Fara Vlaga

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
sarsa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 10, 2015 11:23 am

Mesaj de sarsa » Lun Dec 21, 2015 1:46 pm

Salutare tuturor si La multi ani!,

De 2 saptamani, mi-a aparut urmatoarea problema, fara sa mi se aprinda vreun martor la bord :
Mi se taie vlaga la masina cand ajung pe la 90/h si vreo 2500RPM, dupa cu pedala lipita de podea cu chiu cu vai ajunge undeva la 120km/h (asta dupa ceva timp), si asta in drum drept, nu vorbesc in rampa cind am fost nevoit sa urc cu 60/h. Dupa ce oprescc masina si o pornesc problema dispare si masina se comporta normal, rupe soseaua. Nu prezinta un comportament ciudat fata de cand am luat-o. Problema mi-0a aparut de 2 ori si de fiecare data mi-a disparut dupa ce am oprit/repornit masina. Tin sa precizez ca este vorba de un model Lancer 2008/ 2.0 di-d.
A mai patit cineva asa cceva pana acum?

Multumesc.

Avatar utilizator
RTC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 26, 2015 10:47 am

Mesaj de RTC » Sâm Dec 26, 2015 10:56 am

Salut ,
din ce spui posibil sa fie defect turbo ,fa-i test ,
succes !

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Sâm Dec 26, 2015 1:44 pm

Am avut aceleasi simptome numai ca dadea si eroare in bord (masina intra in limp mode si ecu nu mai permite sa o turezi). La mine a fost radiatorul de la EGR infundat + nu stiu ce electrovalva tot de la EGR defecta. Le-am schimbat si problema a disparut. Parerea mea ca pana la turbina sa verifici mai intai EGR si radiatorul EGR...daca asta e problema scapi muuuult mai ieftin decat daca ar fi turbina cu probleme.

Avatar utilizator
dluci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 24, 2014 10:55 pm

Mesaj de dluci » Dum Dec 27, 2015 8:40 pm

Salutare,


Si eu am aceasi problema. Daca o calc merge bine, daca ma duc lin, undeva in a 5-a 2500 rot, turbo underboost.

Pana acum am schimbat asa
Senzor actuator turbo
Racitor gaze EGR - actuator vacumatic spart
Curatat geometrie de la turbo la Cluj
Schimbat MAP


Inca nu merge asa cum ar trebui. Va anunt cand o rezolv. Daca cumva ai ceva idei da-mi de veste.

Avatar utilizator
dluci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 24, 2014 10:55 pm

Mesaj de dluci » Dum Dec 27, 2015 8:45 pm


Incearca sa sufli pe furtunul pe care nu vine vacuum la valva din atasament. Dc se aude, sau dc tragi aer si nu tine ai aceasi problema. Valva este intre turbo si filtru dpf. Este exact ca si in poza. Racitorul egr e undeva sub turbo. Nu ai nici o sansa sa il vezi sau sa il schimbi acasa, necesita 2 zile de lucru pe elevator.

Mai poti sa anulezi valva. Iei un surub bagi pe furtunul care duce la capsula de la racitor gaze egr. Si nu mai pierzi vacuum ai destul pentru turbo. Masina nu incalzeste dc e racitorul de gaze egr defect. Sa nu scoti mufa ca iti da eroare. by-passul corect e cel descris mai sus.
Fişiere ataşate
image.jpg
image.jpg (54.74 KiB) Vizualizat de 7219 ori
image.jpg
image.jpg (226.1 KiB) Vizualizat de 7207 ori

Avatar utilizator
dluci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 24, 2014 10:55 pm

Mesaj de dluci » Dum Dec 27, 2015 9:05 pm

De asemenea

Turbo cand e defect - mananca ulei, scoate zgomote, nu va legati de turbo, e ultimul loc unde se cauta, la Mitsubishi unul nou e 3000 euro, la banii astia iti dai avans de masina noua....


