Fluctuatii Turatie La 2.0 Di-d (2008)

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
Danny_23
Mesaje: 1
Membru din: Mar Iul 01, 2014 9:09 pm
Localitate: Tg. Mures
Contact:

Mesaj de Danny_23 » Mie Oct 08, 2014 5:48 pm

Saluatare,
Am masina de aproximativ 4 luni si am observat urmatoarea problema: dupa incalzirea motorului la temperatura normala, atunci cand se pornesc ventilatoarele de racire ale radiatorului, am o fluctuatie a turatiei (de la 800 rot sare la 900 sau 1000 rot apoi iar revine) si un usor tremur al masinii; asta se intampla cand sunt oprit, se mai simte si in timpul mersului, cand las acceleratia si turatia scade spre 1000 de rot, se simte ca o usoara smucitura, apoi daca o calc, merge normal.
As dori sa stiu daca si alti membrii cu aceeasi motorizare au constatat aceasta chestiune, si, daca e vreo problema sau pur si simplu asa e comportamentul normal? Poate de la curentul in plus solicitat de ventilatoare?

Avatar utilizator
RauL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 10, 2007 9:47 pm

Mesaj de RauL » Joi Iun 18, 2015 12:00 pm

Salut, aceeasi problema am avut si eu acum cativa ani....(eu am modelul 1.5) la mine fluctuatia aparea cand foloseam AC ul, am fost cu masina de 3 ori in service si nu au stiut ce sa i faca...pana la urma am fost salvat de un mecanic mai vechi de la Mcar Expozitiei, a desfacut un senzor de tip ul plug & play care se afla pe la motor, l a curatat cu putina solutie si de atunci numai am aceasta problema...nu stiu sa ti spun despre ce senzor este vorba :huh: pt ca nu prea ma pricep la mecanica....poate te ajuta cu ceva

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Iun 18, 2015 12:15 pm

@RauL, la tine a fost murdar senzorul MAP, de langa clapeta de acceleratie. E bine sa il cureti la fiecare revizie, sau macar la cativa ani cand iti aduci aminte, si odata cu el sa cureti si clapeta de acceleratie. Motorul este acelasi ca pe colt si gasesti acolo toate informatiile necesare pt curatare.

Dieselul nu foloseste clapeta de acceleratie pt a regula puterea dezvolatata de motor, asa ca la el problema nu poate fi de acolo din pacate, altfel era f simplu.


Din pacate OP n-a mai zis nimic si nici n-a mai intrat din aprilie pe forum, ca sa stim daca si-a rezolvat cumva problema sau are alte detalii.

Avatar utilizator
vaneea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 22, 2014 1:16 pm

Mesaj de vaneea » Dum Iul 19, 2015 9:02 pm

Salut,

Este un topic vechi, dar imi aduc si eu contributia poate ajuta pe cineva. Am Lancer 2.0 diD si am observat, la fel, ca atunci cand cupleaza AC-ul sau ventilatoarele de AC turatia scade un pic. La inceput am fost panicat, ma gandeam ca ceva nu este ok, insa acum dupa aproape 1 an masina functioneaza brici cu acelasi simptom... tind sa cred ca asa este ea si nu are neaparat o problema.

Cand am trecut la Lancer acum 1 an, am fost stresat de fiecare zgomot din masina (am trecut de la 1.4 benzina), insa acum dupa aproape 1 an mi-am dat seama ca masina nu are nimic, functioneaza foarte bine, insa are zgomotele ei.

Drumuri bune!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori