Pagina 2 din 5

Scris: Mar Oct 09, 2012 11:39 pm
de andrei
Sa fie intr-un ceas bun!

Asteptam continuarea povestii si evident, poze!

Scris: Joi Oct 11, 2012 9:02 pm
de andre_rom
Multumesc mult pt urari.
Bineinteles ca urmeaza si pozele ca dovada ca nu o menajez deloc.
Am deja 1000km cu ea si a vazut pe traseul Ploiesti, Praid,Turda si imprejurimi atat asfalt cat si drumuri neasfaltate sau ff prost asfaltate(astea din urma sunt cele mai nasoale).
Ce pot sa spun in aceasta prima mie:
1. Prima alimentare de 56 litri ne-a ajuns pt 810 km si mai ramasese in rezervor pt inca 200km potrivit computer bord.
2. Cativa greierasi- mici si nederanjanti - poate sa-mi spuna cineva ca exista auto fara insecte?
3. Masina isi arata adevarata forta din treapta 3. 1 si 2 tb schimbate in scurt.
4. Camera pt mersul cu spatele face toti banii
Inca ne acomodam unul cu celalalt dar imi place foarte mult deoarecd este un compromis aproape perfect: spatiu suficient, 4x4, fasneata de oras, garda la sol putin mai mare, consum bun, impozit ok - e sub 2000 motorul, dar in acelasi timp potent.
Pana acum doar motorina i-am pus si merge struna.

Scris: Joi Oct 11, 2012 9:06 pm
de radu-lancer
Cine se joaca mai mult cu ea? Tu sau sotul tau?

Scris: Joi Oct 11, 2012 9:28 pm
de andre_rom
Am facut un compromis: acum in concediu am cedat volanul, dar eu folosesc masina zi de zi si l-am lasat sa se bucure si el in marinimia mea

Scris: Dum Noi 18, 2012 9:33 pm
de andre_rom
3300 km batuti pe muche si pe 1 decembrie face 2 luni.
Pana acum fara probleme deosebite.
I-am pus cauciucuri de iarna (facand un calcul am juns la concluzia ca este mult mai avantajos si comod sa iau cauciucurile cu tot cu jante)
consum super ok si in oras si in afara. In concediu, la al doilea plin, conform calculelor nr km/litri motorina, iesea un consum de aprox 5.5%, in conditiile in care din 800 si ceva km cam 80-90 fusesera facuti numai in oras, restul in concediu, la drum intins sau drumuri de munte, insa masina incarcata cu 4 adulti, un copil, si bagajele aferente.
In ce priveste consumul afisat, incredibil, dar arata mai bine decat la colt : ajung la serviciu cu un consum mediu pt aprox 5 km de 7 - 7.7 l%, in functie de trafic; a se retine ca e vorba de traficul din Ploiesti, adica nici prea-prea, nici foarte-foarte. Drumul pana la serviciu dureaza cam 15 min (daca stau doar o data la fiecare semafor). In afara, si mai frumos : doar in concediu, cu masina super plina, am ajuns la un 5% consum afisat. In rest, sub 5%; de exemplu : am facut recent mai multe drumuri la Bucuresti (piata Victoriei). Consum afisat pe fiecare drum (si dus, si intors) : 4.2%, in conditiile in care in localitate am mers cu un 70-75 km/h, iar in afara undeva la 120 (m-am "jucat" un pic si cu 140 / h, dar nu prea mult, din motive de vreme urata). Alte drumuri tot la Bucuresti, au determinat un 4.5% (in masina fiind 3 persoane totalizand cam 160 kg ). Inca incerc sa gasesc metode ca sa determin consumul real cu cat mai mare acuratete (mai ales in oras ma interseaza); sugestiile voastre in sensul asta sunt bine-venite.
Nu stiu ce sa fac cu roata de rezerva: sa o cumpar sau nu. Este adevarat ca in 6 ani cat am tinut coltul nu am avut nevoie de ea, dar.......
Si inca ceva, tot incerc sa dezactivez plierea oglinzilor dar nu reusesc.

Scris: Dum Feb 03, 2013 6:48 pm
de andre_rom
Si cum am promis partea a doua a povestii care a dus la achizitionarea asx-ului:
Bineinteles chiar si inainte de a marita coltul trageam cu ochiul la diferite modele apropiate asx-ului. Pana la urma din noianul de posibilitati si taind continuu din lista functie de criteriile pe care le-am considerat noi importante in alegerea masinii am ramas la: Sportage, Yeti, ASX, (pe lista au mai fost Qasquai - eliminat pt senzatia de lipsa spatiu, Tiguan - lipsa chimie la prima vedere, Ford - idem), ulterior Subaru XV.
Sa le iau pe rand: Yeti - desi multi o blameaza pentru forma ei mie, mi-a placut foarte mult; foarte practica si usor de condus, comenzi simple si intuitive; din pacate a fost descalificata din cauza pretului. Multi dealeri cred ca daca spui masina nemteasca asta inseamna ca iti fac un favor daca-ti vand masina - Yeti a fost astfel exclusa deoarece la aceleasi dotari plateam cu aprox 4000 eur mai mult, iar dealerii nu au vrut sa dea un asemenea discout (desi in Romania nu prea s-a vandut aceasta masina).
Subaru XV - super faina masina, dar am descalificat-o pe motiv de pret si spatiu. Fiind un model nou dealerii nici nu vor sa auda de discount.
Sportageul - placut la vedere si la atingere, cu spatiu mai mare si cel putin la fel de bine dotat, daca nu mai bine la aprox acelasi pret cu care am achizitionat asx-ul, 7 ani garantie. Sotului meu ii placea foarte mult si cu greu a taiat aceasta optiune - eu am contribuit intr-o mare masura mai ales ca eu aveam sa folosesc masina cel mai mult.
Diferenta dintre sportage si asx s-a facut la mustata, iar ceea ce a inclinat balanta in favoarea asx a fost senzatia de familiar, aerisit din habitaclu.

impresii la 7000km si 4 luni de exploatare:
1. super consum ( cel mai mic consum scos a fost de 3.8% Ploiesti-Buzau si retur)
2. super manevrabila ( poti aprecia foarte corect distanta atat in fata cat si in spate in cazul parcarilor)
3. silentioasa
4. greierasi in portiera dreapta fata

Pe zapada nu am avut pana acum nici o problema. In foarte rare ocazii am simtit ca masina isi corecteaza traiectoria si nu mi-a permis deraparea.

Scris: Dum Feb 03, 2013 6:58 pm
de andre_rom
[attachment=18660:DSCN0959.JPG][attachment=18657:DSCN0952.JPG]
[attachment=18657:DSCN0952.JPG][attachment=18659:DSCN0956.JPG]
[attachment=18656:DSCN0950.JPG][attachment=18654:20121010_161819.jpg]
[attachment=18655:20121010_171357.jpg]

Scris: Dum Mar 17, 2013 5:49 pm
de lazaro
Am un ASX de 4 luni si la fel greierasi am si eu pe partea dreapta dar de obicei apar pe drum zdrentuit, silentioasa este doar la viteze reduse, dar de ce cred ca sunt printre putinii care considera ca scaunele sunt prea tari? O fi de la sistemul optional de incalzire in scaune???

Scris: Sâm Mar 23, 2013 7:53 am
de lorry
Scaunele sunt intradevar cam tari...

Scris: Dum Mai 05, 2013 9:57 pm
de andre_rom
Din nou salve!

Referitor la scaune: tine de perceptia fiecaruia.
Personal, imi plac scaunele, sunt mari si ma simt foarte confortabil in ele la drum lung.
In afara de faptul ca "agata" putin la schimbarea in treapta a doua de viteza, e foarte ok ca si tinuta de drum, consum, manevrabilitate.
Raman greierasii din partea dreapta a portierei ( am descoperit ca insecta este la ornamentul cromat de la portiera).
In continuare caut sa achizitionez roata de rezerva, dar pretul de la dealeri/importator mi se pare cam exagerat.
Consumul ramane in continuare scazut dupa 8500km.