Avatar utilizator
sarsa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 10, 2015 11:23 am

Mesaj de sarsa » Dum Dec 27, 2015 10:23 pm

Salutare tuturor,

In primul rand tin sa va multumesc pentru reply-uri, in al doilea conform verificarilor facute de catre cei de mcar se pare ca problema este din cauza faptului ca s-a rupt membrana de la capsula radiatorului EGR, acu intrebarea mea este radiatorul EGR e piesa diferita fata de valva (supapa) EGR? si daca da imi recomandati vreo marca mai anume ca de la reprezentanta m-au cam rupt in gura cu preturile lor cu tot.

Multumesc.

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Dum Dec 27, 2015 10:51 pm

Salutare,

Din cate imi amintesc eu supapa egr era montata pe radiatorul egr. Am gasit si factura de atunci si sunt facturate ca si piese diferite (radiatorul egr aprox 1700 ron si supapa de control aprox 180 ron cu tot cu tva din care s-au scazut 10% reducere pentru masinile iesite din garantie). Insa, mie cand mi-au dat piesele vechi inapoi nu mi-au dat radiatorul separat si supapa de control separat. Posibil sa fie piese diferite ca si cod dar sa se schimbe cu totul.

Reparatia am facut-o la mcar si am mers pe mana lor in ceea ce priveste marca producatoare a piesei (banuiesc ca au pus tot de origine vag)...am vazut ca pe radiatorul egr vechi erau stantate siglele audi si vw (asta era de asteptat).

Eu m-am fript la vremea respectiva cu reparatia facuta la reprezentanta...dar, asta e...in locul tau m-as duce la un service in care sa am incredere si sigur nu te costa ca la reprezentanta.

Avatar utilizator
sarsa
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 10, 2015 11:23 am

Mesaj de sarsa » Dum Dec 27, 2015 11:09 pm

Salutare,

Ms de sfat Moro, dar din ce am gasit un racitor nou e undeva pe la 1300 ron, oleaca mai putin fata de cat mi-au dat cei de la reprezentanta, am gasit si la dezmembrari undeva la 420 ron, cred ca e cel din foto postata de dluci (ms pt sfaturi si suport btw) ca arata identic, acu nu stiu ce naiba sa fac: sa il iau nou si raman cu buzunaru chel sau sa merg pe varianta second. Incerc si la un service sa vad ce oferta imi dau baietii si vad apoi ce aleg, nasol ca s-a nimerit fix acu de sarbatori.
O mica intrebare totusi, care-s efectele daca voi mai merge cu ea asa maxim o luna?


Avatar utilizator
dluci
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 24, 2014 10:55 pm

Mesaj de dluci » Lun Dec 28, 2015 12:28 am

Salut

Eu am pus second. Daca vrei sa te coste mai putin inlocuieste doar capsula. E cea care iti face probleme. Manopera eu am platit 300 ron pe 2 zile de lucru. Eu zic ca e ok. Daca mergi asa cu masina daca ai filtru si eroare(chiar daca nu e aprins becul) nu iti da drumul la regenerare. Acest racitor ajuta si la regenerare pe langa ca raceste gazele care intra in egr si incalzeste apa care ajuta la incalzirea in habitaclu.

Sugestia mea:

Anuleaza supapa ca sa nu mai pierzi vacuum furtunul cel mai dinspre masina pune un surub cu o faseta
Reseteaza eroarea - sterge cu orice obd2
Vezi daca iti mai face figuri ca sa fii sigur ca e racitorul
Blocheaza pe deschis tija actuatorului

Si pana in vara nu ai probleme
Egr-ul inchide cel din fata
Caldura in masina ai pt ca e blocat pe deschis
Daca intra regenerarea la fel
Turbo are suficient vacuum

Aproape rezolvata problema. Pana in vara nu ai probleme. Atentie in vara cu tija pe deschis.




Codul racitorului este 03g131512ah restul dupa sunt an fabr etc

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori