Probleme grave relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Mar 24, 2009 3:04 pm

QUOTE (driverx @ Mar 22 2009, 09:21 AM) Toata saptamana m-am uitat in fiecare dimineata la ea si am vazut cum dupa demaror sarea imediat pe la 1500, nu mergea rotund (ca o dacie pornita cu socu la maxim desi nu avea nevoie de atata soc) dupa care incepe sa urce uratia. Pe la 1700-1800 rot/min.
Motoras ralenti!

Avatar utilizator
balanel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 26, 2009 6:58 pm

Mesaj de balanel » Mar Mar 24, 2009 10:51 pm

La masinile astea nu exista procedura de invatare a relantiului, cum faceam eu de exemplu la Aveo?
Simptomele erau aceleasi, rezolvarea consta in acea procedura.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Mar 24, 2009 11:10 pm

Marty

A fost schimbat. Iar Ovidiu s-a uitat acuma la el. E marfa.

Au proceduri. Dar nu ajuta deloc.

Avatar utilizator
Bozgoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 04, 2008 2:37 am

Mesaj de Bozgoru » Sâm Mai 16, 2009 2:41 am

probema e simpla... cei de la mitsubishi de la service sunt romani.. asa cum sunt toti de altfel... romanii nu se pricep la nici o masina la nici un service.. fie ca e mercedes bmv honda etc.... ei se pricep doar la dacia... si nu la orice dacia ci la dacia 1310... care au avut la dispozitie 40 de ani sa tot invete la ea.... ca si cei de la meridian sau adras la logan sunt la fel de praf....

Avatar utilizator
Balacy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 10:18 am

Mesaj de Balacy » Sâm Iun 13, 2009 9:52 am

QUOTE (Marty @ Feb 18 2009, 12:35 PM) Citesc, citesc!

Pana la urma la ralantiu in ce turatie trebuie sa stea normal ? 400.500.800.....?

QUOTE (Balacy @ Jun 13 2009, 09:51 AM) Pana la urma la ralantiu in ce turatie trebuie sa stea normal ? 400.500.800.....?

Scz . Am un Mitsubishi Lancer 1,8 Instyle M/T . 6500 km .

Avatar utilizator
Daniumfcv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 10:36 am

Mesaj de Daniumfcv » Sâm Iun 27, 2009 2:46 pm

QUOTE (Balacy @ Jun 13 2009, 08:52 AM) Pana la urma la ralantiu in ce turatie trebuie sa stea normal ? 400.500.800.....?



Scz . Am un Mitsubishi Lancer 1,8 Instyle M/T . 6500 km .

Relantiul la 99% din masini este facut sa stea la 750-800% .. fie ca este vb de 1.4 i opel , 2.0 tdi mitsu , 1.4 gls kia ... si asa mai departe.. 1.5dci renault .. toate astea stau la 750 rpm


cand il pornesti la frig .. temperaturi sub 0 grade vor urca undeva la 1000 - 1200 rpm .. primele 5 min .. iar daca e motorul cald si afara e frumos dar ai AC, radio, incalziri auxiliare treburi.. se ridica la 800-850 rpm. cam asta este turatia clasica!

Cu cat ai un motor mai mic cu atat va urca in ture mai mult ca va incerca sa genereze curent pentru aparatura care merge in masina, insa diferentele de relanti intre motor mare si mic sunt greu sesizabile doar privind acul acela..

Cresteri din acestea, ce reclama lumea aici chiar si peste 1300 nu sunt sanatoase!


Ce ai mentionat tu acolo.. relanti de 400 rpm .. de regula este ultimul relanti pana sa moara masina... sta la 750 .. ii faci ceva prost si da sa moara motorul .. ajunge la 400 daca atunci calci ambreiajul isi revine la 750 .. daca nu moare... si oricum nu este in masura sa intretina un relanti de 400. min pentru ca ciclul de explozii nu este suficient de rapid si atunci ar fi posibil doar cu un electromotor care sa mearga "on demand" .. ca si un pace maker artificial....

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Noi 02, 2009 12:56 pm

Ii contrazic pe unii, or fi mecanicii romani dar se pricep ...si intr-un final i-am rezulvat problema lui driverx. Daca era simpla se facea demult.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Noi 02, 2009 2:13 pm

Si ne lasati asa in intuneric, fara detalii? Cred ca a fost cea mai controversata problema din istoria de pana acum a forumului.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Noi 02, 2009 3:05 pm

Chiar asa driverx? S-a reszolvat si tu nu zici nimic?
Pana la urma de unde era problema si care a fost solutia?

Avatar utilizator
bobu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 15, 2008 6:33 pm

Mesaj de bobu » Lun Noi 02, 2009 5:52 pm

ALOOO!!!! DRIVERXXX!!!! CE A AVUT TROACA, MAH??? Ai rezolvat-o tocmai cand te obisnuisei cu ea...

PS:
(nu stergeti, chiar am tipat!!!)

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori