Probleme Check Engine
va salut
am un lancer 4 din 91 si de curand m-am apucat sa il reconditionez ( i-am facut motorul si am mai schimbat pe la el consumabile)
Pt a putea umbla mai usor la motor l-am dat jos de pe masina. Dupa ce l-am montat a pornit fara probleme si l-am lasat sa mearga timp de 2-3 minute. Incercad sa il pornesc inca o data am observat ca nu se mai aprindea becul de la check engine, iar motorul se invartea dar nu pornea. Aveti idee care ar fi cauza? vreun releu? vreo siguranta?
multumesc mult
am un lancer 4 din 91 si de curand m-am apucat sa il reconditionez ( i-am facut motorul si am mai schimbat pe la el consumabile)
Pt a putea umbla mai usor la motor l-am dat jos de pe masina. Dupa ce l-am montat a pornit fara probleme si l-am lasat sa mearga timp de 2-3 minute. Incercad sa il pornesc inca o data am observat ca nu se mai aprindea becul de la check engine, iar motorul se invartea dar nu pornea. Aveti idee care ar fi cauza? vreun releu? vreo siguranta?
multumesc mult
din cate am stiu nu are un alt indicator separat pentru cheie ( stiu ca cele care au cip au un led rosu in bord care clipeste), iar cheia a 2-a care mi-a dat-o cel de care am luat-o este doar tija de fier fara plastic ( pe care sincer nu am incercat-o niciodata) dar exista si posibilitatea asta
daca ar fi de aici cum as putea "elimina" cititorul de cip?
multumesc
daca ar fi de aici cum as putea "elimina" cititorul de cip?
multumesc
alarma nu am pe masina
am verificat tot, pana si curentul care intra in calculator si totul pare ok
acum intrebarea este: se poate strica asa deodata calculatorul? sau aveti idee unde il pot verifica sa aflu daca este calculatorul sau nu?
ar mai fi inca o premisa: probabil un fir nu face contact cum trebuie ( spun asta deoarece dupa ce am oprit masina si am incercat sa o repornesc, motorul a dat sa porneasca, dar din trepidatie s-a miscat firul si nu cred ca mai face contact , iar acum nu se mai aprinde deloc)
se poate depista problema din mufa service ?
multumesc mult
am verificat tot, pana si curentul care intra in calculator si totul pare ok
acum intrebarea este: se poate strica asa deodata calculatorul? sau aveti idee unde il pot verifica sa aflu daca este calculatorul sau nu?
ar mai fi inca o premisa: probabil un fir nu face contact cum trebuie ( spun asta deoarece dupa ce am oprit masina si am incercat sa o repornesc, motorul a dat sa porneasca, dar din trepidatie s-a miscat firul si nu cred ca mai face contact , iar acum nu se mai aprinde deloc)
se poate depista problema din mufa service ?
multumesc mult
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori