Scris: Lun Dec 08, 2008 9:35 am
Se pare ca nu am noroc cu gunoiu asta de masina. Sunt complet dezamagit de Mitsubishi. Am luat-o nu ca ar fi frumoasa, ci ca ar fi masina solida. Cica. Dar am luat un gunoi cu 2 probleme de fabricatie. 1) Relanti-u S.F. 2) Conducta aer conditionat care scapa
Dar sa revin. De cand am luat-o, pornirea la rece se soldeaza cu o turatie de 2000 rot / min. Si sta asa ceva timp. Si se lupta din greu sa mentina turatia asta. O sa vedeti imediat de ce. Daca se incalzeste putin (trece de prima liniuta) scade pe la 1500. Daca intre timp pornesc cu ea la drum si nu merg foarte mult, cum o scot din viteza, urca inapoi la 2000. Daca se incalzeste aproape de tot sunt sanse mari ca de la 1500 sa o duca instant la 750-800. Daca iar pornesc de pe loc si merg putin, in 80% din cazuri urca iar la 1500. Ce mama dracu l-a facut sa se razgandeasca, nu stiu. Ca doar nu s-a mai racit apa intre timp. Pana nu se face cald cald motorul este absurd sa o las in frana de motor sub 2000 rot/min pt ca va accelera singura...si brusc. Mai nasol e cand si franezi ca apar niste tensiuni in transmisie de toata frumusetea. Deci am ajuns sa ma obisnuiesc sa decuplez destul de repede ambreiajul.
Am fost in service. Una doua au tras concluzia ca regulatoru de relantiu e prost. M-am uitat stramb la ei, dar am inghitit galusca. Si uite asa am asteptat 2 saptamani sa o schimbe. Au schimbat-o vineri. Era cam cald in CJ si toate pareau ca s-ar fi rezolvat. Dar azi dimineata am constatat ca e total fals. NU s-a rezolvat nimic. In afara de o mica scadere a turatiei aia absurde, nu s-a intamplat nimic. Face la fel, doar ca nu la 2000 rot/min ci la 1700-1800.
Poate ca am comportament isteric, dar sincer nu stiu ce sa mai fac. Am deja 6200km cu rabla asta si m-am saturat sa o conduc. Nu mai am nervi cu ea. Iar sa faca astia experimente pe masina mea si sa isi dea cu parerea iar nu sunt de acord. Am experienta prea mare ce inseamna laba de maimuta de service bagata la o masina. Ma gandesc sa scriu la Mitsubishi (nu stiu exact unde). Stiu ca e cam prematur, dar daca aia nu sunt in stare sa analizeze date din laptop si mai ales sa asculte (dar sa ASCULTE, adica sa si inteleaga) ce am de spus, atunci pentru mine e clar ca nu am de ce sa ma intorc sa le zic ca masina face in continuare la fel.
Ce ma sfatuiti? Care ar fi urmatorul pas care ar trebui sa il fac? Sincer, nu m-as intoarce una doua in service sa ma ia aia la povesti cu o moaca amabila ca se mai uita ei o data. Ca am mai trecut prin povesti dinastea si am ajuns sa imi repar singur masina.
Dar sa revin. De cand am luat-o, pornirea la rece se soldeaza cu o turatie de 2000 rot / min. Si sta asa ceva timp. Si se lupta din greu sa mentina turatia asta. O sa vedeti imediat de ce. Daca se incalzeste putin (trece de prima liniuta) scade pe la 1500. Daca intre timp pornesc cu ea la drum si nu merg foarte mult, cum o scot din viteza, urca inapoi la 2000. Daca se incalzeste aproape de tot sunt sanse mari ca de la 1500 sa o duca instant la 750-800. Daca iar pornesc de pe loc si merg putin, in 80% din cazuri urca iar la 1500. Ce mama dracu l-a facut sa se razgandeasca, nu stiu. Ca doar nu s-a mai racit apa intre timp. Pana nu se face cald cald motorul este absurd sa o las in frana de motor sub 2000 rot/min pt ca va accelera singura...si brusc. Mai nasol e cand si franezi ca apar niste tensiuni in transmisie de toata frumusetea. Deci am ajuns sa ma obisnuiesc sa decuplez destul de repede ambreiajul.
Am fost in service. Una doua au tras concluzia ca regulatoru de relantiu e prost. M-am uitat stramb la ei, dar am inghitit galusca. Si uite asa am asteptat 2 saptamani sa o schimbe. Au schimbat-o vineri. Era cam cald in CJ si toate pareau ca s-ar fi rezolvat. Dar azi dimineata am constatat ca e total fals. NU s-a rezolvat nimic. In afara de o mica scadere a turatiei aia absurde, nu s-a intamplat nimic. Face la fel, doar ca nu la 2000 rot/min ci la 1700-1800.
Poate ca am comportament isteric, dar sincer nu stiu ce sa mai fac. Am deja 6200km cu rabla asta si m-am saturat sa o conduc. Nu mai am nervi cu ea. Iar sa faca astia experimente pe masina mea si sa isi dea cu parerea iar nu sunt de acord. Am experienta prea mare ce inseamna laba de maimuta de service bagata la o masina. Ma gandesc sa scriu la Mitsubishi (nu stiu exact unde). Stiu ca e cam prematur, dar daca aia nu sunt in stare sa analizeze date din laptop si mai ales sa asculte (dar sa ASCULTE, adica sa si inteleaga) ce am de spus, atunci pentru mine e clar ca nu am de ce sa ma intorc sa le zic ca masina face in continuare la fel.
Ce ma sfatuiti? Care ar fi urmatorul pas care ar trebui sa il fac? Sincer, nu m-as intoarce una doua in service sa ma ia aia la povesti cu o moaca amabila ca se mai uita ei o data. Ca am mai trecut prin povesti dinastea si am ajuns sa imi repar singur masina.