Climatizare automata

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Mie Mar 18, 2009 4:06 pm

Chiar se rezolva si tot ce trebuie e putina bunavointa si respect in service, din ambele parti, si din partea omului de service dar si din partea clientului.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mie Mar 18, 2009 5:59 pm

Mai multe detalii chiar n-ar strica, legat de clima, oricine le da

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Dum Mar 22, 2009 10:27 pm

Mai multe detalii te rugam mult de tot!

QUOTE (DeBogdan @ Mar 18 2009, 10:29 AM) Tot in aceeaasi locatie din Otopeni s-a deschs un nou dealer Mitsubishi.
Unde exact?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Dum Mar 22, 2009 10:32 pm

DeBogdan ne dai detalii despre ``computerul de clima`` ?

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Mar 25, 2009 11:21 am

QUOTE (andreicepoi @ Mar 18 2009, 04:06 PM) Chiar se rezolva si tot ce trebuie e putina bunavointa si respect in service, din ambele parti, si din partea omului de service dar si din partea clientului.
Am mers astazi pe ploaie sa testez noul computer de clima.
Iar m-am umplut de draci... Pe sus baga tot rece. Si se abureste masina cu o singura persoana la bord. Va dati seama ce se intampla cu patru persoane.

As vrea sa stiu daca si la voi este absolut necesar sa porniti AC pe ploaie pentru a nu se aburi geamurile. Apoi, pentru a sufla aer pe la geam trebuie sa schimb viteza de ventilatie de pe auto pe manual, undeva pe la jumatate, altfel nu sufla nimik, daca temperatura din masina este aproximativ agala cu cea setata.

Dar, cu AC ON si pozitie ventilatie dezaburire/picioare inghet de frig, caci baga rece pe sus, chiar daca am setat 24 de grade...

Andrei, cum e la tine cu noul computer?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Mar 25, 2009 12:39 pm

Gongaus,

Nu ai spus nimic de modul cum erau setarile butoanelor de comanda a aerului conditionat. In functie de asta poti obtine diverse efecte, de exemplu pe ploaia descrisa de tine, chiar si in modul auto si cu o setare de 22-24 de grade se poate sa se abureasca in masina, mai ales daca setezi pe recirculare aer.
Pentru situatii cu ploaie este recomandata utilizarea in mod dezaburire rapida, cand compresorul de ac functioneaza la maxim pentru a reduce umiditatea din habitaclu. In modul auto, gradul da incarcare al compresorului este stabilit dupa alte criterii si difera de incarcare 100%. Modul AUTo este recomandat pentru utilizare in conditii normale din punct de vedere meteorologic (nu conditii de ploai, ceata, ninsoare, etc.)
Pentru situatiile de exceptie enumerate anterior este recomandata utilizarea modurilor dezaburire rapida sau dezaburire normala (parbriz + picioare sofer+pasager).

In rest, ofera mai multe detalii dintre conditiile la momentul cand ceva te deranjeaza, setarile instalatiei si conditiile de mediu.

Sper am reusit sa raspund intr-o oarecare masura la ceea ce te interesa.

Problema cu perceptia senzatiei de rece se rezolva individual, pentru simplul motiv ca perceptia senzatiei de rece difera de la individ la individ.


Vibe,

Computerul de clima pe care l-a primi andreicepoi are un alt mod de setare - trimite un debit de aer mai cald si mai mare catre parbriz decat in cazul standard, pentru a compensa sensibilitatea la frig a unora.
Si al doilea - mai multe detalii despre ce?
Ca despre totul este prea mult de scris.

O zi buna,

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Mar 25, 2009 12:58 pm

QUOTE (DeBogdan @ Mar 25 2009, 12:39 PM) Gongaus,

Nu ai spus nimic de modul cum erau setarile butoanelor de comanda a aerului conditionat. In functie de asta poti obtine diverse efecte, de exemplu pe ploaia descrisa de tine, chiar si in modul auto si cu o setare de 22-24 de grade se poate sa se abureasca in masina, mai ales daca setezi pe recirculare aer.
Pentru situatii cu ploaie este recomandata utilizarea in mod dezaburire rapida, cand compresorul de ac functioneaza la maxim pentru a reduce umiditatea din habitaclu. In modul auto, gradul da incarcare al compresorului este stabilit dupa alte criterii si difera de incarcare 100%. Modul AUTo este recomandat pentru utilizare in conditii normale din punct de vedere meteorologic (nu conditii de ploai, ceata, ninsoare, etc.)
Pentru situatiile de exceptie enumerate anterior este recomandata utilizarea modurilor dezaburire rapida sau dezaburire normala (parbriz + picioare sofer+pasager).

In rest, ofera mai multe detalii dintre conditiile la momentul cand ceva te deranjeaza, setarile instalatiei si conditiile de mediu.

Sper am reusit sa raspund intr-o oarecare masura la ceea ce te interesa.

Problema cu perceptia senzatiei de rece se rezolva individual, pentru simplul motiv ca perceptia senzatiei de rece difera de la individ la individ.
Salut,
Revin cu pozitia butoanelor de comanda:

Temperatura setata: 23 grade
Recirculare OFF
Debit aer AUTO
Mod ventilare AUTO
AC OFF
Conditii meteo: ploaie
Asa am mers cam 20 de minute, pana a inceput sa se abureasca. Apoi am schimbat

Temperatura setata: 23 grade
Recirculare OFF
Debit aer AUTO
Mod ventilare Dezaburire + picioare
AC OFF
In aceasta configurare nu baga aer pe la geam, asa ca am schimbat iar in:

Temperatura setata: 23 grade
Recirculare OFF
Debit aer MANUAL 1/2
Mod ventilare Dezaburire + picioare
AC OFF
In aceasta configurare nu se dezabureste asa ca am schimbat in:

Temperatura setata: 23 grade
Recirculare OFF
Debit aer MANUAL 1/2
Mod ventilare Dezaburire + picioare
AC ON
Si asa am ajuns sa-mi sufle cald pe la picioare si foarte rece pe la geam.
Am adus si un termometru din casa care imi indica 27 de grade. Probabil si din cauza ca pe la picioare baga cald, senzatia de rece pe sus este foarte deranjanta.

Mai am o intrebare: de ce la mine trebuie neaparat sa pornesc AC pentru dezaburire (o persoana in masina), pe cand la Andrei nu se abureste cu AC off pe ploaie?

Multumesc.

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Mar 25, 2009 1:13 pm

Eu am observat o chestie la mine... Temperatura setata intre 23-28 ( deci nu MAX ) si totul pe AUTO , AC oprit nu baga aer pe fantele din centru, cele care incadreaza cd-playerul.

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Mie Mar 25, 2009 1:21 pm

QUOTE (Vibe @ Mar 25 2009, 01:13 PM) Eu am observat o chestie la mine... Temperatura setata intre 23-28 ( deci nu MAX ) si totul pe AUTO , AC oprit nu baga aer pe fantele din centru, cele care incadreaza cd-playerul.

Este oarecum normal, pentru ca la totul pe AUTO, debitul mare de aer e concentrat la picioare si parbriz.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Mar 25, 2009 1:33 pm

QUOTE (Vibe @ Mar 25 2009, 01:13 PM) Eu am observat o chestie la mine... Temperatura setata intre 23-28 ( deci nu MAX ) si totul pe AUTO , AC oprit nu baga aer pe fantele din centru, cele care incadreaza cd-playerul.

In conditiile de vreme de-acum e numai normal sa faca asa. La vara o sa vezi ca baga aer si pe-acolo exact cu aceeasi configuratie.

@gonagus: Nu inteleg de ce faci setarea pe 23 de grade. Eu o tin setata pe 26-27 grade/auto/auto si merge brici: aer usor caldut pe sus ceva mai cald la picioare. La drum mai lung cand se face prea cald in masina dau pe 24-25.
Mie imi place foarte mult cum instalatia de climatizare. Nu am simtit niciodata un curent de aer rece care sa ma enerveze.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator