Climatizare automata

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
vvede
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 26, 2007 8:36 pm

Mesaj de vvede » Lun Ian 12, 2009 3:56 pm

QUOTE (fastcarjunkie @ Jan 12 2009, 03:44 PM) Exista vreun sait cu TSB-urile de la Mitsu?
http://www.mitsubishiforum.com/recalls- ... 08/TSB.htm
Vei gasi si recall-uri; sper sa te ajute cat de cat

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Lun Ian 12, 2009 4:59 pm

QUOTE (fastcarjunkie @ Jan 12 2009, 03:44 PM) Repet, la nici o alta masina n-am simtit nevoia sa butonez mai mult de max. 2-3 ori/calatorie climatizarea, si asta de regula pentru a ajusta temperatura in timp ce la Mitsu zici ca am ceva pe creier, pomenindu-ma de multe ori cu mana pe butoane, ba ca-i frig, ba ca se abureste, ba ca-mi ingheata mainile sau picioarele.

La Lancer park nu mi s-a parut asa de acut fenomenu'....acu' depinde...EVO fuge tare ) cred k asta e...fuge prea tare si ingheata geamurile
glumesc. Btw...sa ai grija sa nu cumva sa fie recircularea pornita ca atunci abureste la orice masina. am zis si eu

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Ian 12, 2009 5:02 pm

QUOTE (vvede @ Jan 12 2009, 03:56 PM) http://www.mitsubishiforum.com/recalls- ... 08/TSB.htm
Vei gasi si recall-uri; sper sa te ajute cat de cat
La mine de ce nu se vede niciun SB?

Avatar utilizator
vvede
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 26, 2007 8:36 pm

Mesaj de vvede » Lun Ian 12, 2009 7:04 pm

print screen dupa link-ul pe care tu, Marty, l-ai dat quote
Trebe' dat clink pe cele 2 (visibility, structure)
Fişiere ataşate
TSB.JPG
TSB.JPG (134.2 KiB) Vizualizat de 2934 ori

Avatar utilizator
goldeye3002
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 29, 2008 9:57 pm

Mesaj de goldeye3002 » Mar Ian 13, 2009 12:42 pm

Ne ajuta pe noi in vreun fel aceste TSB-uri? sau gasim undeva o descriere a ceea ce se afla spre exemplu in sectiunea visibility, observ ca este ceva despre window controls...in concluzie ceva detalii?? face ceva service-ul cu aceste TSB-uri?

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mie Ian 14, 2009 9:07 am

QUOTE (shadow2blade @ Jan 12 2009, 04:59 PM) La Lancer park nu mi s-a parut asa de acut fenomenu'....acu' depinde...EVO fuge tare ) cred k asta e...fuge prea tare si ingheata geamurile
glumesc. Btw...sa ai grija sa nu cumva sa fie recircularea pornita ca atunci abureste la orice masina. am zis si eu
Mda, ce pateu, glumetule. Daca e recircularea pornita auzi, ceva mai bun nu gaseai?

Dupa cum vezi suntem pe aria "Lancer" si nu "Evo" si daca ai fi citit ai fi vazut ca sunt cativa proprietari de Lancer non-Evo care au probleme asemanatoare. Sau probabil ai impresia ca sistemul de climatizare e special pt. Evo?

goldeye3002 da, ne ajuta, trebuie sa stim si noi de ele, in primul rand pentru a confirma eventualele probleme depistate de catre fiecare. In al doilea rand, daca ne lasam pe mana servisurilor sigur "se rezolva".

Ne trebuie ceva gen hmaservice.com cum are Hyundai.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Ian 19, 2009 10:27 am

Aseara veneam de la Pitesti pe autostrada si am inghetat de frig. Eu ca eu, dar sotia statea cu geaca in cap. Am citit si explicatiile lui DeBogdan, daca chiar asa au gandit ei sistemul, sunt chiar idioti, sa nu adoarma soferul. Pai si-l baga in spital???
Temperatura setata pe 29 de grade, mod ->dezaburire si picioare, aer conditionat pornit, pentru ca altfel se abureste instant. Problema este ca pe la picioare baga cald iar pe la geam baga rece. Cum e posibil asa ceva? La picioare sa fiu transpirat iar la cap sa vina rece, ca vara... Am dat si pe recirculare o scurta perioada de timp, sa vad daca mai vine aer rece pe la geam, venea in continuare, apoi am oprit recircularea ca nu mai vedeam drumul.

La voi este la fel, baga rece pe la geam in modul dezaburire indiferent de temperatura setata? Si nu inteleg de ce se abureste in halul ala. Practic, functia recirculare este inutilizabila (cu AC on). Sa-i suspectez ca nu mi-au schimbat filtrul de polen la revizie?

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Lun Ian 19, 2009 8:35 pm

QUOTE (goangaus @ Jan 19 2009, 10:27 AM) Aseara veneam de la Pitesti pe autostrada si am inghetat de frig. Eu ca eu, dar sotia statea cu geaca in cap. Am citit si explicatiile lui DeBogdan, daca chiar asa au gandit ei sistemul, sunt chiar idioti, sa nu adoarma soferul. Pai si-l baga in spital???
Temperatura setata pe 29 de grade, mod ->dezaburire si picioare, aer conditionat pornit, pentru ca altfel se abureste instant. Problema este ca pe la picioare baga cald iar pe la geam baga rece. Cum e posibil asa ceva? La picioare sa fiu transpirat iar la cap sa vina rece, ca vara... Am dat si pe recirculare o scurta perioada de timp, sa vad daca mai vine aer rece pe la geam, venea in continuare, apoi am oprit recircularea ca nu mai vedeam drumul.

La voi este la fel, baga rece pe la geam in modul dezaburire indiferent de temperatura setata? Si nu inteleg de ce se abureste in halul ala. Practic, functia recirculare este inutilizabila (cu AC on). Sa-i suspectez ca nu mi-au schimbat filtrul de polen la revizie?

Mi se pare normal sa bage aer cald pe la picioare intrucat aerul cald fiind mai usor se ridica,deci o incalzire uniforma a habitaclului.Daca vrei caldura pune doar pe dezaburire, fara AC,la mn asa a mers. Treaba cu filtru' de polen se poate verifica rapid cu o privire in spatele torpedoului.In orice caz dk se abureste f repede ar putea fi un semn k au 'uitat'. Toate cele bune

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Ian 19, 2009 9:21 pm

QUOTE (shadow2blade @ Jan 19 2009, 08:35 PM) Mi se pare normal sa bage aer cald pe la picioare intrucat aerul cald fiind mai usor se ridica,deci o incalzire uniforma a habitaclului.Daca vrei caldura pune doar pe dezaburire, fara AC,la mn asa a mers. Treaba cu filtru' de polen se poate verifica rapid cu o privire in spatele torpedoului.In orice caz dk se abureste f repede ar putea fi un semn k au 'uitat'. Toate cele bune
Si pe dezaburire baga tot rece, am incercat. Ideea e ca nu face asa de la inceput, ci dupa vreo 20-30 de minute de mers. La inceput baga caldura peste tot, apoi ajunge sa bage foarte cald la picioare si foarte rece pe la geam.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Lun Ian 19, 2009 9:25 pm

QUOTE (goangaus @ Jan 19 2009, 09:21 PM) Si pe dezaburire baga tot rece, am incercat. Ideea e ca nu face asa de la inceput, ci dupa vreo 20-30 de minute de mers. La inceput baga caldura peste tot, apoi ajunge sa bage foarte cald la picioare si foarte rece pe la geam.
Foarte ciudat Eu n-am suferit de frig pana acum nici macar in camasa, afara fiind cateva grade sub 0. Ciudat si alarmant este k nu esti singurul care se plange de treaba asta In orice caz pentru problema cu aburirea excesiva a geamurilor recomand verificarea filtrului de polen si eventual curatarea acestuia cu un aspirator. Merge, cu rezultate apropiate de inlocuirea acestuia. Spor

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator