Am gasit computer bord pentru

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Ian 21, 2009 11:04 pm

Si acolo nu iti vor face nimic...Eu zic sa scrii la Mitsubishi.Poate ii scutura putin pe cei de aici.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Ian 23, 2009 2:58 pm

Tie azi dimineata (specifica si temperatura de afara) la cat ti-a stat relantiul dupa un 10-20 secunde de la pornire?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Vin Ian 23, 2009 9:22 pm

Pai au fost cam 4-5 grade cu + pe la 08:30 cand am plecat si umiditate cat incape.A pornit la 1500,imediat a scazut la 1400 dupa care in 20 secunde(am pornit cu ea imediat) avea cam 1200.Se mai tureaza un pic daca merg si e scoasa din viteza(100-200rpm in plus),dar niciodata nu a accelerat singura daca e cuplata in viteza.Oricum,si cand e calda,daca se misca si e scoasa din viteza(daca are vreo 40km/h macar) sta cam cu 100rpm peste relanti.Dar nu e singura.Majoritatea fac asa.Am cam de o luna si un Peugeot 307 HDI (de la serviciu) si face la fel cand e cald motorul.Se tureaza cu 50-100rpm daca masina se deplaseaza cu peste 30km/h si e scoasa din viteza.Si e nou si el,are doar 10500km.Mai bate-i la cap cu resoftarea.Nu ar fi prima masina cu un bug in soft.Sa o remapezi pe cont propriu ar fi cam scump.Sau scrie la Mitsubishi Europe.

Avatar utilizator
Andrei_Iasi
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm

Mesaj de Andrei_Iasi » Vin Ian 23, 2009 11:17 pm

salut,
o posibila explicatie a faptului ca in mers , fara a fi bagata in viteza , creste usor turatia ar fi aceea ca , la alternator ar tebui mentinuta o tensiune constanta rapoartata la consumatori si mai e si presiunea din directie , frana etc.

Avatar utilizator
Cristian Todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 21, 2008 9:26 pm

Mesaj de Cristian Todea » Sâm Ian 24, 2009 5:46 am

cand am tipat si am urlat pe aici din cauza de service, ati aplaudat putin si cam atat. nu o sa intelegeti niciodata ca atata vreme cat nu vom fi uniti, pe bucati ne fac praf si nimic nu o sa se schimbe. in afara de posturi prelungi care odata cu inaintarea in varsta devin tot mai scurte, nu o sa se rezolve absolut nimic. cum spunea cristi, fiecare a incercat-o individual, si-a facut o relatie si cam asta. sigur ca poti incerca la mitsubishi europe. dar una e sa trimita fiecare un mail si alta ar fi daca acest mail ar fi semnat de vreo 20 de utilizatori de mitsubishi, incluzand o invitatie la a citi acest forum la rubrica service sau pe unde am mai tipat. stiu olanda e departe, si nici benzina nu e ieftina, dar va garantez ga daca am programa o vacanta in brigada mare si ne-am protapi cu jalba in bat in fata sediului mitsubishi europe, nu vom mai fii tratati asa de rau la intoarcere. pana nu cad cateva capete si cururi de pe fotoliile de piele din trading si de prin service-uri nu o sa se rezolve nimic. nesimtirea o sa colcaie in continuare si ei o sa rada la fel de copios, cum au facut-o si pana acum. spunea un prieten de al meu: ba, daca romanii erau uniti stapaneau lumea. de aia ne fac toti ce ne fac pe unde ne prind. fiecare e sef la el acasa. si mai ales la el in masina deci, baieti, andrei te rog sa stergi rubricile din forum unde ne plangem. n-are rost. viva la revolucion. pace. ziceam si eu nu trebuie sa ma injurati.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Ian 24, 2009 1:07 pm

Ai perfecta dreptate.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Mar 04, 2009 11:59 am

cum ramane ? chiar vreau si eu o smecherie din aia ca sa ii dau flit lu taica-miu ! sa il fac la capitolul consum barem
driverx ... poti intreba daca au si versiuni cu alte limbi in afara de rusa ? ( o engleza eventual ) ?
pt ca teoretic si ei importa de undeva

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Mar 04, 2009 12:15 pm

Cred ca le face ceva firma ruseasca (SERG Electronics mai exact). Eu is cam satul de masina asta si mi-a cam pierit chefu sa mai cheltui pe ea. Puteti scrie la info@tripcomputer.ru .

Nu sunt suficient de motivat sa risc sa trimit peste 100E pe neve. Daca cineva e dispus sa riste, bravo lui.

QUOTE (Donkey @ Mar 4 2009, 11:59 AM) ....sa il fac la capitolul consum barem

NU o sa poti. Ultimele doua calcule mi-au iesit peste 7. 7.1 cel mai optimist. Si nu e vorba ca nu stiu conduce. Cu loganul 1.6 8V am scos 4.7 pe portiune de 145km. Daca nu o calcam la inceputul drumului sigur aveam 4.6.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Mar 04, 2009 12:17 pm

uite ... toti ( care avem lancerul asta clasic ) cred ca avem la prima pornire o urcare la turatie . La mine e undeva pe la 1500- 1600. asta se datoreaza faptului ca socul este controlat electronic . La tine ar mai putea fi o chestie ( asta e doar o parere ) si anume ca ai ceva defect pe la sonda. De ce spun sta ?pentru ca un prieten de-al meu cu un seat ibiza de 1,4 benzina a avut o problema asemanatoare datorata unei citiri necorespunzatoare a sondei .
Ai putea sa verifici si asta .. in fond .. masina e in garantie nu ?

si cand am spus ca vreau sa il fac la consum .. ma refeream sa consum mai MULT decat el:))

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Mar 09, 2009 8:39 am

Boon. Si la mine (in mare) e asa acum. Cel putin la temperaturile astea mai ridicate. Dar imediat ce misc masina din loc si mai dau si din volan ajunge la aproape 2000. Dupa ce se incalzeste putin sta la un relanti sub 1000, dar cum pun iar in miscare masina o tine turata la minim 1500. Si daca e rece, merg ceva sute de metri cu ea (motorul in sarcina) si dupa aia iau picioru de pe acceleratie, motorul mai trage relativ bine inca 1-2 (rar 3) secunde si numai dupa aceea smiti brusc frana de motor. Si la tine face astea? Rabla ta de cand e?

Si putem filozofa pana tampim de tot. In manualul de service scrie clar turatii pe domenii de temperatura. Aproape toate lancerele astea noi pe care am pus mana sunt in afara domeniului. Mai multe nu zic....

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori