Campanie De Rechemare
Din cate am vazut, plansa de bord la Mitsubishi Lancer Classic este din doua bucati: partea superioara (partea de deasupra ceasurilor de bord, respectiv partea cu decupajul pentru airbag pasager, adica partea mai moale a bordului) si cea inferioara (tot ce inseamna plastic tare). Daca trebuie dat jos bordul in service pentru a schimba airbagul pasager, ma gandesc cu groaza cum va suna bordul apoi, avand in vedere cheful de munca si daruirea mecanicilor... Ma gandesc ca demontand partea superioara a bordului si scoatand torpedoul, se creeaza suficient spatiu pentru a scoate modulul de airbag pasager. Asta in masura in care partea superioara nu are prinderi de partea inferioara in partea dinspre parbriz, caz in care trebuie demontat tot bordul.
Am pus aici link-ul cu desfacerea plansei de bord (pentru alta problema), dar operatiunea e in mare parte aceeasi si am sa atasez o imagine cu componentele plansei de bord. Poate vede cineva o solutie mai rapida si care sa nu includa riscul aparitiei de greieri in bord.
Am pus aici link-ul cu desfacerea plansei de bord (pentru alta problema), dar operatiunea e in mare parte aceeasi si am sa atasez o imagine cu componentele plansei de bord. Poate vede cineva o solutie mai rapida si care sa nu includa riscul aparitiei de greieri in bord.
- Fişiere ataşate
-
- plansa_bord_Mitsubishi_Lancer_Classic.jpg (273.32 KiB) Vizualizat de 8090 ori
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori