Probleme grave relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Dec 15, 2008 12:27 pm

salut driverx,

imi pare rau ca nu au fost rezolvate toate problemele pe care le are masina, asa cum ar fi fost normal, dar stai linistit ca ii vor da de cap....
Practic era imposibil sa rezolve 100% aceasta problema, nou aparuta la acest model si oarecum dificil de diagnosticat, in doar cateva ore.
In mod normal, cei de la cluj trebuiau sa-ti dea masina, iar masina ta sa o trimita la bucuresti, daca ei nu au fost in stare sa o rezolve.
Mi-a zis si mie Ovidiu ca in mod normal, ar fi retinut masina pentru teste...insa atat a putut face in acel interval de timp.

PS. Da, daca toti ar fi ca Ovidiu (atitudine, interes, profesionalism...), mcar ar fi the best!
Si nici macar nu se forteaza sa fie asa....

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Dec 15, 2008 3:01 pm

QUOTE (Cristi @ Dec 15 2008, 12:27 PM) salut driverx,

imi pare rau ca nu au fost rezolvate toate problemele pe care le are masina, asa cum ar fi fost normal, dar stai linistit ca ii vor da de cap....
Practic era imposibil sa rezolve 100% aceasta problema, nou aparuta la acest model si oarecum dificil de diagnosticat, in doar cateva ore.
In mod normal, cei de la cluj trebuiau sa-ti dea masina, iar masina ta sa o trimita la bucuresti, daca ei nu au fost in stare sa o rezolve.
Mi-a zis si mie Ovidiu ca in mod normal, ar fi retinut masina pentru teste...insa atat a putut face in acel interval de timp.

PS. Da, daca toti ar fi ca Ovidiu (atitudine, interes, profesionalism...), mcar ar fi the best!
Si nici macar nu se forteaza sa fie asa....

Salut Cristi

Mersi mult. Crede-ma ca sunt SUCIFIENT si totodata FOARTE constient sa nu ma astept ca duminica asta sa ma intors fara problema care ma omoara de aproape 3 luni. Nici macar nu am visat. TOT ce mi-am dorit era sa vin cu un diagnostic sau macar cu o noua pista pe care sa ma pot baza. ATAT. Pentru ca pe Cluj nu mai pot face asta. Nu ma asteptam la o interventie pe loc asupra masinii (adica reglatul SAS-ului) care au adus-o in parametri (la cald si pentru relantiu). Restul problemelor au ramas. Ovidiu deja stie de ele ca am vorbit cu el aseara.

Masina nu mi-ar fi dat astia nici in ruptul capului, asta dupa ce m-au invitat la verificare pe banii mei ca sa ma mai convinga inca o data ca masina mea e PERFECTA ca dupa 3 zile sa imi zica Ovidiu (aproape instant dupa o prima privire a parametrilor) ca is mult prea multi pasi comandati de ECU catre motorasul pas cu pas. Practic, la relantiu motorul meu era gatuit pana acum, iar calculatorul incerca sa corecteze asta. Dupa reglaj, treburile s-au imbunatatit, dar nu s-au eliminat. Dar cum ti-am spus, Ovidiu stie deja de astea. A ramas cam foarte mirat cand i-am aratat cum simpla deplasare a masinii (viteza undeva mai mare de 3-4km/h) face ca ECU sa salte turatia de la 750-800 la 1500. Mi-a zis ca asa ceva nu a mai vazut.

Ieri am mai observat o chestie pe drumul spre CJ. Pornirea AC-ul o face tot foarte urat. Urca la 1500-1600 iar dupa aproape o secunda vrea sa urce mai sus. Acest mai sus inseamna 1900-2100 (aproximativ, nu luati fix aceste valori). Deci urca cam in 2 trepte. Cateodata e mai vizibila treapta, cateodata mai putin. Tine asa turat motorul cateva secunde (iar...nu e o regula sau inca nu am vazut-o) dupa care scade foarte repede la relantiu. Cateodata asa de tare scade ca pica pe la 500 si tremura bine motorul. Tudor a vazut ieri faza asta, chiar se intrebase ce s-a intamplat Motorul era cald, mergea linistit la relantiu, pana s-a hotarat sa cupleze compresorul de la AC.

O sa te tin la curent.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Dec 15, 2008 3:50 pm

salut drivex,

ar fi bine ca data viitoare sa se incheie aceste probleme pentru ca deja e mai mult decat suficient.
In mod normal cineva ar trebui sa te sune, sa isi ceara scuze si chiar mai mult...pentru toate cate ti s-au intamplat in aceste 3 luni de zile.

Cei de la Cluj a trebui sa plateasca...dar suntem in Romania...ii doare in p...."no las'ca mere s-asa" )
Din pacate nu avem legi pentru astfel de "service-uri" si serviciile oferite de ele...

Noroc ca inca mai sunt meseriasi buni care personal...m-au facut sa revin la sentimente mai bune vis-a-vis de serviciile mitsubishi in RO, insa cu o floare nu se face primavara!

O roata se poate schimba si intr-un service de cartier...un service autorizat ar trebui sa poata mai mult...si in astfel de situatii, unde sunt defectiuni mai greu de depistat, ar trebui sa se vada superioritatea profesionala...

In fine...sa ne tii la curent!
Numai bine!

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Dec 15, 2008 4:00 pm

QUOTE (Cristi @ Dec 15 2008, 03:50 PM) ...
In fine...sa ne tii la curent!
Numai bine!

Mersi mult. Normal, va tin la curent. Sper sa comunic din nou cu Ovidiu undeva la mijlocul saptamanii.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Dec 15, 2008 4:44 pm

Problema se va rezolva, sunt convins, insa lucrul pe care nu il inteleg este de ce pentru un astfel de defect trebuie sa treaca 3 luni pentru a face ce trebuia sa se faca de la bun inceput.

Ok, mecanicul e mecanic, dar inginerii ?
Mitsubishi nu are niste oameni cu o pregatire mai acatarii, nu isi pregateste oamenii ?
In masini vad ca mai usor cu investitiile, dar nici macar in personal, in scolirea lu' nea vasile ?
Este permis amatorismul in asemenea masura ?
Masina clientului e material de studiu ?

Unde sunt baietii cu facultate cand e nevoie de ei ?
Chiar era necesar sa treaca 3 luni de dutevino pentru a se ajunge aici ?

O masina la 1 mil. mai poate avea astfel de probleme, nu e ceva nemaipomenit, dar dupa intamplarile din service-urile noastre se pot realiza filme SF sau comedie.

Eu daca in 3 luni de zile nu fixez un bug reclamat in soft...nu raman "neobservat"...insa in domeniul auto, in RO, situatia descrisa de tine e ok...e chiar foarte normal, ba chiar esti trimis la plimbare.
Niste mizerabili!

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Dec 15, 2008 5:07 pm

Problema o am de 3 luni, dar de o luna si ceva ma invart deja cu astia. Aproape o saptamana a durat sa ma programeze sa imi faca diagnoza initiala. Apoi alte 2 saptamani or trecut doar asteptand programarea pentru schimbatul regulatorului de relantiu. Iar prima luna s-a dus naibii ca io am luat masina, m-am dus cu ea la Oradea repede sa o inscriu (deh, stiti voi....taxa poluare, asteptare pentru aprobarea platii, etc) si imediat apoi m-am tirat cu rabla in Turcia.

Sa fie si 4 luni. Tot trist e. Dar nu asta conteaza. Ce e si mai trist si mai important este ca imi pierd saptamana trecuta ZILNIC timpul pe acolo prin service incercand sa le explic si din punct de vedere a clientului dar si din pct de vedere tehnic, dar si din punct de vedere a sigurantei rutiere ca masina asta e DEPARTE de a fi OK.

Cand l-am luat pe tipu de la receptie cu siguranta in trafic (dat fiind ca service-ul e fix pe dealul Feleacului care se stie cum e si cate accidente produce) si i-am spus ca eu daca ar trebui sa cobor dealul ala in conditii meteo nefavorabile si nu am motorul ajuns la regim, NU as putea face asta in conditii de siguranta si conducere CORECTA a masinii, pentru ca eu in a doua am 30 la ora si nu pot avea mai putin daca incerc sa franez usor ca nu ma lasa ECU, ca la 25 la ora cum se merge de multe ori prin trafic NU pot merge, ca la 25 la ora nici macar nu pot baga in viteza I-a ca NU intra decat sub 20 stiti ce mi-a raspuns? Ca franarea corecta a unei masini mai ales la viteze mici se face apasand intai ambreiajul apoi frana. Daca aveam montat ceas de presiune in craniu, pusca ceasu in momentul ala. L-am mai intrebat ca pentru ce dracu au mai scris aia pe marginea drumului "Use Engine Break" si mi-a zis ceva de genu ca pulitaii nu is in masura sa emita idei despre conducerea corecta a unei masini

In acest moment mi-am dat seama ca nu mai am ce face acolo, ca treaba nu e constructiva deloc, de birjareala degeaba nu am chef, asa ca m-am intors la job si am inceput sa demarez tot ce trebuia pentru Bucuresti. Discutii cu Tudor, el cu tine, etc, io cu cazare in Bucuresti.

Oricum, treaba nu o sa ramana asa cu astia.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Dec 15, 2008 6:52 pm

Credeam ca prin zonele alea sunt oameni mai seriosi si mai responsabili.
De fapt chiar sunt...dar uite ca mai sunt si exceptii.

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Lun Dec 15, 2008 9:05 pm

CIUCIU profesionalism in serviceul din Cluj, inafara de cateva persoane, nu vreau sa dau nume, dar unii chiar nu au ce cauta acolo, din pacate. Se pare ca aceeasi solutie va trebui sa o adopt si eu pentru rezolvarea problemei. Ca asa face masina, ca e defect de contructie accept, dar ca au dat cu dalta si ciocanul cica sa stranga ceva la caseta de directie si au ramas urme clar vizibile, imi pare rau, nu accept. Eu ce ma fac cand voi vinde masina, zice omu ca ii praf caseta de directie ca s-a umblat la ea. CU DALTA SI CIOCANUL!!!! la o masina nou nouta(2000km pe vremea aia) imi vine si acum sa ii strang de gat, va jur. Iar m-am enervat aducandu-mi aminte de cele petrecute....romanie, dulce romanie.
Vreau caseta noua de directie, si o sa iasa mare scandal, parca vad.

Edit: daca e problema ca am scris din nou despre asta imi cer scuze si postul se poate sterge, nu vreau sa supar pe nimeni.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Dec 15, 2008 9:20 pm

QUOTE (driverx @ Dec 15 2008, 05:07 PM) Problema o am de 3 luni, dar de o luna si ceva ma invart deja cu astia.

driverx, cati km ai parcurs cu masina? Face de la inceput asa sau dupa un anumit numar de km?
Intreb pentru ca observ ca si a mea face ceva fite de la un timp.....de cand s-a mai racit vremea. Simptomele sunt oarecum similare cu cele descrise de tine doar ca nu as zice ca urca in turatii asa de mult.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Dec 16, 2008 9:45 am

Eu asa am luat masina. In septembrie. Si erau cca 20 grade afara si imi pornea la 2000 (aprox). Iar acum masina are vreo 7300 km. Ultima mie s-a facut doar cu Bucurestiul din weekendul asta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori