Pagina 1 din 3
Scris: Mie Mai 18, 2016 9:19 pm
de PIRI
Azi am primit o Notificare de la M CAR TRADING ,de rechemare in service.A-ti primit si voi , ceilalti pesesori de Clasic fabricat in 2007 ?
Scris: Mie Mai 18, 2016 10:20 pm
de pytu_mon
Inclusiv 2008
Scris: Joi Mai 19, 2016 12:48 pm
de testos
@pytu_mon
Stii dintr-o sursa sigura ca si masinile fabricate in 2008 sunt afectate de aceasta problema?
Scris: Joi Mai 19, 2016 2:08 pm
de dannybdb
Salut,
Eu am fost informat de aceasta rechemare mergand intamplator la reprezentanta pentru alta problema . Notificarea o primeste primul proprietar sau cel putin asta mi s-a spus mie.
Daca nu sunteti primul proprietar va recomand sa sunati la reprezentata pentru confirmarea rechemarii.
Scris: Joi Mai 19, 2016 8:33 pm
de razvante
Nu merge pdf-ul. Despre ce este vorba in rechemare. Eu sunt al doilea proprietar, macar sa stiu daca merita efortul.
Scris: Joi Mai 19, 2016 9:01 pm
de PIRI
Este vorba de schimbarea modulului de airbag pasager.S-ar putea sa existe componente care pot rani pasagerul in cazul unei declansari a acestuia.
Azi am fost la service si mi s-a spus ca dureaza operatiunea o zi intreaga,deoarece rebuie data jos consola.
Scris: Vin Mai 20, 2016 8:15 am
de testos
Din cate am vazut, plansa de bord la Mitsubishi Lancer Classic este din doua bucati: partea superioara (partea de deasupra ceasurilor de bord, respectiv partea cu decupajul pentru airbag pasager, adica partea mai moale a bordului) si cea inferioara (tot ce inseamna plastic tare). Daca trebuie dat jos bordul in service pentru a schimba airbagul pasager, ma gandesc cu groaza cum va suna bordul apoi, avand in vedere cheful de munca si daruirea mecanicilor... Ma gandesc ca demontand partea superioara a bordului si scoatand torpedoul, se creeaza suficient spatiu pentru a scoate modulul de airbag pasager. Asta in masura in care partea superioara nu are prinderi de partea inferioara in partea dinspre parbriz, caz in care trebuie demontat tot bordul.
Am pus aici link-ul cu desfacerea plansei de bord (pentru alta problema), dar operatiunea e in mare parte aceeasi si am sa atasez o imagine cu componentele plansei de bord. Poate vede cineva o solutie mai rapida si care sa nu includa riscul aparitiei de greieri in bord.
Scris: Vin Mai 20, 2016 4:45 pm
de daniel.doboseru
Am intrebat la reprezenata la Cluj, si seria mea de sasiu NU are rechemare. Eu am 2.0 DiD din 2008, si ma gandesc ca e valabil pentru toate aceste modele (inclusiv cele pe benzina).
Scris: Vin Mai 20, 2016 5:01 pm
de ursul_bipolar
Campnia asta nu se refera la noul lancer ci la lancer classic din cate am vazut si bazandu-ma pe seriile masinilor.
Scris: Sâm Mai 21, 2016 5:59 pm
de pytu_mon
QUOTE (testos @ May 19 2016, 10:48 AM) @pytu_mon
Stii dintr-o sursa sigura ca si masinile fabricate in 2008 sunt afectate de aceasta problema?
A mea e din 2008 si am primit notificarea