Turbo Pe Lancer
- Nedelea Mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 12, 2013 1:09 pm
Salutare,
Am avut si eu aceeasi curiozitate candva dar m-am lasat pagubas si mi-am luat ceva mai puternic
In teorie ... la intrebarea ta... DA! se poate pune turbo. Numai ca nu e simplu de genul, iau turbo (care apropo... nu e ieftin si sunt putini prin tara care nu sunt carpaci la adaptari), l-am pus si gata. Mai trebuie schimbate niste chestii pe acolo de genul .. calculatorului tau nu ii va conveni aditia facuta, ambreiajului tau nici atat. Ar trebui un upgrade si la frane in majoritatea cazurilor.
SFAT: Fa ca mine si renunta la idee pana nu te falimenteaza SAU daca ai multi bani si vrei sa o faci de hobby, fa-o ca e interesant de vazut ce se poate obtine si la ce costuri.
Numa' bine
Am avut si eu aceeasi curiozitate candva dar m-am lasat pagubas si mi-am luat ceva mai puternic
In teorie ... la intrebarea ta... DA! se poate pune turbo. Numai ca nu e simplu de genul, iau turbo (care apropo... nu e ieftin si sunt putini prin tara care nu sunt carpaci la adaptari), l-am pus si gata. Mai trebuie schimbate niste chestii pe acolo de genul .. calculatorului tau nu ii va conveni aditia facuta, ambreiajului tau nici atat. Ar trebui un upgrade si la frane in majoritatea cazurilor.
SFAT: Fa ca mine si renunta la idee pana nu te falimenteaza SAU daca ai multi bani si vrei sa o faci de hobby, fa-o ca e interesant de vazut ce se poate obtine si la ce costuri.
Numa' bine
- Nedelea Mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 12, 2013 1:09 pm
Salve,
Păi avantajele turbinei sunt mai multe -puterea e principalul avantaj, dar ar mai fi şi cuplul -
De ce nu au pus? Habar nu am că şi mie mi-ar fi priit nişte caluti ?n plus pe lancer. Cert e că ?ţi creşte şi consumul si, cu o utilizare necorespunzătoare ?ţi face destule bătăi de cap la fiabilitate.
Czt mi-am luat.
Păi avantajele turbinei sunt mai multe -puterea e principalul avantaj, dar ar mai fi şi cuplul -
De ce nu au pus? Habar nu am că şi mie mi-ar fi priit nişte caluti ?n plus pe lancer. Cert e că ?ţi creşte şi consumul si, cu o utilizare necorespunzătoare ?ţi face destule bătăi de cap la fiabilitate.
Czt mi-am luat.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Ideea montarii unei turbine sau a unui compresor este foarte buna cand vorbim de Lancer aspirat.
Ecu permite setarea cu supraalimentare foarte bine.
In general oamenii vor mult si sa plateasca putin, eventual degeaba, dar cand incep sa afle costurile "le pica fata" si "strugurii devin acriiiiiiiiiiiiiiiiiii".
Cineva a incercat parca odata cu o firma de tuning de la noi dar pana la urma, dupa ce a facut tot felul de experiemente nedorite insirand un numar de motoare s-a lasat de ...
Din pacate este greu sa gasesti un kit special destinat dimensionat corect pentru modelul tau, totul trebuie facut in baza unui proiiect custom.
Ecu permite setarea cu supraalimentare foarte bine.
In general oamenii vor mult si sa plateasca putin, eventual degeaba, dar cand incep sa afle costurile "le pica fata" si "strugurii devin acriiiiiiiiiiiiiiiiiii".
Cineva a incercat parca odata cu o firma de tuning de la noi dar pana la urma, dupa ce a facut tot felul de experiemente nedorite insirand un numar de motoare s-a lasat de ...
Din pacate este greu sa gasesti un kit special destinat dimensionat corect pentru modelul tau, totul trebuie facut in baza unui proiiect custom.
Povesti frumoase. Nu e o idee buna deloc. Costuri mari si fiabilitetea tinde spre zero. Iar daca e vorba de masina din Pitesti, a fost facuta, conform detaliilor date, pe scurt, de catre proprietar pe aceast forum, chiar cu chestii "carpite", mai ales in ceea ce priveste electronica (parca un stand-alone). Si eu vroiam mai multe detalii despre masina, dar nu s-au mai oferit, proprieterul nu a mai scris nimic. Banuiesc ca daca masina mergea, asa cum a scris despre proeiectul finalizat, ar mai fi scris si alte detalii, de unde tragem concluzia ca a fost un esec.
Singura solutie posibila este sa gasesti un outlandet turbo, dauna totala, cu motorul intact si sa incerci un swap. Mai departe, la transmisie, se pare ca baiatul din Pitesti a gasit o solutie de "intarire" a cutiei si planetarelor. Kitul de ambreiaj se poate modifica. Numai ca s-ar putea sa fie mai ieftin sa vinzi ce ai si sa iti iei un turbo mai vechi (vezi Nissan 200 SX - S14).
Iar intrebarea: De ce nu are, de exemplu, mitsubishi lancer clasic 2.0 (cel cu 4g63), turbo este pusa complet aiurea, sa nu zic mai urat. Masina asta a costat 13.500 de euro + taxe vamale si tva, si are toate dotarile de care ai nevoie. La pretul asta vrei masina sport, cu motor turbo, eventual AWD?
LE: Acum am observat ca intrebai de modelele 2007-2012. Intrebarea este iar pusa aiurea. Acele modele AU turbo. Exista varianta Ralliart.
Singura solutie posibila este sa gasesti un outlandet turbo, dauna totala, cu motorul intact si sa incerci un swap. Mai departe, la transmisie, se pare ca baiatul din Pitesti a gasit o solutie de "intarire" a cutiei si planetarelor. Kitul de ambreiaj se poate modifica. Numai ca s-ar putea sa fie mai ieftin sa vinzi ce ai si sa iti iei un turbo mai vechi (vezi Nissan 200 SX - S14).
Iar intrebarea: De ce nu are, de exemplu, mitsubishi lancer clasic 2.0 (cel cu 4g63), turbo este pusa complet aiurea, sa nu zic mai urat. Masina asta a costat 13.500 de euro + taxe vamale si tva, si are toate dotarile de care ai nevoie. La pretul asta vrei masina sport, cu motor turbo, eventual AWD?
LE: Acum am observat ca intrebai de modelele 2007-2012. Intrebarea este iar pusa aiurea. Acele modele AU turbo. Exista varianta Ralliart.
- Nedelea Mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 12, 2013 1:09 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori