Pagina 1 din 1

Scris: Joi Sep 10, 2015 5:14 pm
de johnx2y
Doresc niste opinii in privinta comportamentului servo-directiei pentru lancer 2.0 DI-D.

Din ce am observat eu, denivelarile mai pronuntate imi arunca volanul stanga-dreapta. Majoritatea masinilor conduse de mine pana acum au avut servo electrica, nu stiu cat de mult conteaza, dar volanul parea mult mai stabil. De mentionat si ca servo-directia este destul de tare pentru gusturile mele, dar o fi din pricina greutatii? Asa e proiectata masina?... totusi, am condus masini mai grele sau cel putin la fel de grele cu servo mult mai usoara... Nu bate nimic in caseta, cel putin nu simt eu, cat despre scurgeri, NIMIC, perfect curat. Iarasi, pe drum pietruit (de tara sa zicem) simt vibratiile continue volan transmise de pietre, insa nu stiu sa ma pronunt daca vibratiile sunt mici sau mari, nu prea am etalon.

Voi cum ati descrie feedback-ul volanului? Vi se pare ceva in neregula la mine? Nu trage stanga dreapta, directia e buna. In plus, fuge volanul stanga dreapta cand "o calc" extrem de agresiv, aici pot da vina si pe un pivot dreapta fata, care e dus binisor, are joc vizibil si cand tragi cu mana de el, plus un amortizor dreapta spate care e curs tot, urmeaza sa le schimb in viitorul apropiat.

Scris: Joi Sep 10, 2015 7:49 pm
de vaneea
Salut,

Confirm comportamentul mai rudimentar al directiei. Personal, consider ca fosta mea fabie avea directia mult mai precisa decat mitsu si mult mai usoara.
Acum de cand mi-am pus si jantele pe 18 lucrurile s-au agravat, efectele sunt mai pronuntate.

Incep sa cred ca asa sunt facute lancerurile, mai low cost, fara prea mult confort. Pana la urma sunt printre cele mai ieftine dieseluri 2.0 in 6 trepte

Scris: Joi Sep 10, 2015 10:06 pm
de volint
"Buba" asta pe care ati gasit-o voi e una din placerile care e cautata de majoritatea impatimitilor de asfalt. Se zice ca "simti" ce face masina. Iti ofera posibilitatea sa intelegi ce e aia groapa, cum sta masina in curbe etc.



Sa traiti.

Scris: Vin Sep 11, 2015 9:24 am
de daniel.doboseru
La mine directia a fost primul lucru de care m-am indragostit la Lancer dupa ce am condus unul prima data. Asta si postura in viraje. Pe langa feeling-ul sportiv pe care ti-l da (ceea ce foarte rar vezi intr-un sedan), mi se pare un lucru bun si din punct de vedere al sigurantei. Adica prefer sa-mi arunce volanul din mana cand incalec o linie de tramvai si sa stiu ca ceva nu-i in regula, decat sa il tin cu un deget, dar la urmatoarea frana sa ma duc ca pe sanie. Sau prefer sa iau virajele tinand ferm de volan, decat sa le fac cu "podul palmei" ca (,) colegii nostri din BMW-uri si sa-l scap sau sa-mi alunece mana.

Inteleg ca sunt persoane care strabat cat e ziua de lunga strazile patriei, si pe aceia chiar ii inteleg ca vor un maxim de confort, insa tot pentru aceia poate ca Lancerul nu e masina potrivita, fiindca la capitolul confort... well, nu vreau s-o jignesc.

In definitiv John, cred ca poti sta linistit, nu e nimic in neregula cu directia ta - pur si simplu asa e ea un pic mai rigida la Lancer. Asteapta sa strabati Carpatii intr-un Golf 4-5, un seria 3, sau un Vectra mai vechiut, la care directia e mult mai moale, si abia atunci o sa-ti dai seama de placerea condusului pe care ti-o ofera Lancer-ul tau.

Numai bine!

Scris: Vin Sep 11, 2015 10:11 am
de Adriancar
Si eu sunt incanta si chiar indragostit de aceasta directie ! Extrem de precisa - iti permite chiar mici greseli le viteze mici .Cel mai mult imi place comportamentul in viraj in rampa !.Faptul ca este subviratoare este un mare avantaj.
Ca la la accelerari rotile au tendinta de a vira este perfect normal intrucat unul din efectele unghiului de fuga este acela de a readuce roata pe o traiectorie dreapta !
Sigur are si ea limitele ei ! Mie imi este cel mai frica de aquaplaning. Am intrat de curand pe drumul spre Giurgiu intr-o balta mica dar adanca ,care mi-ar fi schimbat periculos traiectoria daca nu tineam ferm de volan .
Spre exemplu , mai periculoasa mi s-a parut electrohidraulica de pe SMax de la Ford ,usoara , sensibila si care in loc sa revina pe traiectorie urmarea denivelarea drumului !

Scris: Vin Sep 11, 2015 3:23 pm
de ursul_bipolar
Confirm directia excelenta a lancer-ului precum si feedback-ul pe care il ofera! Este o directie f precisa si reactioneaza si la gropi si la drum asfaltat corect etc, simti masina in orice moment. Pana acum nu am avut nici cea mai mica emotie ca nu simteam masina in viraje, pe serpentine sau pe drumuri cu probleme. In niciuz caz lancer-ul nu are o directie "rudimentara" asa cum a zua cineva mai sus, este o directie un un feedbak excelent.

Scris: Vin Sep 11, 2015 5:23 pm
de moro
Faptul ca lancerul are directia mai rigida si ofera un feedback mai "apropiat de realitatea carosabilului" nu este o "buba" ci asa este ea (ceea ce este un avantaj...parerea mea), iar de cand am trecut la gume pe 225 servo s-a intarit si mai mult, dar nu vad in asta o problema...Cui nu-i place...sa schimbe masina cu una care ofera senzatia de autobuz.

.....si sa traim...cum spune volint!