Oscilatii Relanti Lancer 2008 Di-d
Buna ziua.
Am niste oscilatii la relanti, sare cam cu ~80 turatii peste normal dupa ce motorul este incalzit, la rece nu prezinta acest simptom(creste si revine la normal cam intr-un interval de ~2 secunde).
Tocmai ce i-am facut revizia (filtre, ulei) dar se pare ca nu s-a rezolvat.
Mentionez ca oscilatiile apar cu orice consumator oprit sau pornit (faruri, casetofon, AC, ventilator fara AC). Oscilatia se simte si dupa ureche, deci nu e vorba doar de acul turometrului.
Bateria e relativ noua, are maxim 1 an.
Pe test nu apare nici o eroare, cand am fost acum 1 saptamana la reprezentanta, incompetentii nu au reusit sa citeasca corectiile fiecarui injector in parte, doar pe general s-a tras concluzia ca functioneaza in parametri normali. Plus ca, daca ar fi din injectoare, ar trebui sa prezinte acest fenomen mai ales cu motorul rece, dar culmea, face asa dupa ce ajunge la temperatura optima.
Nu am sesizat daca si cu motorul pe la ~50 grade face la fel... Aveti idee ce ar putea fi?
Un amic cu VCDS nu a reusit sa se conecteze la computerul masinii.
Masina trage bine, nu am simtit vreo pierdere de putere in acceleratii.
Deci, ceva sfaturi, recomandari?
Am niste oscilatii la relanti, sare cam cu ~80 turatii peste normal dupa ce motorul este incalzit, la rece nu prezinta acest simptom(creste si revine la normal cam intr-un interval de ~2 secunde).
Tocmai ce i-am facut revizia (filtre, ulei) dar se pare ca nu s-a rezolvat.
Mentionez ca oscilatiile apar cu orice consumator oprit sau pornit (faruri, casetofon, AC, ventilator fara AC). Oscilatia se simte si dupa ureche, deci nu e vorba doar de acul turometrului.
Bateria e relativ noua, are maxim 1 an.
Pe test nu apare nici o eroare, cand am fost acum 1 saptamana la reprezentanta, incompetentii nu au reusit sa citeasca corectiile fiecarui injector in parte, doar pe general s-a tras concluzia ca functioneaza in parametri normali. Plus ca, daca ar fi din injectoare, ar trebui sa prezinte acest fenomen mai ales cu motorul rece, dar culmea, face asa dupa ce ajunge la temperatura optima.
Nu am sesizat daca si cu motorul pe la ~50 grade face la fel... Aveti idee ce ar putea fi?
Un amic cu VCDS nu a reusit sa se conecteze la computerul masinii.
Masina trage bine, nu am simtit vreo pierdere de putere in acceleratii.
Deci, ceva sfaturi, recomandari?
Nu vreau sa vorbesc cu pacat, dar filtrul de motorina a fost schimbat de catre mecanic? (banuiesc ca da, daca a fost facuta revizia, dar zic sa intreb)
Eu am patit o chestiune asemanatoare, dar am bagat dintr-o canistra niste motorina care zacea pe acasa si, care cred ca a avut ceva apa...La fel imi fluctua motorul la relantiu...indiferent daca era rece (motorul) sau cald. S-a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina.
Eu am patit o chestiune asemanatoare, dar am bagat dintr-o canistra niste motorina care zacea pe acasa si, care cred ca a avut ceva apa...La fel imi fluctua motorul la relantiu...indiferent daca era rece (motorul) sau cald. S-a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori