Lichid de racire pe low dupa 4000 de km? lancer 2.0
salutare domnilor!
am patit si eu acelasi lucru cu lichidul de racire.
acum vreo luna, cam la un an dupa achizitia masinii: dimineata, ora 5, drum spre munte, frig....incerc sa fac cald in masina...22 de grade, nimic....27 nimic. dupa deschiderea capotei constat ca lichidul nu mai era in vas (ce-i drept eu mitocan, vreme de un an n-am verificat decit uleiul si am pus lichid de spalare geam) . am completat cu lichid de racire dar oricum, cel putin ciudata treaba asta cu disparitia lichidului din vas. e prima masina la care am patit acest lucru. daca cineva ajunge in service si constata ca este totusi vreo hiba a sistemului ....pls spuneti-ne si noua.
am patit si eu acelasi lucru cu lichidul de racire.
acum vreo luna, cam la un an dupa achizitia masinii: dimineata, ora 5, drum spre munte, frig....incerc sa fac cald in masina...22 de grade, nimic....27 nimic. dupa deschiderea capotei constat ca lichidul nu mai era in vas (ce-i drept eu mitocan, vreme de un an n-am verificat decit uleiul si am pus lichid de spalare geam) . am completat cu lichid de racire dar oricum, cel putin ciudata treaba asta cu disparitia lichidului din vas. e prima masina la care am patit acest lucru. daca cineva ajunge in service si constata ca este totusi vreo hiba a sistemului ....pls spuneti-ne si noua.
Acum ca Jinx a dat alerta, am verificat si eu nivelul de lichid (nu m-am uitat pana acum, recunosc...). Dupa 4300 km e aproape pe maxim.
Nu cred ca e normal sa scada semnificativ pe 4000 km, chiar daca nu e sistem presurizat. Cei care au pe "low" ar trebui sa urmareasca nivelul strict. S-a spus ca e posibil sa fi avut de la inceput nivel mic, ori instalatia prost aerisita - as dori sa fie asa!
Nu cred ca e normal sa scada semnificativ pe 4000 km, chiar daca nu e sistem presurizat. Cei care au pe "low" ar trebui sa urmareasca nivelul strict. S-a spus ca e posibil sa fi avut de la inceput nivel mic, ori instalatia prost aerisita - as dori sa fie asa!
Lichidul este roze doar la motorul DID, pentru ca are in componenta un compus anticoroziune pentru motoarele VW, glisantil....
Restul folosesc antigel "obisnuit".
Sa evitati sa le amestecati...
Completati numai cu apa distilata. Antigelul in sine nu se prea evapora, dora apa este cea care dispare din sistem.
Restul folosesc antigel "obisnuit".
Sa evitati sa le amestecati...
Completati numai cu apa distilata. Antigelul in sine nu se prea evapora, dora apa este cea care dispare din sistem.
QUOTE (Lancerlot)S-a spus ca e posibil sa fi avut de la inceput nivel mic, ori instalatia prost aerisita - as dori sa fie asa!
Mi s-a spus ca dealerii nu obisnuiesc sa fie darnici cu lichidele cand predau masina. Iar eu in entuziasmul masinii noi nu m-am uitat la detalii de genul asta cand am ridicat-o. Asa ca o sa completez si daca o sa fie pe low repede inseamna ca ceva nu este in regula.
Mi s-a spus ca dealerii nu obisnuiesc sa fie darnici cu lichidele cand predau masina. Iar eu in entuziasmul masinii noi nu m-am uitat la detalii de genul asta cand am ridicat-o. Asa ca o sa completez si daca o sa fie pe low repede inseamna ca ceva nu este in regula.
QUOTE (Raven)QUOTE (Marty)Lichidul de racire se verifica atunci cind motorul este RECE, cel mai bine dimineata, inainte de a porni motorul! Daca v-apuca mancarimile sa-l verificati voi ca asa vi se pune pata dupa ce ati mers cu masina, comiteti o eroare!
De ce ?
Car tech noob
Pentru ca peste zi, cand motorul e cald, lichidul se dilata si te poti insela asupra nivelului real.
De ce ?
Car tech noob
Pentru ca peste zi, cand motorul e cald, lichidul se dilata si te poti insela asupra nivelului real.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 33 vizitatori