpg (643.66 KiB) Vizualizat de 4359 ori
-
- WP_000114.jpg (670.04 KiB) Vizualizat de 4361 ori
-
- WP_000105.jpg (651.04 KiB) Vizualizat de 4365 ori
-
- WP_000104.jpg (778 KiB) Vizualizat de 4360 ori
-
- WP_000102.jpg (694.39 KiB) Vizualizat de 4364 ori
-
- WP_000099.jpg (650.18 KiB) Vizualizat de 4363 ori
-
- WP_000094.jpg (722.72 KiB) Vizualizat de 4369 ori
-
- WP_000090.jpg (730.52 KiB) Vizualizat de 4364 ori
-
- WP_000088.jpg (792.87 KiB) Vizualizat de 4366 ori
Vreau sa spun cateva lucruri importante.
Ieri am vorbit cu un amic despre masini si i-am spus ca am un Mitsubishi colt 1.5. Dupa cateva ore m-a sunat si mi-a spus ca este un motor cu probleme pentru ca a citit el pe forum ceva de un motor care a crapat ,avand km putini . (Topicul fiind scris de mine)
Ma simt obligat , fortat din cauza acestei intamplari sa clarific situatia .
Nu vreau ca un viitor cumparator de Colt sa inteleaga gresit ce am scris mai sus in legatura cu crapatul motorului si sa creada ca e un motor cu probleme. Nu este un motor cu probleme si cred ca sunt singurul care a patit asta. Sunt colt-uri 1.5 109 care au peste 180.000 de km fara probleme !
Eu am scris foarte clar pe forum la alt topic ce am patit. Ce scriu aici este pentru cei care citesc pentru prima data ceva scris de mine. E posibil ca ce am scris mai sus sa faca pe cineva sa nu mai fie interesat si sa nu mai caute informatii pe forum , sa se sperie .
Din ce m-am documentat :
Masina a avut o problema la motor care nu a fost rezolvata si imediat a fost luata de mine.
Masina inainte a fost prost exploatata ca sa o zic la fumos...
Masina a fost resoftata si nu s-au respectat, facut anumite lucruri care erau obligatorii dupa resoftare. Nu s-au folosit bujii reci si banuiesc (nu sunt sigur) ca nici benzina cu cifra octanica de 99 minim mereu.
Cand am schimbat bujiile erau cele originale si nu cum ar fi trebuit sa fie... bujii "reci".
Am luat teapa cu masina, am luat-o stricata eu fiind un idiot si vina fiind 100% a mea pt ca nu am facut un amarat test de compresie care costa 250 lei. Din cauza ca m-am zgarcit la 250 lei am platit 7300 lei cu tot cu manopera, transport si motor. Dar am zis ca e un motor cu putini km avand 73.000 si am zis ca dau banii degeaba. Am avut de gand chiar am intrebat care este pretul dar cel care lucra acolo mi-a zambit si m-a intrebat cati km are masina si fiind un incepator un om care nu se pricepe la mecanica am renuntat.
Cel de la care am cumparat-o, samsarul mi-a spus sa folosesc benzina de 99 minim si atat si doar de 99 am pus de la primul km parcurs.
Masina, motorul a mers neuniform, un pic sacadat inca din prima zi in care a intrat in posesia mea dar am dat vina pe clapeta de acceleratie si pe cureaua de la accesorii pt suieratul, zgomotul groaznic, foarte enervant care se auzea la rece...
Ieri am vorbit cu un amic despre masini si i-am spus ca am un Mitsubishi colt 1.5. Dupa cateva ore m-a sunat si mi-a spus ca este un motor cu probleme pentru ca a citit el pe forum ceva de un motor care a crapat ,avand km putini . (Topicul fiind scris de mine)
Ma simt obligat , fortat din cauza acestei intamplari sa clarific situatia .
Nu vreau ca un viitor cumparator de Colt sa inteleaga gresit ce am scris mai sus in legatura cu crapatul motorului si sa creada ca e un motor cu probleme. Nu este un motor cu probleme si cred ca sunt singurul care a patit asta. Sunt colt-uri 1.5 109 care au peste 180.000 de km fara probleme !
Eu am scris foarte clar pe forum la alt topic ce am patit. Ce scriu aici este pentru cei care citesc pentru prima data ceva scris de mine. E posibil ca ce am scris mai sus sa faca pe cineva sa nu mai fie interesat si sa nu mai caute informatii pe forum , sa se sperie .
Din ce m-am documentat :
Masina a avut o problema la motor care nu a fost rezolvata si imediat a fost luata de mine.
Masina inainte a fost prost exploatata ca sa o zic la fumos...
Masina a fost resoftata si nu s-au respectat, facut anumite lucruri care erau obligatorii dupa resoftare. Nu s-au folosit bujii reci si banuiesc (nu sunt sigur) ca nici benzina cu cifra octanica de 99 minim mereu.
Cand am schimbat bujiile erau cele originale si nu cum ar fi trebuit sa fie... bujii "reci".
Am luat teapa cu masina, am luat-o stricata eu fiind un idiot si vina fiind 100% a mea pt ca nu am facut un amarat test de compresie care costa 250 lei. Din cauza ca m-am zgarcit la 250 lei am platit 7300 lei cu tot cu manopera, transport si motor. Dar am zis ca e un motor cu putini km avand 73.000 si am zis ca dau banii degeaba. Am avut de gand chiar am intrebat care este pretul dar cel care lucra acolo mi-a zambit si m-a intrebat cati km are masina si fiind un incepator un om care nu se pricepe la mecanica am renuntat.
Cel de la care am cumparat-o, samsarul mi-a spus sa folosesc benzina de 99 minim si atat si doar de 99 am pus de la primul km parcurs.
Masina, motorul a mers neuniform, un pic sacadat inca din prima zi in care a intrat in posesia mea dar am dat vina pe clapeta de acceleratie si pe cureaua de la accesorii pt suieratul, zgomotul groaznic, foarte enervant care se auzea la rece...
salut,o intrebare am si anume ca motorul meu de pe colt e identic cu al tau si bag benzina 95 asa mi-au spus cei de la RMB,problema e ca pana la 45000 de km am bagat benzina 98 si s-a dus senzorul de aer temperatura(mi se tot aprindea senzorul check engine si accelera sacadat)cel putin asta a fost dignosticul la tester.tot atunci mi-au schimbat bujiile si senzorul a fost inlocuit pe garantie atragand-umi atentia sa nu mai bag benzina 98.de atunci bag benzina numai 95 si am 182000 km si masina merge perfect.mare atentie la 150000 de km se schimba filtrul de benzina care vine cu tot cu sorb.te salut
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori