Varianta Motorizare Diesel 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Mar Aug 19, 2014 11:50 am

Salut.

Doresc sa-mi achizitionez un Lancer, si in timp ce am tot "cercetat" piata, am vazut ca atat pe diesel cat si benzina (variantele clasice 2.0 si 1.5), exista doua variante de motorizari. La diesel 2.0 (motor Audi) si 1.8 motor Mitsubishi, iar la benzina 1.5 (motor ?) si 1.6 motor Mitsu, inhouse.

Din moment ce trecerea a fost de la motor strain, la motor propriu, ma gandesc ca cei de la Mitsubishi nu au fost multumiti de performantele/fiabiliatatea primelor.

Aveti cunostinte privind acest aspect? E mare diferenta intre ele? Eu chiar am fost si am vazut un Lancer, si m-a mirat un pic cand mi-a spus dealerul care are motor Audi. Ma asteptam sa fie de Mitsubishi. Daca imi este permis pot pune si linkul de pe Autovit.

Multumesc,
Daniel.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Mar Aug 19, 2014 2:13 pm

=)) Ma gandeam eu ca te-a aburit cineva cu motorul de Audi. Da e si pe audi, dar e si pe skoda, seat, vw, tot grupul VAG. E motorul de 2.0 BSY, 140cp, fara common rail si mitsubishi l-au utilizat o perioada pentru ca nu aveau nimic in gama productie proprie.
E un motor ok, care la momentul ala era trecut de prima tinerete deci as indrazni sa spun ca e chiar destul de fiabil, mai ales daca te uiti ce bube a avut in trecut pe la passat.
Un pic zgomotos, mananca ulei, cam fumigen, ceva probleme pe la volanta si turbina (dar nu mai mult decat motoarele de pe la concurenta).
La plusuri, consumul foarte bun, putere ok (il am pe Outlander si e ok; 5 ani 120.00km fara belele), pe lancer fuge bine. E euro 4, piese se gasesc usor.

Indiferent ce alegi, testeaza temeinic masina... nu te ieftini la cativa banuti la inceput. Spor la cumparaturi. Foarte fiabila masina, in general...

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Mar Aug 19, 2014 3:43 pm

Da, asa e, nu-i de Audi ci de VAG. Cand ai zis sa nu ma zgarcesc la cativa banuti la inceput, la ce te-ai referit? Motorizare, sau masina in sine?

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Mie Aug 20, 2014 11:22 am

O testare temeinica la o reprezentanta, eventual nu cea unde a facut reviziile. O sa platesti niste banuti din buzunarul tau si poate nici nu cumperi masina, dar ai o siguranta in plus ca nu e teapa.
La banii de masina povestea e aceeasi pe oriunde: grija mare la ofertele prea ieftine, de multe ori sunt tepe (masini troznite grav si reparate sau cu probleme ascunse).

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Joi Aug 21, 2014 2:17 pm

Sa stii ca pusesem mai demult ochii pe-un 1.5 benzina, pe vremea respectiva, la vreo 6300/6400 euro, insa fiind inclinat spre diesel, nu m-a tentat asa mult sa ma duc s-o vad. Momentan e listata la 5900, pretul scazand cu fiecare reinnoire a anuntului, ceea ce mi s-a parut un pic ciudat. Uitandu-ma mai atent, am vazut ca toata partea din spate avea o nuanta un pic diferita, semn clar de revopsire, cel mai probabil accident...

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Aug 21, 2014 10:45 pm

motoarele pe benzina sunt ambele 1.5 si 1.6 de origine mitsubishi. cel de 1.5 este de generatie mai veche, cel de 1.6 este mai nou.
cel de 1.5 a mai fost mus si pe smart.
eu am 1.5 pe lancer si 1.6 pe asx sunt foarte multumit de fiabilitatea si performantele lor.

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Vin Aug 22, 2014 4:35 pm

Daca nu ma intind prea mult cu off-topicul, stiti ce mi se pare interesant? Daca dai un search benzina vs. diesel, cam peste tot gasesti aceleasi lucruri, printre care la Diesel e mentionat un pret mai mare de achizitie, dupa care automat vine calculul numarului de km pe an ca sa vezi daca renteaza si in cat timp amortizezi suma in plus. Insa din ce am observat, la Lancer e cam acelasi pret de achizitie indiferent de motorizare - nu se vede clar o diferentiere pe acest criteriu. Asta ce inseamna? Ca singurul dezavantaj la diesel ar fi reviziile, si eventual piesele, mai scumpe?

Avatar utilizator
johnx2y
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 07, 2015 10:08 am

Mesaj de johnx2y » Vin Sep 11, 2015 12:20 pm

@Стрелок esti sigur ca NU e common rail? Din cercetarile mele peste tot reiese contrariul la ceea ce ai declarat tu...poate gresesc...

Avatar utilizator
daniel.doboseru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am

Mesaj de daniel.doboseru » Vin Sep 11, 2015 3:02 pm

Cred ca are dreptate Стрелок, motorul acesta nu e common rail. M-am uitat in manualul de service, si la injectoare am gasit urmatoarea descriere:


La common-rail exista o singura conducta care alimenteaza toate injectoare, pe cand aici scrie ca ECU trimite semnale de control catre fiecare injector in parte. In plus, acea valva cu bobina (solenoid valve) e responsabila de reglarea presiunii in interiorul injectorului, pe cand la common rail, presiunea e controlata de rampa comuna.

Mai multe detalii legate de functionare gasesti aici: https://nl.wikipedia.org/wiki/Pompverstuiver

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori