Consum Lancer
Legat de consum:
Acum la 4200 km, la mers relativ linistit a consumat in regim mixt 8.6 l/100 km (120 pe afara, scurte plimbari prin oras - maxim 2 km ). Asta e o scadere de 31% fata de consumul initial de 12.5 l/100 km inregistrat la primul plin...
Sunt in vacanta asa ca nu ma stresez sa realizez un consum super economic.
Acum la 4200 km, la mers relativ linistit a consumat in regim mixt 8.6 l/100 km (120 pe afara, scurte plimbari prin oras - maxim 2 km ). Asta e o scadere de 31% fata de consumul initial de 12.5 l/100 km inregistrat la primul plin...
Sunt in vacanta asa ca nu ma stresez sa realizez un consum super economic.
Nu mai sunt, ca nu au obiectul munci - le-au vandut la fier vechi
In alta ordine de idei la 5200 km consumul (mixt) s-a stabilizat in zona asta 8.5 - 8.7 l/100 km. Ceea ce e bien.
Consumul de aseara in bucuresti, arata de computerul de bord era 10.9 l/100 km, fata de cel declarat de producator de 10.5 l/100 km
Ma antrenez si scad sub acea valoare
Promit solemn.
In alta ordine de idei la 5200 km consumul (mixt) s-a stabilizat in zona asta 8.5 - 8.7 l/100 km. Ceea ce e bien.
Consumul de aseara in bucuresti, arata de computerul de bord era 10.9 l/100 km, fata de cel declarat de producator de 10.5 l/100 km
Ma antrenez si scad sub acea valoare
Promit solemn.
Cristi, eu am rezolvat tema
Consumul automat arata 9,3-9.4 dupa fiecare drum iar cand fac switch pe manual arata 9,0. Drept urmare, dupa ultimul plin arata deocamdata 594 km parcursi si de aseara a intrat pe rezerva avertizandu-ma sa fac plinul. Azi dimineata cand am ajuns la birou, fix cand parcam, a inceput sa urle ca dementul si sa clipeasca Fuel in continuu pe computerul de bord de la ceasuri... Sper sa depasesc 600 km parcursi, pentru ca daca ma iau dupa ce zice manualul si experientele plinurilor anterioare mai am vreo 7 litri in rezervor. Teoretic as mai face vreo 75 km, nu? Sa ma risc oare?
PS: Pentru curiosi, media vitezei este de 25 km/h pe manual.
Consumul automat arata 9,3-9.4 dupa fiecare drum iar cand fac switch pe manual arata 9,0. Drept urmare, dupa ultimul plin arata deocamdata 594 km parcursi si de aseara a intrat pe rezerva avertizandu-ma sa fac plinul. Azi dimineata cand am ajuns la birou, fix cand parcam, a inceput sa urle ca dementul si sa clipeasca Fuel in continuu pe computerul de bord de la ceasuri... Sper sa depasesc 600 km parcursi, pentru ca daca ma iau dupa ce zice manualul si experientele plinurilor anterioare mai am vreo 7 litri in rezervor. Teoretic as mai face vreo 75 km, nu? Sa ma risc oare?
PS: Pentru curiosi, media vitezei este de 25 km/h pe manual.
QUOTE (Cristi)Ok, daca ai rezolvat tema asta, primesti alta.
Asta daca vrei sa treci la avansati.
8% este tema pentru data viitoare.
Daca vii cu tema nepregatita ...stii tu...la stomatolog direct. )
Bogdan, ai grija sa nu ramai in urma cu tema. )
Du-te ma de aici ca 8% n-as scoate nici in vis...
Am mers cu aerul conditionat pe minim (oricum nu-mi place la maxim sa racesc instantaneu) si am accelerat atat de progresiv si de lin de cred ca mi-am umplut frigiderul de carne prin trafic...
Ahhh.. era sa uit... frigiderul da pe afara pentru ca folosesc si frana de motor uneori ) (tre sa ma uit in spate de zeci de ori sa nu ma trezesc cu vreun berbec neatent in curul meu
Una peste alta, avand in vedere ca am 1800 km deja, o sa trec la regimul normal de mers (mare parte din mersul asta linistit s-a datorat fricii de rodaj prea scurt, desi uneori, dupa ce-am trecut de 1200 km m-am mai dat la ea). In cateva zile, la mers normal am scos 9,3... Insa nu cred ca se poate scoate sub 9 indiferent cat de lejer ar fi traficul..
Lasand gluma la o parte, ce naiba, daca vroiam consum sub 9 ma duceam si-mi luam tico, sau mai stiu eu ce panarami de masini de alea de 2 metri maxim lungime si motoare de 1.0, 1,2.
QUOTE (DeBogdan)Da, sa traiti!
Pedalez cat pot de repede, ma dau jos si mai inping ca sa ma incadrez in grafic.
O sa il rog pe amicul Apple sa ma mediteze. :-D
Dl Bogdan, va rugam sa mergeti incet, lin, fara accelerari bruste (stiu ca va plac, dar nah...veti trece mai des pe la benzinarie), folositi frana de motor cat mai mult, nu franati brusc ci incercati sa prevedeti cand veti frana, astfel incat cea mai mare parte a franarii sa fie compusa din frana de motor 80% si 20% frana de picior )
De asemenea, incercati sa mergeti totusi pe drumuri neaglomerate si folositi la greu stradute ascunse, necunoscute de marele public si scurtatoare de drumuri...
PS: Bogdane, sper sa intelegi ca mare parte e gluma ce iti spun...
Asta daca vrei sa treci la avansati.
8% este tema pentru data viitoare.
Daca vii cu tema nepregatita ...stii tu...la stomatolog direct. )
Bogdan, ai grija sa nu ramai in urma cu tema. )
Du-te ma de aici ca 8% n-as scoate nici in vis...
Am mers cu aerul conditionat pe minim (oricum nu-mi place la maxim sa racesc instantaneu) si am accelerat atat de progresiv si de lin de cred ca mi-am umplut frigiderul de carne prin trafic...
Ahhh.. era sa uit... frigiderul da pe afara pentru ca folosesc si frana de motor uneori ) (tre sa ma uit in spate de zeci de ori sa nu ma trezesc cu vreun berbec neatent in curul meu
Una peste alta, avand in vedere ca am 1800 km deja, o sa trec la regimul normal de mers (mare parte din mersul asta linistit s-a datorat fricii de rodaj prea scurt, desi uneori, dupa ce-am trecut de 1200 km m-am mai dat la ea). In cateva zile, la mers normal am scos 9,3... Insa nu cred ca se poate scoate sub 9 indiferent cat de lejer ar fi traficul..
Lasand gluma la o parte, ce naiba, daca vroiam consum sub 9 ma duceam si-mi luam tico, sau mai stiu eu ce panarami de masini de alea de 2 metri maxim lungime si motoare de 1.0, 1,2.
QUOTE (DeBogdan)Da, sa traiti!
Pedalez cat pot de repede, ma dau jos si mai inping ca sa ma incadrez in grafic.
O sa il rog pe amicul Apple sa ma mediteze. :-D
Dl Bogdan, va rugam sa mergeti incet, lin, fara accelerari bruste (stiu ca va plac, dar nah...veti trece mai des pe la benzinarie), folositi frana de motor cat mai mult, nu franati brusc ci incercati sa prevedeti cand veti frana, astfel incat cea mai mare parte a franarii sa fie compusa din frana de motor 80% si 20% frana de picior )
De asemenea, incercati sa mergeti totusi pe drumuri neaglomerate si folositi la greu stradute ascunse, necunoscute de marele public si scurtatoare de drumuri...
PS: Bogdane, sper sa intelegi ca mare parte e gluma ce iti spun...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori