Lichid de racire pe low dupa 4000 de km? lancer 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Balacy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2008 10:18 am

Mesaj de Balacy » Dum Ian 18, 2009 3:06 pm

QUOTE (DeBogdan @ Jul 8 2008, 10:02 PM) Antigelul respectiv este rosu, pentru a indica ca are niste compusi speciali...
Apa distilata este....apa distilata, adica apa fiarta, vaporizata racita si condensata. Prin procedeul acesta se elimina sarurile minerale...care de obicei fac depuneri prin zonele fierbinti ale motorului, reducand astfel capacitatea de racire a acestuia.

Apa distilata trebuie sa gasesti cam la orice benzinarie...

Spor la treaba...

Acum ca tot te-ai uitat la antigel, verifica, dupa ce motorul este cald si a stat oprit cel putin 10 minute si nivelul de ulei...

Va salut . Antigelul rosu se numeste antigel G12 si protejeaza componentele din aluminiu ale radiatorului.Radiatoarele mai noi au in componenta lor aluminiu .Antigelul normal se cearta cu aceste componente ... Ca raspuns la intrebarea ta este normal sa scada nivelul trecand de la vara la iarna .

Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Mar Aug 04, 2009 11:42 am

Parerea mea e ca nu trebuie sa ma agitati prea tare, daca nu sunt urme de lichid sub masina cand plecati undeva la drum. E clar ca nu ati avut dacie veche la care sarma facea legea:). oricum Marty avea dreptate, lichidul de racire se verifica cu motorul rece, deoarece orice lichid la caldura se dilata.Nivelul scazut de lichid, dupa parerea mea de inginer:), se datoreaza unei aerisiri necorespunzatoare a dealer-ului. Am fost la ei si am intrebat si eu, ca doar e masina noua, si mi-au raspuns ca s-a evaporat apa. Mai trebuiau sa zica ca:"IARNA NU-I CA VARA" si totul era in regula:)

O zi buna

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Aug 04, 2009 4:05 pm

QUOTE Acum ca tot te-ai uitat la antigel, verifica, dupa ce motorul este cald si a stat oprit cel putin 10 minute si nivelul de ulei...
era un pic de virgula pacolo (asta apropo pentru cei care tin la punctuatie si gramatica), daca ai verificat antigelul, (virgula, adica alta idee) verifica si uleiul, (virgula) verificare pe care sa o faci dupa 10 minute de la oprirea motorului.
parerea mea e ca Bogdan te-a sfatuit asa din doua motive:
1 - daca nivelul de ulei este peste normal - ai gasit unde e antigelul
2 - motor cald (ulei mai fluid), astepti 10 minute - sa se scurga tot de pe unde e in motor.

QUOTE deoarece orice lichid la caldura se dilata
asta din ce manual de fizica nucleara face parte? Marty banuiesc ca a sfatuit sa nu verificati cu motorul cald sa nu va frigeti ...... la propriu.

Avatar utilizator
n3utryn0
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 26, 2008 6:22 pm

Mesaj de n3utryn0 » Joi Dec 18, 2014 5:08 pm

buna seara ,

Ca tot veni vb de antigel ..ce antigel e recomandat pt un mitsu lancer de 1.5 benzina ??? ca doresc sa schimb tot lichidul de racire ca sunt aproape 7 ani si cei de la service mi-au indicat sa il schimb...

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Dec 22, 2014 10:19 pm

eu am pus hepu g12+, este de culoare mov.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori