Pagina 1 din 1

Scris: Joi Sep 10, 2015 11:24 am
de johnx2y
Buna ziua.

Am niste oscilatii la relanti, sare cam cu ~80 turatii peste normal dupa ce motorul este incalzit, la rece nu prezinta acest simptom(creste si revine la normal cam intr-un interval de ~2 secunde).
Tocmai ce i-am facut revizia (filtre, ulei) dar se pare ca nu s-a rezolvat.
Mentionez ca oscilatiile apar cu orice consumator oprit sau pornit (faruri, casetofon, AC, ventilator fara AC). Oscilatia se simte si dupa ureche, deci nu e vorba doar de acul turometrului.
Bateria e relativ noua, are maxim 1 an.
Pe test nu apare nici o eroare, cand am fost acum 1 saptamana la reprezentanta, incompetentii nu au reusit sa citeasca corectiile fiecarui injector in parte, doar pe general s-a tras concluzia ca functioneaza in parametri normali. Plus ca, daca ar fi din injectoare, ar trebui sa prezinte acest fenomen mai ales cu motorul rece, dar culmea, face asa dupa ce ajunge la temperatura optima.
Nu am sesizat daca si cu motorul pe la ~50 grade face la fel... Aveti idee ce ar putea fi?
Un amic cu VCDS nu a reusit sa se conecteze la computerul masinii.
Masina trage bine, nu am simtit vreo pierdere de putere in acceleratii.

Deci, ceva sfaturi, recomandari?

Scris: Joi Sep 10, 2015 12:28 pm
de cristi4x4
1 Se ia o bere...de preferat rece
2 Se demonteaza EGR + clapeta acceleratie
3 Se curata temeinic pina ce acestea sclipesc
4 Se monteaza la loc
5 Pornesti motorul si vezi realizarea muncii
6 Savurezi berea.

Scris: Joi Sep 10, 2015 4:57 pm
de johnx2y
Multumesc @cristi4x4, luni-marti ma duc la service sa efectuez operatiunea mai sus descrisa (fara bere din pacate ). Revin cu feedback.

Scris: Joi Sep 10, 2015 10:56 pm
de johnx2y
Cu ce program as putea citi injectoarele si turbina?

Scris: Mar Sep 15, 2015 11:23 am
de johnx2y
Mda, am curatat clapeta si egr, insa nu s-a modificat cu absolut nimic situatia. Am stat pe loc pana a ajuns motorul la temp optima, nu fluctua absolut deloc, dupa ce am plecat, am mers cam 3 kilometri, la un semafor am scos-o din viteza si fluctuatiile au inceput... Ce se recomanda mai departe?

Scris: Mar Sep 15, 2015 7:31 pm
de moro
Nu vreau sa vorbesc cu pacat, dar filtrul de motorina a fost schimbat de catre mecanic? (banuiesc ca da, daca a fost facuta revizia, dar zic sa intreb)

Eu am patit o chestiune asemanatoare, dar am bagat dintr-o canistra niste motorina care zacea pe acasa si, care cred ca a avut ceva apa...La fel imi fluctua motorul la relantiu...indiferent daca era rece (motorul) sau cald. S-a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina.

Scris: Mar Sep 15, 2015 9:24 pm
de johnx2y
Am stat langa el cand a schimbat toate filtrele....

Scris: Lun Oct 12, 2015 6:48 pm
de dluci
Si eu am patit si inca patesc la fel, problema mea, pe care inca nu am rezolvat-o este senzorul actuatorului de pe Turbo, care nu vine decat cu turbo.

Scris: Joi Oct 22, 2015 1:07 pm
de mariusoiu
Si eu am aceiasi problema si dupa ce am fost pe la mai multe service-uri se pare ca este volanta.