Va salut.
Detin de vreo 2 ani un lancer csw de 1,6 benzina. Am adus-o personal din Germania la 73.000km, masina fiind din 2003. Am pus-o pe gaz inainte sa ii fac cartea de Romania si am facut in 2 ani peste 60.000km cu ea. Super multumit de cat de economa este si de fiabilitate.
Simt totusi nevoia de mai multa putere si as face sacrificiul catre un 2.0 benzina de prin 2006-2007 insa nu stiu daca diferenta de la 98 cai la 135 se si simte in realitate in comportamentul masinii. Mai mult am o parere de rau privind faptul ca motorul de 2,0 vine tot cu o cutie in 5 trepte si nu 6 cum as fi sperat.
Sunt pe punctul de a vinde un Smart Forfour si de a cumpara inca un lancer, tot modelul 2003-2007 dar cu motor de 2.0. Actualul Lancer va ramane in acest caz sotiei.
Intreb pe cei care au CONDUS ambele masini sau macar cei care detin motorul de 2.0, cum se comporta la drum aceasta versiune, cati km la ora au la 3000 turatii si care e parerea lor. Exclud varianta mai noua, diesel, consuma prea mult in oras pentru nevoile mele.
Daca cineva din Judetul Sibiu sau judetele invecinate are modelul clasic de 2.0 benzina, solicit sprijin pt un drive test, adica ma deplasez la Valcea , Bv, Alba , Hd, Ms, pentru a putea conduce macar 3 km varianta de 2000cmc.
Va rog sa raspundeti acestui topic, sunt destul de stresat in a cumpara o masina fara sa stiu cum merge.
Multumesc.
Constantin, Sibiu, 0725102054.
Lancer Clasic 2.0 Benzina - Achizitie
Lancerul clasic a fost o masina reusita, dar sa iei o masina cu vechime de 10 ani, eu zic ca e un regres. Eu o voi scoate pe a mea la vanzare (classic) 1,6l tocmai datorita vechimii. Nu are rugina, problemele au fost cele tipice(clapeta, sonda lambda, zgomote bucsi bara stabilizatoare si srs) insa ma gandesc la faza cu itp-ul la un an, ma gandesc ca motorul desi e gandit simplu fara prea multi senzori, o sa inceapa sa manance ulei s.a.m.d.
Ma aflu in aceeasi situatie cu tine si stiu cum gandesti cu inima, pentru ca am aceeasi "problema" cu un Subaru Forester SG. (2006-2008). Din diverse motive, (achizitionare casa, schimbari frecvente ale serviciului, probleme de sanatate) am tot amanat achizitionarea unuia, iar acum e cam tarziu.
Parerea mea sincera e sa te orientezi spre ceva mai noi.
Am condus 2.0, e incomparabila la demaraj, stabilitate pe drum si chiar interior, consumul nu va fi un capat de tara, dar vechimea iti va zdruncina bugetul.
Asta e parerea mea pur subiectuva.
Ma aflu in aceeasi situatie cu tine si stiu cum gandesti cu inima, pentru ca am aceeasi "problema" cu un Subaru Forester SG. (2006-2008). Din diverse motive, (achizitionare casa, schimbari frecvente ale serviciului, probleme de sanatate) am tot amanat achizitionarea unuia, iar acum e cam tarziu.
Parerea mea sincera e sa te orientezi spre ceva mai noi.
Am condus 2.0, e incomparabila la demaraj, stabilitate pe drum si chiar interior, consumul nu va fi un capat de tara, dar vechimea iti va zdruncina bugetul.
Asta e parerea mea pur subiectuva.
- Constantin_dax
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mai 30, 2015 11:38 am
Multumesc pentru opinie.
In trecut am avut o toyota cumparata de noua. Dupa 3,5 ani am vandut-o la jumatate de pret. Am pierdul 7 mii eur. Inspre masina noua nu ma mai indrept in veci. Stii, chiar putin ma intereseaza faptul ca e o masina de 10 ani. Am 3 motociclete si 3 masini acum, insa niciuna nu e un cal atat de nadejde precum lancerul. Vreau sa il iau ca sa mai bag vreo 70 mii km in el fara probleme gen Turbo, volanta cu masa dubla, sau alte asemenea. Sincer sa iti spun, eu nu am vazut masina mai fiabila. Poate din cauza simplitatii sau poate pentru ca modelul clasic e facut in Japonia, nu stiu.
In trecut am avut o toyota cumparata de noua. Dupa 3,5 ani am vandut-o la jumatate de pret. Am pierdul 7 mii eur. Inspre masina noua nu ma mai indrept in veci. Stii, chiar putin ma intereseaza faptul ca e o masina de 10 ani. Am 3 motociclete si 3 masini acum, insa niciuna nu e un cal atat de nadejde precum lancerul. Vreau sa il iau ca sa mai bag vreo 70 mii km in el fara probleme gen Turbo, volanta cu masa dubla, sau alte asemenea. Sincer sa iti spun, eu nu am vazut masina mai fiabila. Poate din cauza simplitatii sau poate pentru ca modelul clasic e facut in Japonia, nu stiu.
- Constantin_dax
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mai 30, 2015 11:38 am
- Constantin_dax
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Mai 30, 2015 11:38 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori