Mitsubishi Asx 1.8l 4x4

Prezinta-ti ASX-ul aici!
Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mar Aug 27, 2013 9:31 pm

QUOTE (PaulAdrian @ Aug 27 2013, 05:34 PM) Initial si eu as fi vrut sa iau un asx full ca si tine, culoarea kawasemi blue, dar din motive financiare am ales Lancerul.
Organizam o intalnire acum pe 31 august in Cluj, sper sa ni te alaturi!
La cat mai multi km fara probleme!

la intalnire vin, daca nu am nunta botez sau inmormantare )
albastrul de care vorbesti este mortal de frumos, mi-ar fii placut si mie, si probabil din cauza ca toate asx de la tv erau albastre.....asa a ramas asx pt mine ....albastru )

Avatar utilizator
nfpetrovici
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 13, 2010 5:37 pm

Mesaj de nfpetrovici » Mie Aug 28, 2013 9:59 am

Multi km fara probleme !
Pana la urma cu cati km ai luat-o ?

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mie Aug 28, 2013 3:06 pm

QUOTE (nfpetrovici @ Aug 28 2013, 09:59 AM) Multi km fara probleme !
Pana la urma cu cati km ai luat-o ?


71 180 km

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mie Aug 28, 2013 4:39 pm

Felicitari pentru achizitie! Multi km fara probleme!
Ma bucur sa aud ca te-ai recuperat ok si ai trecut peste incident!

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Mie Aug 28, 2013 7:07 pm

Multumesc pentru urarile de bine , la fel va doresc si voua

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Dum Oct 12, 2014 5:08 pm

A trecut 1 an si 25 000 km cu ASX , sunt sigur ca scriu ceva ce stie toata lumea , insa nu ma pot abtine sa nu imi spun parerea dupa atata folosinta a masinii.
Dupa experienta mea cu ASX am ajuns la mai multe concluzii , am sa le scriu aleatoriu , nu in vreo anumita ordine .

Mitsubishi ASX este o masina construita pentru oras , in conditiile in care noi toti conducem 90% din timp in oras , consider ca si-a atins scopul . Consumul in oras este foarte rezonabil , inafara ...... ma asteptam sa consume mai putin .

Calitatea materialelor din masina este MULT mai slaba decat la modelele mai vechi , asta observa oricine la scurt timp dupa ce foloseste masina . Volanul si nuca de la schimbator deja sunt sub orice critica , arata mai rau decat la un fiat din 1990 !!! plasticurile sunt groaznice , acestea se zgarie daca o musca aluneca cu piciorusele pe acel plastic.

Inginerii sau proiectantii de la mitsubishi primesc de la mine o bulina neagra pentru faptul ca nu au pus un avertizor sau ceva care sa te anunte ca urmeaza regenerarea DPF sau macar cand aceasta are loc , din punct de vedere a idioteniei / cretinismului situatiei , masina nu se deosebeste cu nimic fata de o marca europeana , lucru deranjant pentru mine , mai ales motorina din ulei cand nu esti pe faza sa stii ce ai de facut ( respectiv motorul tinut in 2 500-3 000 rot/min pe durata regenerarii ).

Personal as vrea ca usile sa se blocheze automat cand masina ajunge la 10 kmh , sa pot ridica geamurile din telecomanda , sa potdeschide portbagajul din telecomanda , sa pot rule fisiere video de pe disc sau usb in timpul mersului .....ei bine niciuna din acestea nu este posibila la dealer mitsubishi . rigiditatea de care dau dovada cand vine vorba de dorintele clientului este nemultumitoare.Daca eu vrea , cunoscand riscurile, de ce sa nu ma pot bucura de aceste facilitati , ele fiind posibile in mare parte .

Consumul este mai ridicat decat am crezut la inceput din teste si ce am citit pe net , insa este un consum rezonabil care se poate incadra la mic .

Gurile de ventilatie ( cele centrale ) aflate deasupra MMCS sufla aerul direct in fata ( bornau , mufa , mutra , etc ) sau direct in ureche , date la maxim jos direct pe mana care se afla spre consola centrala , asa ca dupa un drum lung ai de ales : conjunctivita la ochi sau gura + nas uscat ( sau ambele ) , dureri la ureche sau ureche infundata ( sau ambele ) , ori mana care te doare fiind semi-inghetata . Gurile de ventilatie NU se pot oprii , aerul fiind pe auto , prin aceste guri va iesii o mare parte din aerul rece conditionat , proiectantii iarasi niste cretini / idioti , sa nu puna un sistem de reducere a intensitatii si inchidere.

Avand pornirea la buton ..... pe coloana volan in locul unde ar exista contactul eu am un dop / capac de plastic , SUPER urat si gretos. de cate ori il vad , imi vine sa rup dopul ala de acolo sau sa pun peste un acctibild , oare era atat de scump sa puna un plastic FARA gaura pt contact ? de-a dreptul scarbos .

Tehnic masina este ok , mai putin porcaria cu regenerarea .

Personal o recomand oricui inaintea oricarui vestit TDI !

Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Lun Oct 27, 2014 6:14 pm

Ca sa vorbesc neintrebat ....... atasez niste poze cu ultima mea calatorie mai lunga de 150 km cat fac in medie pe aici prin zona in general sunt multumit de masina .




Avatar utilizator
LauCalin
EVO I
Mesaje: 10
Membru din: Dum Sep 28, 2014 11:00 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de LauCalin » Dum Feb 22, 2015 4:07 pm

In penultimul comentariu ai descris perfect de ce masinile nemtesti in general se vand mai bine decat cele japoneze (in Europa). Pentru ca atrag la niste capitole palpabile (confort, insonorizare, dotari, ergonomie etc). Si e pacat, pentru ca in privinta fiabilitatii japonezii stau (mult) mai bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “ASX-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori