Climatizare automata
QUOTE (Vibe @ Mar 25 2009, 02:46 PM) Lipsa de bun simt din partea lor, trebuiau sa ne cheme la service pentru remedierea acestei probleme, nu sa mergem noi sa le explicam , sa vina ala de acolo sa dea la maxim caldura , sa zica uite dom'le baga aer cald si pe sus, totul merge conform parametrilor. Te cam apuca nervii.
Pe mine m-au apucat de mult...
Eu am de gand sa fac un site unde sa prezint toate aceste probleme, cu poze, filmulete si tot tacamul.
Sa stie si potentialii cumparatori la ce sa se astepte. Ce ziceti?
Si il facem si in engleza si il trimitem si la japonezi, sa vada si ei ce parere avem despre "Laaancer Spooort Sedan".
Pe mine m-au apucat de mult...
Eu am de gand sa fac un site unde sa prezint toate aceste probleme, cu poze, filmulete si tot tacamul.
Sa stie si potentialii cumparatori la ce sa se astepte. Ce ziceti?
Si il facem si in engleza si il trimitem si la japonezi, sa vada si ei ce parere avem despre "Laaancer Spooort Sedan".
QUOTE (andreicepoi @ Mar 25 2009, 03:00 PM) dau o mana de ajutor.
Si il extindem si la celelalte modele, ca nu ducem lipsa de material.
Propun www.mitsubishi-sucks.ro
Ce ziceti?
Si il extindem si la celelalte modele, ca nu ducem lipsa de material.
Propun www.mitsubishi-sucks.ro
Ce ziceti?
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
pe de alta parte stiti care e problema, nu MITSUBISHI" sucks ci reteaua de service. pana la urma ganditi-va ca producatorul a luat la cunostinta plangerile clientilor daca au ajuns la al patrulea model de computer de lcima. Ce ne omoara pe noi e comportamentul si atitudinea oamenilor din reteaua de service.
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Din punctul meu de vedere tocmai asta am zis ... dealerii au toata vina, sau ma rog, cea mai mare parte. Cel putin in acest caz unde producatorul si-a rcunoscut vina scotand pe piata piese ce rezolva problemele semnalate de cumparatori. Dealerii insa probabil merg pe ideea ca daca nu vine nimeni sa se planga, de ce sa anunte ei o actiune generala de schimbare a acelei piese.
QUOTE (Vibe @ Mar 25 2009, 03:20 PM) Mda... nu stiu daca putem face ceva in privinta asta. Macar sa incercam.
Pai ii lovim acolo unde-i doare - la vanzari.
Reclama negativa cat se poate, pe toate fronturile. Daca ei isi bat joc de noi, noi de ce sa nu ne batem joc de ei?
LE: Sunt curios si legislatia ce spune, stiu ca la un produs obisnuit (televizor, laptop, etc.) daca in trei solicitari catre service nu se remediaza problema, sunt obligati sa-ti schimbe produsul. Oare este valabil si pentru masini? O sa ma interesez.
Pai ii lovim acolo unde-i doare - la vanzari.
Reclama negativa cat se poate, pe toate fronturile. Daca ei isi bat joc de noi, noi de ce sa nu ne batem joc de ei?
LE: Sunt curios si legislatia ce spune, stiu ca la un produs obisnuit (televizor, laptop, etc.) daca in trei solicitari catre service nu se remediaza problema, sunt obligati sa-ti schimbe produsul. Oare este valabil si pentru masini? O sa ma interesez.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori