Consum Lancer

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Aug 07, 2008 2:19 pm

QUOTE (Apple)La mersul in gol, fara deplasare pe axa orizontala consumul este in litri/h.

Aha, voi la lancer aveti si optiunea asta ?
Comuta singur sau manual ?

Adica in miscare, consumul mediu se rapoteaza la distanta si pe loc se raporteaza la timp ?
Pai asa e normal...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Aug 07, 2008 2:54 pm

La Lancer consumul pe ora este afisat astfel: liniuta liniuta punct liniuta (--.-). Asta inseamna ca daca stai pe loc ai timp sa il calculezi singur

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Aug 07, 2008 3:10 pm

QUOTE (Cristi)QUOTE (Apple)La mersul in gol, fara deplasare pe axa orizontala consumul este in litri/h.

Aha, voi la lancer aveti si optiunea asta ?
Comuta singur sau manual ?

Adica in miscare, consumul mediu se rapoteaza la distanta si pe loc se raporteaza la timp ?
Pai asa e normal...

Avem din parti optiunea asta... Baga liniute CB, dupa cum zice si cix... ziceam in general cum stau de fapt lucrurile...
Tot cix zice bine: calculezi la manuta...

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Joi Aug 07, 2008 3:21 pm

QUOTE (Apple)La mersul in gol, fara deplasare pe axa orizontala consumul este in litri/h.Institutul de Studii Avansate in domeniul scaderii consumului la Lancer, sub inaltul patronaj al Tovarasei Academician, va analiza implicatiile deplasarii pe axa verticala (fara deplasare pe axa orizontala) la mersul in gol. Se propune brevetarea unui sistem de ridicare pe cric in timpul mersului in gol, care va permite un demaraj accelerat la caderea in gol! :-D

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Aug 07, 2008 3:31 pm

Exista riscuri, ca datorita gropilor din asfalt, sa apara deplasare oblica, pentru care tenhnologia actuala nu ofera posibilitati de calcul a consumului.

Solutia expusa se afla in conservare la sus mentionatul institut, pana dispar gropile din asfalt.

Avatar utilizator
Lancerlot
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 28, 2008 11:27 am

Mesaj de Lancerlot » Joi Aug 07, 2008 3:37 pm

Solutia oferita de institut pentru cazurile oblice relevate de Tov. DeBogdan este urmatoarea: in loc de afisajul --.-, noul afisaj va fi //./

Avatar utilizator
Gabriela Pacea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 02, 2008 4:05 pm

Mesaj de Gabriela Pacea » Vin Aug 08, 2008 4:34 pm

QUOTE (mfdunhill)salutare,


a incercat cineva sa faca consumul la pompa pt 1.5 MT?


bafta,

Dunhill (in maxim 4 zile posesor de MIT Lancer 1.5 MT) ))

Masina de test drive Lancer 1,5 de Showroom-ul Giulesti indica 7.9 astazi.
Acesta masina merge exclusiv in oras si are mai multi utilizatori ceea ce de regula duce la o crestere de consum.
In zilele in care orasul era la capacitate maxima consumul era 8,7 -9,4.

Cu stima,

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Sâm Aug 09, 2008 10:23 am

Nu stiu de ce dar consumul la pompa e intotdeauna diferit de cel indicat de CB.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Sâm Aug 09, 2008 10:19 pm

Cred ca pompa de benzina practica o matematica diferita de cea a CB: una in avantajul casei (statiei de benzina) :wink: , CB, e prudent asa ca mai pune de la el....asa ca ceata totala.... :cry:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Aug 10, 2008 8:17 pm

Mai e si un alt aspect.
Fiecare face plinul...dar "plinul" asta difera de la pompa la pompa, de la posesor la posesor.
Pompele nu opresc alimentarea in acelasi punct de plin, ulterior unii posesori mai incearca sa continue alimentarea pentru a rotunji suma, altii o dau in supraplin, samd.
Asa ca e normal ca aceste valori sa nu se suprapuna...la mijloc e si factorul uman.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori