Lovitura Bara Fata
Salut,
Aseară am primit un cadou din partea soției, o gaură în bara fata, după ce s-a luat la ceartă cu un blocator de parcare
Intrebare, ce conducta e aia care iese prin bara si e safe sa merg asa cateva zile pana ajung in service?
Multumesc!
Aseară am primit un cadou din partea soției, o gaură în bara fata, după ce s-a luat la ceartă cu un blocator de parcare
Intrebare, ce conducta e aia care iese prin bara si e safe sa merg asa cateva zile pana ajung in service?
Multumesc!
- Fişiere ataşate
-
- 20171007_133335.jpg (1.08 MiB) Vizualizat de 7445 ori
-
- 20171007_133357.jpg (1.28 MiB) Vizualizat de 7446 ori
Nu e conducta, este o teava care intra in componenta tagerului. Tagerul este acea traversa metalica de sub bara prinsa pe lonjeroane din ea pleaca in jos aproximativ perpendicular pe sol doua tevi. Acestea din urma sunt unite intre ele printr-o alta teava paralela cu traversa sau solul. Ce vezi tu acolo e capatul acelei tevi. Nu e nicio problema, rolul acelei tevi e sa ofere o rezistenta suplimentara in cazul in care lovesti ceva cu partea de jos a barii.
Teoretic bara fata trebuie inlocuita. Sper ca ai casco sau RCAul vinovatului daca el a fost de vina.
Teoretic bara fata trebuie inlocuita. Sper ca ai casco sau RCAul vinovatului daca el a fost de vina.
Nu stiu sa-ti recomand service-uri de incredere, dar orice service care ofera tinichigerie ar trebui sa poata repara si asta, si cei care repara carenaje de motociclete sau panouri de smart. Se polizeaza pt uniformizare, se dau gauri de-a lungul crapaturii, se aplica o rasina speciala si dupa ce se usuca se slefuieste si apoi se pregateste de vopsit.
Daca nu tii la estetica si te intereseaza doar functionalitatea spoilerului, poti lua fhoenul sotiei (sau un pistol cu aer cald), incalzeste zona crapaturii ca sa fie mai maleabila si impinge din spatele barii s-o readuci pe pozitie. Tot o sa se cunoasca imbinarea dar n-o sa mai stai cu gaura acolo.
Daca nu tii la estetica si te intereseaza doar functionalitatea spoilerului, poti lua fhoenul sotiei (sau un pistol cu aer cald), incalzeste zona crapaturii ca sa fie mai maleabila si impinge din spatele barii s-o readuci pe pozitie. Tot o sa se cunoasca imbinarea dar n-o sa mai stai cu gaura acolo.
O bara aftermarket e in jur de 80-100euro, una OE e cam 400-500euro. Vopsitoria mai costa si ea cam 100euro. Avand in vedere ca e doar putin crapata merita reparata dar cu conditia sa nu coste prea mult. Avaria e minora si nu influenteaza siguranta masinii dar zona reparata o sa fie un punct slab adica o sa crape exact in locul reparatiei la cel mai mic impact.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori