Mitsubishi Lancer Prototype S
Speedy despre Sportback e link deja. Desenele de mai sus sunt ale unei variante sport, EVO sau Ralliart.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=78
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=78
QUOTE (2dor)Speedy despre Sportback e link deja. Desenele de mai sus sunt ale unei variante sport, EVO sau Ralliart.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=78
Man, este vorba de aceeasi treaba. Uita-te la liniile desenelor si uita-te la liniile prototipului in pozele puse de mine.
Din articolul tau:
Product diversification is a road down which many manufacturers are taking. And while rival Subaru tackles the mainstream market with its Impreza sedan and hatchback variants, it is Mitsubishi who are to evolve their 4-door Lancer concept with the addition of a 5-door sportback model. Born of the sportback concept car first shown at Frankfurt in 2005, these are the first official sketches of a near-production sports hatchback - the 'Prototype S'.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=78
Man, este vorba de aceeasi treaba. Uita-te la liniile desenelor si uita-te la liniile prototipului in pozele puse de mine.
Din articolul tau:
Product diversification is a road down which many manufacturers are taking. And while rival Subaru tackles the mainstream market with its Impreza sedan and hatchback variants, it is Mitsubishi who are to evolve their 4-door Lancer concept with the addition of a 5-door sportback model. Born of the sportback concept car first shown at Frankfurt in 2005, these are the first official sketches of a near-production sports hatchback - the 'Prototype S'.
Hmmm ... Am o oarecare ingrijorare ( nu stiu cat de fondata ) ca in ceea ce priveste lancerul .. este posibil sa sufere aceeasi soarta ca impreza wrx ... adica modelul hatchuit sa il inlocuiasca pe cel clasic . Sper sa ma insel .. eu unul daca vreau un hatch rapid ... optez pt .. sa zicem un clio sport sau altceva ... Lancerul sper sa ramana LANCER in continuare .
Parerea mea ... hac!
Parerea mea ... hac!
QUOTE (Donkey)Hmmm ... Am o oarecare ingrijorare ( nu stiu cat de fondata ) ca in ceea ce priveste lancerul .. este posibil sa sufere aceeasi soarta ca impreza wrx ... adica modelul hatchuit sa il inlocuiasca pe cel clasic . Sper sa ma insel .. eu unul daca vreau un hatch rapid ... optez pt .. sa zicem un clio sport sau altceva ... Lancerul sper sa ramana LANCER in continuare .
Parerea mea ... hac!
Sa te auda D-zeu Nici eu nu mi-as dori sa fie inlocuit cu un model hatch. Cel putin impreza asta e damn ugly.
Parerea mea ... hac!
Sa te auda D-zeu Nici eu nu mi-as dori sa fie inlocuit cu un model hatch. Cel putin impreza asta e damn ugly.
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
- andrei6510
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Noi 17, 2007 8:42 pm
Cred ca ne ingrijoram aiurea.
Ceea ce vor sa faca cei de la Mitsubishi este sa largeasca practic familia Lancer si cu o varianta hatch.
Doar asa ar putea sa aiba un cuvant de spus si in Europa (aia care incepe de la curtici spre vest).
Acolo mai mult de 60-70% din masinile noi (daca nu chiar mai mult!) sunt fie hatch, fie break, cum le zicem noi.
Aceeasi politica sa spunem o au toti marii constructori: Toyota - Corolla (acum sedan) + Auris (hatch), VW - Jetta + Golf si asa mai departe.
Ce-au facut cei de la Subaru e ceva ce tine de strategia lor globala de dezvoltare. In Statele Unite Impreza este disponibila in 2 variante: hatch + sedan.
In Europa doar hatch. Din calculele pe care ei le au, probabil e rentabil sa ignore momentan oarecum tarile mai din estul Europei + fostele tari sovietice, tari in care sedanul e sfant.
Cei de la Mitsubishi au exact o strategie oarecum opusa: intrare agresiva fix pe aceste piete emergente, in crestere, si abia in etapa 2 intarire pe piata vest-europeana cu un Lancer hatch.
Personal, consider variantele hatch mult mai practice, chiar si daca vreti pentru ca pot sa car un frigider cu ele. Ceea ce cu un sedan n-as putea face. Ca idee.
Ceea ce vor sa faca cei de la Mitsubishi este sa largeasca practic familia Lancer si cu o varianta hatch.
Doar asa ar putea sa aiba un cuvant de spus si in Europa (aia care incepe de la curtici spre vest).
Acolo mai mult de 60-70% din masinile noi (daca nu chiar mai mult!) sunt fie hatch, fie break, cum le zicem noi.
Aceeasi politica sa spunem o au toti marii constructori: Toyota - Corolla (acum sedan) + Auris (hatch), VW - Jetta + Golf si asa mai departe.
Ce-au facut cei de la Subaru e ceva ce tine de strategia lor globala de dezvoltare. In Statele Unite Impreza este disponibila in 2 variante: hatch + sedan.
In Europa doar hatch. Din calculele pe care ei le au, probabil e rentabil sa ignore momentan oarecum tarile mai din estul Europei + fostele tari sovietice, tari in care sedanul e sfant.
Cei de la Mitsubishi au exact o strategie oarecum opusa: intrare agresiva fix pe aceste piete emergente, in crestere, si abia in etapa 2 intarire pe piata vest-europeana cu un Lancer hatch.
Personal, consider variantele hatch mult mai practice, chiar si daca vreti pentru ca pot sa car un frigider cu ele. Ceea ce cu un sedan n-as putea face. Ca idee.
QUOTE (andrei6510)Personal, consider variantele hatch mult mai practice, chiar si daca vreti pentru ca pot sa car un frigider cu ele. Ceea ce cu un sedan n-as putea face. Ca idee.
Vezi, aici e diferenta. Nu te supara dar eu unul, nu as cumpara un Lancer pentru a cara frigidere, televizoare, masini de spalat, termopane sau eventual parchet laminat. Pentru asa ceva, sunt numai bune Logan MCV, VW, Opel, Renault, Citroen si multe altele. Mai sunt si masini de transport care pot fi inchiriate daca nu ti se pune la dispozitie una de catre magazinul de la care ai cumparat.
Apreciez un HB ca e mai mic, ca te poti strecura si poti parca mai usor prin aglomeratia urbana dar nu pentru ca pot sa car cu el. Nici cand aveam amarata de dacie, daca nu-mi incapea in portbagaj, cautam o masina adecvata pentru transport.
Scuze, dar nu am putut sa ma abtin.
Vezi, aici e diferenta. Nu te supara dar eu unul, nu as cumpara un Lancer pentru a cara frigidere, televizoare, masini de spalat, termopane sau eventual parchet laminat. Pentru asa ceva, sunt numai bune Logan MCV, VW, Opel, Renault, Citroen si multe altele. Mai sunt si masini de transport care pot fi inchiriate daca nu ti se pune la dispozitie una de catre magazinul de la care ai cumparat.
Apreciez un HB ca e mai mic, ca te poti strecura si poti parca mai usor prin aglomeratia urbana dar nu pentru ca pot sa car cu el. Nici cand aveam amarata de dacie, daca nu-mi incapea in portbagaj, cautam o masina adecvata pentru transport.
Scuze, dar nu am putut sa ma abtin.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori