Pagina 1 din 1
Scris: Mie Mai 09, 2012 6:57 pm
de cristycrs
va salut pe toti nu am scris de ft mult timp pe aici am venit de cateva ori la intalniri la polivalenta mai demult si imi cer scuze daca scriu asa dar am si eu o problema am un lancer 2009 2.0 DI-D si de ceva timp face niste figuri adica fluctueazaturatia motorului,lucru asta se intampla numai cand incetinesc sau franez pana la oprire inainte scadea de la 900 rpm la 500-600 rpm dar de curand face invers urca la 1000 rpm iar dupa 5 sec dupa ce se opreste masina revine la normal asa ca va intreb si eu pe cei cu acceasi motorizare daca li sa intamplat asa ceva???sau de la ce poate sa fie daca are cineva vreo idee as fi recunoscator...
o zi buna tuturor...
Scris: Mie Oct 08, 2014 5:33 pm
de Danny_23
Salut,
Pot spune ca am si eu o problema similara, tot cu un 2.0 DI-D (2008). Mai exact am observat ca atunci cand se pornesc ventilatoarele de racire ale radiatorului am o fluctuatie a turatiei si un usor tremur al masinii, cand masina sta pe loc. Se mai simte si in timpul mersului, cand las acceleratia doar, se simte ca o mica smucitura.
Oare e normal, sau ar fii ceva probleme???
Scris: Mie Oct 08, 2014 10:10 pm
de Flipper
Da e normal, pornirea motoarelor ventilatoarelor produc un soc important de curent care infraneaza rotorul alternatorului si prin intermediul curelii este infranat si axul motorului. Regulatorul de turatie are un raspuns usor intarziat(normal) in variatii bruste a cuplului rezistiv la arborele motorului.
Scris: Joi Oct 09, 2014 9:49 am
de Adriancar
Nu cred ca este normal un soc semnificativ .Sigur pornirea ventilatoarelor se simte dar nu intratat incat sa franeze arborele cotit.In ceea ce priveste regulatorul de turatie din cate stiu la common rail acesta lipseste !
In ceea ce priveste prima intrebare , detaliile sunt insuficiente .Functioneaza aerul conditionat ? Functioneaza ventilatoarele sau degivrarea atunci and observati cresterea turatiei ? Daca da , este normal pentru ca prin turatie se compenseaza necesarul de curent din instalatie !
Scris: Joi Oct 09, 2014 2:20 pm
de Danny_23
In timpul mersului nu se simte tare, doar daca esti la volan o simti, si se simte destul de usor, si doar cand turatia scade pe la 1200, dar daca o calc trage normal. Mai deranjant e cand masina sta pe loc si vad acul ala din cand in cand ca topaie de la 800 la 1000 de ture
Scris: Joi Oct 09, 2014 2:47 pm
de Adriancar
Repet turatia poate fluctua fie din AC , fie din ventilatoare fie chiar din EGR .O testare nu ar strica pentru obtinerea DTC-urilor !
Scris: Joi Oct 09, 2014 3:12 pm
de Danny_23
La mine nu prea influeneteaza aerul conditionat, doar ventilatoarele radiatorului. La service am fost, de vreo doua ori, si nu a iesit nimic la diagnoza.
Oricum voi mai vedea pe viitor daca se schimba ceva in rau, e bine de stiut ca problema e destul de comuna si poate unul din noi va gasi o solutie pana la urma, sau, poate asa e la modele astea.
Mersi de raspunsuri baieti!
Scris: Vin Oct 10, 2014 9:14 am
de Adriancar
Cum sa nu influenteze AC cand porneste compresorul !?! In plus la pornirea compresorului ( AC) pornesc si ventilatoarele ! Concluzionand pornirea unor accesorii presupune cresterea turatiei , in special , in relanti.Este valabila la toate vehiculelel.
Scris: Mie Sep 06, 2017 9:34 am
de katy
buna ziua,
am cumparat un Lancer de curand 2.0 DI-D, insa am o problema care nu stiu ce poate fi. Cand sta mai mult masina 7-8 ore, porneste foarte greu. Trebuie sa dau mai mult la automat pana sa se porneasca. Daca tin putin, moare motorul Da impresia ca porneste, dar moare, nu se tureaza, nimic. Dupa ce o pornesc, las 4-5 minute, opresc mototrul si porneste la sfert de cheie. La reprezentanta au pus testerul si au zis ca nu da nici o eroare. Mi-au recomandat sa schimb bateria. Am schimbat bateria, am pus supapa unisens la furtunul de motorina, am schimbat filtrele, insa tot la fel face si e ciudat, ca nu tot timpul, cand cum are chef. Pe bord nu da nici o eroare. Va rog ma puteti ajuta cu o parere? Multumesc.
Scris: Mie Sep 06, 2017 9:11 pm
de moro
@ cristycrs: Posibil ca fluctuatiile sa fie datorate egr-ului care, poate, este imbacsit cu calamina...da-l jos si curata-l. Deasupra egr este si un corp cu o clapeta asemanatoare clapetei de acceleratie de la motoarele pe benzina care se imbacseste cu calamina si poate nu mai inchide/deschide cum trebuie...da-o jos si curat-o si pe aceasta (eu asta as face ca prima varianta...daca nu se rezolva urmeaza si alte "investigatii")
@ katy: Bujiile incandescente le-ai verificat? Vreun senzor...putin probabil sa fie (dadea eroare pe tester), pompa de motorina...nu mai pornea deloc, bateria ai schimbat-o, filtrul de motorina la fel....eu as verifica bujiile.
Eu am avut o problema pe invers fata de cum ai tu...pornea la sfert de cheie cu motorul rece si mai greu cu el cald si a fost senzorul axei cu came, dar a dat si eroare pe tester.