Probleme grave relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Dec 08, 2008 9:35 am

Se pare ca nu am noroc cu gunoiu asta de masina. Sunt complet dezamagit de Mitsubishi. Am luat-o nu ca ar fi frumoasa, ci ca ar fi masina solida. Cica. Dar am luat un gunoi cu 2 probleme de fabricatie. 1) Relanti-u S.F. 2) Conducta aer conditionat care scapa

Dar sa revin. De cand am luat-o, pornirea la rece se soldeaza cu o turatie de 2000 rot / min. Si sta asa ceva timp. Si se lupta din greu sa mentina turatia asta. O sa vedeti imediat de ce. Daca se incalzeste putin (trece de prima liniuta) scade pe la 1500. Daca intre timp pornesc cu ea la drum si nu merg foarte mult, cum o scot din viteza, urca inapoi la 2000. Daca se incalzeste aproape de tot sunt sanse mari ca de la 1500 sa o duca instant la 750-800. Daca iar pornesc de pe loc si merg putin, in 80% din cazuri urca iar la 1500. Ce mama dracu l-a facut sa se razgandeasca, nu stiu. Ca doar nu s-a mai racit apa intre timp. Pana nu se face cald cald motorul este absurd sa o las in frana de motor sub 2000 rot/min pt ca va accelera singura...si brusc. Mai nasol e cand si franezi ca apar niste tensiuni in transmisie de toata frumusetea. Deci am ajuns sa ma obisnuiesc sa decuplez destul de repede ambreiajul.

Am fost in service. Una doua au tras concluzia ca regulatoru de relantiu e prost. M-am uitat stramb la ei, dar am inghitit galusca. Si uite asa am asteptat 2 saptamani sa o schimbe. Au schimbat-o vineri. Era cam cald in CJ si toate pareau ca s-ar fi rezolvat. Dar azi dimineata am constatat ca e total fals. NU s-a rezolvat nimic. In afara de o mica scadere a turatiei aia absurde, nu s-a intamplat nimic. Face la fel, doar ca nu la 2000 rot/min ci la 1700-1800.

Poate ca am comportament isteric, dar sincer nu stiu ce sa mai fac. Am deja 6200km cu rabla asta si m-am saturat sa o conduc. Nu mai am nervi cu ea. Iar sa faca astia experimente pe masina mea si sa isi dea cu parerea iar nu sunt de acord. Am experienta prea mare ce inseamna laba de maimuta de service bagata la o masina. Ma gandesc sa scriu la Mitsubishi (nu stiu exact unde). Stiu ca e cam prematur, dar daca aia nu sunt in stare sa analizeze date din laptop si mai ales sa asculte (dar sa ASCULTE, adica sa si inteleaga) ce am de spus, atunci pentru mine e clar ca nu am de ce sa ma intorc sa le zic ca masina face in continuare la fel.

Ce ma sfatuiti? Care ar fi urmatorul pas care ar trebui sa il fac? Sincer, nu m-as intoarce una doua in service sa ma ia aia la povesti cu o moaca amabila ca se mai uita ei o data. Ca am mai trecut prin povesti dinastea si am ajuns sa imi repar singur masina.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Lun Dec 08, 2008 10:54 am

Du-te in service... explica-le problema de mai multe ori... si incearca un ton mai autoritar... ca doar esti client. Cu vorba buna nu ajungi nicaieri in RO. ( bine, nici nesimtit nu trebuie sa fii, exista o limita ). Incearca si un mail la mitsubishi ( dar nu stiu unde ) ... bafta.

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Lun Dec 08, 2008 3:11 pm

Ai tot sprijinul meu in actiunea asta. Si eu am ceva sunete pe la caseta de directie. Am inteles ca ai fost la service in Cluj, hai sa demaram o actiune, sa trimitem un mail la importator, sa facem ceva. Mitsubishi sunt masini bune dar se pare ca mai scapa din fabrica si mici defecte, pe care iubitii nostrii oameni din service nu vor sa le rezolve, de parca pun bani de la ei....

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Dec 08, 2008 5:41 pm

Am fost azi in service, le-am explicat care e situatia, le-am explicat ca nu is afon in motoare, dar nici expert, dar totusi cu ceva experienta nasoala tot cu diagnosticari deanpulea si le-am propus o strategie pentru a ataca problema dat fiind ca sunt primul care se plange de faza asta, mi-am oferit suportul, cunostintele, ideile, dar se pare ca nu ii intereseaza. Mi-au spus ca maine sa merg sa imi faca EI inca o diagnosticare. Fara mine.

Ma gandesc ca maine sa tin cu dintii de idea mea. Sa facem impreuna diagnosticarea. Daca raman la fel de reticenti, plec de acolo si vin sa scriu un mail la Mitsubishi Europe. De ce am pozitia asta? Pentru ca au diagnosticat deja de 2 ori si au zis ca in rest e OK. Eu ce garantie am acum ca nu se apuca sa dea cu presupusu. Nu vreau ALTA masina in care sa se tot umble pentru ca unii nu vor sau nu pot sa inteleaga cifrele desenate acolo pe laptop.


@goldeye3002
Cumva sunetele alea apar la gropi cand virezi mai brusc? Ca a mea face asa ceva. Cand merge drept nu scoate nici cel mai mic zgomot (de bataie), dar cand da de o groapa, bate ceva sub bord. Daca merg si cu problema asta, deja ma considera complet nebun. SI asa cred ca am statutu' asta acolo. Mi-a zis o faza azi unu de acolo ca pot duce masina si sa iau cheile sa fiu linistit ca masina va fi ok, da' sa fiu io sigur.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Dec 08, 2008 7:23 pm

@driverx
O poveste asemanatoare am citit pe forumul de la Hyundai si de la KIA unde, la temperaturi mici dar pozitive, motoarele pe benzina de pe Accent si de pe Rio faceau ca toti dracii in sensul ca la relantiu turatia motorului varia intre valoarea normala si valori de peste 2000 rpm.
Problema am inteles ca s-a rezolvat printr-un upgrade al softwareului desi in prima faza se banuia ca ar fi de la soc/debitmetru. Oricum, acolo a fost mare tam tam cu aceasta problema pentru ca, in perioada in care motorul isi facea de cap, pierdea si din putere. Practic nu se putea circula cu masina. Nu este exclus sa fie si aici o problema similara.
Din ce-mi aduc aminte ca am citit pe acolo, doar cu un singur tip de benzina motorul functiona normal.
Tu cu ce benzina circuli de obicei?
Poti citi mai multe in link-ul de mai jos.
http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=649


@goldeye3002
Problema zgomotului din caseta de directie o am si eu si am semnalat-o de aproape un an de zile. Ma tem ca e o problema din proiectare si nu cred ca se poate rezolva. Eu am fost in service dar nu au gasit nimic suspect .

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Dec 08, 2008 9:02 pm

Eu nu am probleme cu puterea.Merge bine in orice plaja de turatii. Dar e prea turat, iar la 2000 rot/min motorul deja are o putere mare. Iar la turatia asta, in trepte inferioare trecerea brusca care o face de la acceleratie la frana de motor sau invers este destul de violente. Deci io ma plang atata pentru ca am putere prea mare fix cand nu am nevoie .

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Dec 10, 2008 5:30 pm

DRivere, hai sa-ncercam un mic troubleshooting, macar sa te duci cu lectia invatata si sa le zici "asta e!". Zici ca dupa schimbarea regulatorului, masina a mers bine o perioada dupa care i-ar au apucat-o dracii. Asadar, parerea mea este ca regulatorul e bun, EGR-ul e bun, senzorul temperatura aer e bun (zic asta pentru ca daca ar fi fost sa fie bulite, masina iti mergea la fel tot timpul, nu cu perioade de pauza), asa ca a ramas...computerul de injectie. De ce ti-a mers ok o zi? Pentru ca atunci cind ti-a fost schimbat regulatorul, au decuplat bateria, deci s-a cam resetat computerul de injectie, iar pina si-a inregistrat el toate detonatile si toti parametrii aia care-i trebuiesc lui, a fost cumintel, cum a stocat ce-a avut de stocat, a-nceput sa-si faca de cap.
Parerea mea proprie si personala este ca ar trebui sa-i decuplezi si matale bacteria vreun sfert de ora si sa vezi daca mai face figuri pe urma.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Dec 11, 2008 11:40 am

QUOTE (Marty @ Dec 10 2008, 05:30 PM) ....
Parerea mea proprie si personala este ca ar trebui sa-i decuplezi si matale bacteria vreun sfert de ora si sa vezi daca mai face figuri pe urma.

Am facut asta jdea. A doua zi dupa schimbarea regulatorului. Adica sambata.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Dec 11, 2008 8:04 pm

Si nu ne impartasesti si noua ce comportament a avut masina pe urma?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Dec 15, 2008 11:27 am

Pai, dupa pornire nu mai statea chiar la 2000, ci pe la 1800. In rest, aceleasi kkt-uri.

Am fost la Bucuresti sambata. S-a reglat SAS-ul care a adus imbunatatiri masinii, dar problema cu turatul la 2000 cand porneste AC-ul a ramas, dar asta nu ar fi problema mare, problema e ca tot pe la 1800 porneste, dar se stabilizeaza mult mai repede. Alta chestie care a ramas si e naspa rau si l-a lasat cu gura cascata si pe dl. Ovidiu care s-a ocupat de masina este ca se tureaza singura imediat ce ECU primeste informatie de viteza de la cutie. Deci daca motorul nu s-a incalzit de tot, daca deja e suficient de cald incat ECU sa decida ca motorul poate sa mearga la relantiu de cca 800 rot/min, in momentul in care masina incepe sa se miste din loc, motorul se tureaza instant la cca 1500.

Ramane sa investigam mai departe cu dl. Ovidiu si baietii de la M-Car Expozitiei.

Pe aceasta cale tin sa precizez ca am avut parte de o experienta placuta (ceea ce nu am mai trait intr-un service) mergand la dl. Ovidiu. Am fost tratat cu respect, asa cum trebuie sa se poarte cu un client, dar mai mult de atat a fost dispus sa ma asculte si sa analizeze masina, nu doar sa vada daca sunt logate erori pe laptop. Cu TOTUL alta atitudine fata de cei din CJ, desi nici astia nu pot zice ca au fost birjari, dar au gresit enorm tratand superficial o problema ciudata si dupa ce s-au saturat de mine tipu' cu stetoscopu sa ma lase cu buza umflata cu o ultima remarca "masina asta NU are nimic" iar tipii de la receptie sa ma invite la Bucuresti sau la o VERFICARE pe 6 ian pe cheltuiala mea....cica. Auz ma, masina proasta de noua, luata cu garantie si io sa le platesc timpu lor de diagnoza.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori