Mitsu Nou?
Salut tuturor.
Vreau sa-mi cumpar o masina si din multitudinea de marci / modele aflate la indemana, as inclina cel mai tare spre Mitsubishi.
Cum n-as vrea sa investesc mai mult de 15.000 intr-o masina, cel mai atractiv model ar parea ca e Lancer, pe locul 2 ar veni ASX-ul.
Am fost la dealerul din Timisoara, am vazut masinile, sunt confortabile (cum am 1.92 inaltime, sunt foarte atent cu spatiul la volan)
Din pacate, agenta de la reprezentanta mi-a spus ca nu se importa modelul Sportback, care din punctul meu de vedere e mult peste sedan ca versatilitate.
In conditiile astea cam singura optiune ar ramane ASX-ul, cu minusurile impuse de pretul in care vreau sa ma incadrez: ar fi varianta Inform - cu aer cond manual si probabil multe alte chestii utile lipsa.
Pt care chestii ar trebui sa trec la optiunea urmatoare de ASX - Invite, care e prea scumpa pt cat sunt eu confortabil sa platesc.
Stiti cumva de ce nu se mai importa Sportback?
Ma gandesc si la varianta sa cumpar de peste granita unul, caz in care nu cred ca mai beneficiez de frumoasa garantie oferita modelelor cumparate din tara ...
Vreau sa-mi cumpar o masina si din multitudinea de marci / modele aflate la indemana, as inclina cel mai tare spre Mitsubishi.
Cum n-as vrea sa investesc mai mult de 15.000 intr-o masina, cel mai atractiv model ar parea ca e Lancer, pe locul 2 ar veni ASX-ul.
Am fost la dealerul din Timisoara, am vazut masinile, sunt confortabile (cum am 1.92 inaltime, sunt foarte atent cu spatiul la volan)
Din pacate, agenta de la reprezentanta mi-a spus ca nu se importa modelul Sportback, care din punctul meu de vedere e mult peste sedan ca versatilitate.
In conditiile astea cam singura optiune ar ramane ASX-ul, cu minusurile impuse de pretul in care vreau sa ma incadrez: ar fi varianta Inform - cu aer cond manual si probabil multe alte chestii utile lipsa.
Pt care chestii ar trebui sa trec la optiunea urmatoare de ASX - Invite, care e prea scumpa pt cat sunt eu confortabil sa platesc.
Stiti cumva de ce nu se mai importa Sportback?
Ma gandesc si la varianta sa cumpar de peste granita unul, caz in care nu cred ca mai beneficiez de frumoasa garantie oferita modelelor cumparate din tara ...
- PaulAdrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Sep 28, 2011 5:52 pm
Salut, de ce nu iei in calcul si Lancer-ul sedan? Estetic, mi se pare ca e cu mult peste sportback.
La 15.000 euro se poate lua varianta Intense rulata. (beneficiezi de multe optiuni fata de Inform)
Stiu ca si eu am fost fixat pe ideea de masina noua, Lancer sau ASX. In final am luat Lancerul din profil, cu 29.000km, folosita de patronul Mitsubishi Oradea. Nu regret nici o clipa alegerea facuta. Am 70.000km si am schimbat doar consumabile.
Multa bafta si nu uita sa-i faci un jurnal de bord viitorului tau Mitsubishi!
La 15.000 euro se poate lua varianta Intense rulata. (beneficiezi de multe optiuni fata de Inform)
Stiu ca si eu am fost fixat pe ideea de masina noua, Lancer sau ASX. In final am luat Lancerul din profil, cu 29.000km, folosita de patronul Mitsubishi Oradea. Nu regret nici o clipa alegerea facuta. Am 70.000km si am schimbat doar consumabile.
Multa bafta si nu uita sa-i faci un jurnal de bord viitorului tau Mitsubishi!
Estetic imi place si mie sedanul, si pretul imi convine.
Problema e cu versatilitatea.
Mi se pare mult prea mica gura de intrare a portbagajului.
De ex. nu ma vad transportandu-mi cainii (2 buc ciobanesti germani) in ea.
Acum am un Logan MCV, a carei versatilitate e extraordinara, si cu care am carat o gramada de chestii, ca sa nu mai zic de cate bagaje reusim sa caram cu noi in concediu
Problema e cu versatilitatea.
Mi se pare mult prea mica gura de intrare a portbagajului.
De ex. nu ma vad transportandu-mi cainii (2 buc ciobanesti germani) in ea.
Acum am un Logan MCV, a carei versatilitate e extraordinara, si cu care am carat o gramada de chestii, ca sa nu mai zic de cate bagaje reusim sa caram cu noi in concediu
pai atunci schimba loganul cu un Logan mai nou, e cea mai simpla metoda. Acum, ca posesor de Lancer limuzina si de Skoda hatckback iti zic, n-am lua Lancer hatch, mi se pare urat . Grija cu Lancer din Rep Moldova, nu sunt in UE si cred ca ai taxe in plus de achitat. Eu n-as mai astepta sa se incalzeasca si as merge la vecinii unguri. Are dreptate colegul de mai sus, garantia este internationala, sunt persoane care merg si fac interventii si revizii in Ungaria frecvent la masini, sunt mai ieftine si se pare ca personalul e mai ok.
Da, e o varianta destul de atractiva MCV-ul nou, doar ca e totusi Logan si inca mai multe minusuri la calitate, confort si siguranta
Oricum, daca e sa compar cu MCV-ul, poate doar ASX-ul sa il poata inlocui cu oarece succes.
Despre Moldova, nu ma atrage.
Dealerul de la Szeged e foarte aproape, preturile par ok, trebuie doar sa ma mai lamuresc cum e cu garantia si cu eventuale alte taxe ce ar mai trebui sa le platesc.
Oricum, daca e sa compar cu MCV-ul, poate doar ASX-ul sa il poata inlocui cu oarece succes.
Despre Moldova, nu ma atrage.
Dealerul de la Szeged e foarte aproape, preturile par ok, trebuie doar sa ma mai lamuresc cum e cu garantia si cu eventuale alte taxe ce ar mai trebui sa le platesc.
Stit cumva ce inseamna 5 ani garantie internationala?
(Asa e in oferta dealerului din Ungaria.)
Un amic ce si-a cumparat Outlander de la reprezentanta din Baia Mare zicea ca doar unde a cumparat masina trebuie sa apeleze in caz de probleme pt garantie, ceea ce mi se pare cam aiurea.
Adica daca e in vacanta in Grecia si are probleme cu masina trebuie sa sune tot la Baia Mare ca sa isi rezolve problemele de garantie?
(Asa e in oferta dealerului din Ungaria.)
Un amic ce si-a cumparat Outlander de la reprezentanta din Baia Mare zicea ca doar unde a cumparat masina trebuie sa apeleze in caz de probleme pt garantie, ceea ce mi se pare cam aiurea.
Adica daca e in vacanta in Grecia si are probleme cu masina trebuie sa sune tot la Baia Mare ca sa isi rezolve problemele de garantie?
- Alexandru.Nae
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Mie Mai 27, 2015 12:18 pm
Salut, sunt pe cale sa achzitionez un Lancer 1.6 Mivtec Sedan de la tiriac, 127.000km, an 2011. Masina a fost in leasing operational, are toate reviziile facute corect la MCar. Sunt probleme majore la aceasta masina dupa un anumit numar de kilometri ? Trebuie sa ma uit la ceva in mod special inainte de-a face achizitia ? Stiu cu siguranta ca masina NU a fost lovita si ca trebuie schimbate amortizoarele si restul consumabilelor pentru rotile din fata. Merita aceasta masina, in conditiile de mai sus, 7000 euro ? Mai are garantie 2 ani, oferita de Tiriac Auto pentru cutie si motor.
Multumesc anticipat.
Multumesc anticipat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 30 vizitatori