Climatizare automata

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Mar 25, 2009 3:32 pm

Da , e valabil... dar pentru porbleme mai grave... Am un prieten care a fost la un pas sa-si schimbe masina cu una noua.. dar au rezolvat problema intre timp la service. La un Logan.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Mar 25, 2009 3:38 pm

QUOTE (Vibe @ Mar 25 2009, 03:32 PM) Da , e valabil... dar pentru porbleme mai grave... Am un prieten care a fost la un pas sa-si schimbe masina cu una noua.. dar au rezolvat problema intre timp la service. La un Logan.
Foarte frumos, inseamna ca putem rezolva in acest fel orice problema. Mergem in service, cerem de fiecare data foaia de service cu intrare/iesire din service si rezultatul inspectiei. Scrie acolo de trei ori "Asa face toate" , apoi mergem la protectia consumatorului cu manualul, demonstram ca nu asa ar trebui sa faca, si gata, sunt obligati sa ne schimbe componenta respectiva, sau masina, depinde de gravitatea situatiei.

Corect?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Mar 25, 2009 3:39 pm

ETIC.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Mar 25, 2009 3:53 pm

Stimati domni,

In caz ca nu aveati nimic de facut...

Vibe,

De unde pana sa chemi pe toata lumea la service pentru o problema care este strict legata de perceptia individuala a doua persoane...asta in conditiile in care atat andreicepoi cat si gongaus au aceeasi versiune de calculator de clima. In aceasta situatie andrei este foarte multumit pe cand gongaus nu. Nemultumirea lui gongaus pare sa vina mai degraba din modul foarte particular de utilizare a instalatiei de ac de catre gongaus.

Gongaus,

fizica spune ca orice actiune are si reactiune...

Andrei cam radicala schimbarea de atitudine, la 180 de grade ca sa zicem... de la particular, ca si posesor de Lancer multumit, treci la o generalizare foarte mare, specifica unei persoane total nemultumit.
Din punctul asta de vedere il prefer pe Cristi Barbu..el este constant in ceea ce face si spune...cand e ceva rau indica punctual problema nu generalizeaza, la fel si pentru lucrurile bune....


Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mie Mar 25, 2009 4:00 pm

Cred ca sunt cel putin 5 persoane care ``simt`` problema asta, iar unii nu sunt pretentiosi. NU zic ca e ceva general, dar e ceva ciudat, care trebuie remediat de catre SERVICE. Nu am nimic in mod special cu cei de la Mitsubishi. Cred ca daca as fi avut Mazda sau Honda ( ) sau orice alta marca tot asa eram tratat.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Mar 25, 2009 4:03 pm

QUOTE (DeBogdan @ Mar 25 2009, 03:53 PM) Nemultumirea lui gongaus pare sa vina mai degraba din modul foarte particular de utilizare a instalatiei de ac de catre gongaus.
Sa inteleg ca eu sunt de vina ca baga cald pe jos si rece pe sus???

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Mar 25, 2009 4:26 pm

Bine, bine dar de viata cui te legi dumneata? Cine este elefantul si cine este vrabiuta? A?

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Mie Mar 25, 2009 4:37 pm

QUOTE (DeBogdan @ Mar 25 2009, 03:53 PM) Andrei cam radicala schimbarea de atitudine, la 180 de grade ca sa zicem... de la particular, ca si posesor de Lancer multumit, treci la o generalizare foarte mare, specifica unei persoane total nemultumit.
Din punctul asta de vedere il prefer pe Cristi Barbu..el este constant in ceea ce face si spune...cand e ceva rau indica punctual problema nu generalizeaza, la fel si pentru lucrurile bune....



Nu stiu pe cine preferi si sincer ... nu e treaba mea. E o alegere personala.

iti inteleg abordarea si atitudinea in postura de angajat al Auto Tiriac. Si o respect.

Detinator multumit am fost numai dupa ajutorul in service in otopeni, ajutor pe care in ABSOLUT TOATE posturile l-am enuntat si laudat.

Nu vad unde este atitudinea mea schimbata. multumit de o masina cu care am fost de 2 ori in service in prima luna de cand am luat-o ... nu am cum sa fiu si nu cred ca am zis vreodata ca sunt multumit. te rog citeste toate posturile inainte sa generalizezi tu de data asta.

in alta ordine de idei, chiar avem ce face ... ai ramane surprins de asta.

oricum, daca faci o proportie intre persoanele multumite de calitatea serviciilor oferite de dealeri si cei nemultumiti, cred ca nu e foarte greu sa ne dam seama in ce parte atarna balanta.

Nu sunt nici eu de acord cu exagerari inspre nici una din extreme dar te rog ... nu ne mai da lectii despre bunatatea si candoarea colegilor de la ceilalti dealeri pe care nu ii poti controla si a caror atitudine chiar daca o cunosti etica profesionala te impiedica sa o blamezi.

mai spun inca o data pentru toata lumea. Da, fara nici un fel de rezerve sau ironie, am fost ajutat de oamenii (toata echipa) din Otopeni la standarde si cu rapiditatea de care imi doresc toti sa beneficiati. problemele insa pe care aceasta masina le are si care sunt cunoscute si de catre dealer nu pot fi catalogate, nu este permis, in categoria "asa face toate". Mie nu mi s-a intamplat sa mi se zica asta dar @DeBogdan, ia putin forumul la citit si cred ca nu putini o sa vezi ca se plang de aceste aspecte.

pace tuturor

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Mie Mar 25, 2009 4:57 pm

Foarte tare ... spune totul linkul asta. No comment.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Mar 25, 2009 4:57 pm

QUOTE (DeBogdan @ Mar 25 2009, 03:53 PM) ...
Din punctul asta de vedere il prefer pe Cristi Barbu..el este constant in ceea ce face si spune...cand e ceva rau indica punctual problema nu generalizeaza, la fel si pentru lucrurile bune....



Cine ?
Cristi Barbu ?
Ne-am saturat de el...huuoooooo!
..............................................................................

Eu zic ca tradingu' sa faca o reuniune undeva pe o pasune, cu toti clientii, multumiti si nemultumiti.
Un microfon, o statie de amplificare, gratar, bere...sa fie si o salvare asa...ca sa se dea o mai mare importanta evenimentului...
Fiecare sa spuna ce nemultumiri are...se noteaza tot si apoi se trag concluzii...ce ok, ce nu e, ce e nativ de la masina si ce se poate face...

Acum fara gluma, prin 2007 a fost o intalnire la Polivalenta, 30 de masini... au fost atunci si oameni (tehnici) de la dealer/trading.
Imi amintesc ca Andrei Berindei saracu' a fost asaltat de ...fani cu intrebari de tot soiul !

Bogdan, vb cu sefii tai si organizati o intalnire din asta, una de lucru, schimb de experienta, socializare.
Sa-i punem si un titlu "De vorba cu Rechinu!"

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori