Climatizare automata

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Ian 19, 2009 9:28 pm

QUOTE (shadow2blade @ Jan 19 2009, 09:25 PM) Foarte ciudat Eu n-am suferit de frig pana acum nici macar in camasa, afara fiind cateva grade sub 0. Ciudat si alarmant este k nu esti singurul care se plange de treaba asta In orice caz pentru problema cu aburirea excesiva a geamurilor recomand verificarea filtrului de polen si eventual curatarea acestuia cu un aspirator. Merge, cu rezultate apropiate de inlocuirea acestuia. Spor
Pai abea l-am schimbat in decembrie... Cum ajung la el? Se demonteaza ceva?

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Lun Ian 19, 2009 9:48 pm

QUOTE (goangaus @ Jan 19 2009, 09:28 PM) Pai abea l-am schimbat in decembrie... Cum ajung la el? Se demonteaza ceva?
La Mitsubishi n-am umblat,inca. Dar am citit undeva pe forum k este in spatele torpedoului(desi nu-s f sigur). La mai multe masini pe care le-am avut era in spatele torpedoului.Instructiunile pentru "scoaterea" topedoului sunt la sectiunea 8-28 din manualul de utilizare.

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Ian 20, 2009 10:52 am

Eu nu am intalnit problema. Daca setez 29 de grade mor de cald oricat as merge. Fac Bucuresti-Pitesti destul de des si daca as tine 29 de grade as face sauna, mai ales ca la viteze mai mari face caldura mai multa din cate imi dau seama. De obicei il tin pe la 24-25 de grade in caz ca afara este frig si totul este ok.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mar Ian 20, 2009 11:03 am

QUOTE (Speedy @ Jan 20 2009, 10:52 AM) Eu nu am intalnit problema. Daca setez 29 de grade mor de cald oricat as merge. Fac Bucuresti-Pitesti destul de des si daca as tine 29 de grade as face sauna, mai ales ca la viteze mai mari face caldura mai multa din cate imi dau seama. De obicei il tin pe la 24-25 de grade in caz ca afara este frig si totul este ok.
Dar ai diferenta de temperatura intre aerul de la picioare si aerul de la parbriz?

Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Mar Ian 20, 2009 10:00 pm

Salut!La mine sistemul functioneaza perfect,caldura este suficienta o dau pe max pt.incalzire si dezghetare parbriz si apoi cam pe 25-26 la drum si conduc fara haina,este groasa si ma incomodeaza!
P.S.nu am sesizat o diferenta notabila la temperaturile aerului orientat spre parbriz,respectiv spre picioare sau frontal!

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Ian 20, 2009 10:28 pm

QUOTE (goangaus @ Jan 20 2009, 11:03 AM) Dar ai diferenta de temperatura intre aerul de la picioare si aerul de la parbriz?

Nu am sezisat nicio diferenta altfel as fi postat de mult aici ca e ceva ciudat.

Avatar utilizator
Nahkri
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Iul 14, 2008 10:21 pm

Mesaj de Nahkri » Mar Ian 20, 2009 11:29 pm

Eu il tin pe 21-22 si mie imi ajunge,bine nu sint friguros de felu meu,dar eu 1 n-am sesizat ceea ce ai spus ca ti se intimpla,eventual seteaza butonu de directie al aerului pe pozitia doar picioare sau auto sa regleze el automat directia,vezi daca tot iti mai baga aer rece pe sus.

Cit despre AC eu 1 nul folosesc iarna,decit cind dau pe dezaburire rapida ca sa dezaburesc geamurile caz in care porneste automat,dupa ce in masina a inceput sa creasca temperatura geamurile nu se mai aburesc asa ca,comutatorul de directie al aerului fie il tin pe dezaburire si picioare,fie il pun pe auto, AC il opresct si apoi nu mai am probleme cu aburirea.

Daca pornesti recircularea e normal sa se abureasca geamurile,eu personal nu folosesc recircularea decit cind e masina rece ca sa sa incalzeasca ceva mai repede si vara sa se raceasca mai repede in interior si ocazional cind mai nimeresc in spate la un Roman care ma afuma,in rest merg cu el deconectat.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Ian 23, 2009 11:01 pm

Gongaus,

In cazul acesta e posibil sa fie ceva in neregula cu voletii din instalatia de aer.
Mergi la service sa vezi ce se intampla.

Trebui sa recunosc ca la mine il pun pe incalzire maxima cam 15 minute dupa care il setez la 21-21 daca stau fara geaca sau chiar mai jos daca tin geaca pe mine din comoditate.
Intr-adevar dupa o perioada aerul vine mai rece dinspre parbriz, dar nu la modul sa ajung sloi de gheata acasa, ci intr-un mod placut.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Vin Ian 23, 2009 11:12 pm

QUOTE (DeBogdan @ Jan 23 2009, 11:01 PM) Gongaus,

In cazul acesta e posibil sa fie ceva in neregula cu voletii din instalatia de aer.
Mergi la service sa vezi ce se intampla.

Trebui sa recunosc ca la mine il pun pe incalzire maxima cam 15 minute dupa care il setez la 21-21 daca stau fara geaca sau chiar mai jos daca tin geaca pe mine din comoditate.
Intr-adevar dupa o perioada aerul vine mai rece dinspre parbriz, dar nu la modul sa ajung sloi de gheata acasa, ci intr-un mod placut.
Poti sa-mi spui mai multe despre voletii astia? Presimt eu ca in service imi vor spune ca "asa face toate"...

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Lun Ian 26, 2009 12:54 pm

Nici eu nu pun iarna pe aer conditionat. Doar dau drumul la ventilator mai tare sau mai incet, in functie de preferinte. Pana acum nici la -14 grade pe bord nu am resimtit frigul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator