Probleme Frână Spate

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
GClaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2018 10:25 am

Mesaj de GClaudiu » Joi Mar 22, 2018 10:38 am

Sunt mândrul proprietar al unui Mitsubishi Lancer 2008 2.0 l diesel care a fost cumpărat în UK.Cand a fost cumpărat avea doar 78000 mile.Primul drum de România am rămas fără plăcute frână spate.Am schimbat set complet Ate discuri și plăcute iar acum după nici 3000 km trebuie sa schimb iar plăcuțele.Ceva sfaturi de la cineva în măsură să mă ajute.Din câte știu eu Ate e o firma bunicică.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 22, 2018 11:28 am

Cand se tocesc placutele, se tocesc toate 4 de pe spate, sau mai mult una sau 2 de pe o roata anume?

Banuiala e ca etrierii spate nu mai decupleaza frana complet, mereu placutele apasa un pic pe disc. In prima faza poti incerca un schimb complet (FLUSH) al instalatiei de franare, 2L de lichid dot4 (verifica si cu manualul) ar trebui sa fie suficienti dar cum pretul e unul mic in comparatie cu restul pieselor (si infim cand ne gandim ca e vorba de siguranta ta) poti lua 4L.

Lichidul de frana se schimba la 2 ani pt a evita blocarea circuitelor, am auzit de mai multe forfour-uri si colturi care au avut probleme similare, si au sfarsit prin a schimba lichid+furtune spate+ unul sau ambii etrieri.

Avatar utilizator
GClaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2018 10:25 am

Mesaj de GClaudiu » Joi Mar 22, 2018 9:18 pm

Plăcuțele au fost tocite complet.A rămas doar 1mm de material pe fiecare plăcută.Ce am observat și cred că e ciudat faptul că am cumpărat plăcuțele de frână in Romania și nu aveau grosimea stratului de material care o au plăcuțele cumpărate acum.Discurile de frână se încălzesc foarte tare.Deja am dat comanda de un kit de reparație pistoane frână iar duminica voi schimba tot inclusiv lichidul de frana

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Mar 23, 2018 10:01 am

Daca discurile se incalzes foarte fare inseamna ca trebuie curatati culisantii si/sau pistonul. Una sau ambele piese raman blocate si rotile merg infranate. Asa am patit si eu de mai multe ori. Deobicei e de la culisanti dar ultima data am avut si pistonasul blocat la roata stanga spate. Se rezolva prin demontare, curatare si eventual garnituri noi.

Avatar utilizator
GClaudiu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 22, 2018 10:25 am

Mesaj de GClaudiu » Mar Mar 27, 2018 9:35 am

Duminică am reușit să desfac franele și după cum ați spus într-adevăr pistoanele erau blocate, aveau un fel de mâzgă pe ele.Au fost curățate și puse la loc deoarece kitul de reparare nu a fost bun.Poate mă poate îndruma cineva către un kit bun deoarece caut și nu găsesc ceva corespunzător.Am pus și o poza cu tamburul de frână.As vrea să găsesc un kit de reparare deoarece garniturile originale nu o mai duc mult

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mar Mar 27, 2018 12:49 pm

Ia unul pe origianl nu-i o avere.

Avatar utilizator
claudiunemes
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 18, 2010 9:55 am

Mesaj de claudiunemes » Mie Iul 04, 2018 6:08 pm

Servus la toată lumea,
Eu zic sa faci ce zice Alex44. Am avut probleme similare cu un Colț. Schimbarea furtunelor de frâna ar trebui făcută oricum, au 10 ani și se pot exfolia pe INTERIOR! așa cum mi s-a întâmplat mie.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Mie Iul 04, 2018 8:44 pm

Din cand in cand fa cumva si mergi incarcat pe spate. Mersul cu masina goala solicita in principal franele fata. Am patit-o si eu cu dreapta spate.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori