Buna,
Am o intrebare legata de turatia la relanti . Se pare ca , de fiecare data cand pornesc masina (Sportack 2008 , 1.8 benzina) turatia la relanti este undeva la 1300-1400 rpm ceea ce mie personal , imi pare destul de mult .
Nu am mai detinut o masina pe benzina pana acum , si ma intreb daca este un lucru normal sau este ceva defect. Daca da, posibile defecte , si posibile solutii ?
Precizez ca aceeasi turatie o are si daca inchid clima .
Multumesc!
Turatie La Relanti
QUOTE (vlad2890 @ Aug 13 2013, 03:25 PM) Buna,
Am o intrebare legata de turatia la relanti . Se pare ca , de fiecare data cand pornesc masina (Sportack 2008 , 1.8 benzina) turatia la relanti este undeva la 1300-1400 rpm ceea ce mie personal , imi pare destul de mult .
Nu am mai detinut o masina pe benzina pana acum , si ma intreb daca este un lucru normal sau este ceva defect. Daca da, posibile defecte , si posibile solutii ?
Precizez ca aceeasi turatie o are si daca inchid clima .
Multumesc!
Desigur ca este normal atata timp cat folositi clima - deci compresorul !turatia normala in relanti este 7 - 800 rpm .
Am o intrebare legata de turatia la relanti . Se pare ca , de fiecare data cand pornesc masina (Sportack 2008 , 1.8 benzina) turatia la relanti este undeva la 1300-1400 rpm ceea ce mie personal , imi pare destul de mult .
Nu am mai detinut o masina pe benzina pana acum , si ma intreb daca este un lucru normal sau este ceva defect. Daca da, posibile defecte , si posibile solutii ?
Precizez ca aceeasi turatie o are si daca inchid clima .
Multumesc!
Desigur ca este normal atata timp cat folositi clima - deci compresorul !turatia normala in relanti este 7 - 800 rpm .
Cand pornesti motorul (exact cand o ia) turatia sare la 1500-1700 apoi, in functie de temperatura lichidului de racire coboara mai mult sau mai putin. Daca motorul e rece sta cateva minute la ~1500.
Eu vara astept 10-15 secunde inainte de a pleca de pe loc si iarna 1-2 minute daca motorul e rece (daca e cald stau tot 10-15 sec)
E absolut normal deci. Daca ti-ar sta mereu (nu doar in primele secunde dupa pornire) relanti-ul la peste 1000 cu motorul cald (ajuns la temperatura optima de functionare 85-87C) atunci ar fi o problema.
Eu vara astept 10-15 secunde inainte de a pleca de pe loc si iarna 1-2 minute daca motorul e rece (daca e cald stau tot 10-15 sec)
E absolut normal deci. Daca ti-ar sta mereu (nu doar in primele secunde dupa pornire) relanti-ul la peste 1000 cu motorul cald (ajuns la temperatura optima de functionare 85-87C) atunci ar fi o problema.
Cu placere. E foarte bine ca te intereseaza masina, un sofer bun ar trebui sa fie macar un pic interesat de cum functioneaza totul. Si eu cand am pornit prima data un diesel m-am mirat cum de turatia la rece nici macar la 1000 nu statea in conditiile in care a mea iarna ajunge si la 2000 in primele secunde.
- vultu_rull
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Dec 16, 2013 5:16 pm
eu problema cu turatiile mari am rezolvat- o (era de prin regulatorul de benzina si debitmetru de aer +delcou de reglat din nou dupa ce le-am curatat pe toate) binenteles pe model din 97 1.3 cc
INSA nu stiu ce sa ma fac cu decelerarea motorului in timp ce-i cuplata in viteza ....daca vreau sa reduc si iau usor piciorul de pe acceleratie se detureaza brusc ca o frana de motor) trebuind sa o tin tot usor accelerata . in rest oprita pe loc si scoasa din viteze motorul merge impecabil am verificat si sondele lamda si inca merg binisor
ps. bobina de inductie este schimbata cu tot cu delcou pe sh si tot la fel face.
INSA nu stiu ce sa ma fac cu decelerarea motorului in timp ce-i cuplata in viteza ....daca vreau sa reduc si iau usor piciorul de pe acceleratie se detureaza brusc ca o frana de motor) trebuind sa o tin tot usor accelerata . in rest oprita pe loc si scoasa din viteze motorul merge impecabil am verificat si sondele lamda si inca merg binisor
ps. bobina de inductie este schimbata cu tot cu delcou pe sh si tot la fel face.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori