Scris: Mie Noi 10, 2010 12:29 am
In sfarsit a venit si masinuta mea. Nu am apucat nici s-o vad bine nici s-o conduc bine pt. ca ne-am "vazut" doar in doua seri pana acum.
O sa va expun impresiile mele atat cat am apucat sa constat.
Plusuri:
- la volan imi da impresia unei masini mult mai mari, mai masive decat este in realitate si asta mie imi place
- xenonul de pe faza scurta, ajutat de sistemul de oglinzi care arunca lumina si in lateral mi se pare extraordinar. Ilminarea laterala este excelenta, lucru pe care nu l-am mai intalnit la nicio masina in care m-am urcat pana acum. La masina anterioara nici daca aprindeam proiectoarele de ceata nu aveam asa spectru larg de iluminare.
- becurile de iluminare pe timp de zi (situate in proiectoarele de ceata) si care se aprind automat la pornirea motorului sunt de intensitate (si banuiesc si consum) mult mai mica decat faza scurta, dar nici asa chioare ca pozitiile.
- in sfarsit am testat lucrul pe care ii rugasem pe colegii de forum sa-l incerce (dar se pare ca au uitat) si anume asistenta la pornirea din rampa. Aceasta functioneaza asa: pornind din rampa cu vit. 1 in momentul cand iei piciorul de pe frana si avand schimbatorul in tr. 1 la eliberarea ambreiajului masina nu da inapoi nici 1 mm, iar daca esti in panta si vrei sa bagi in marsarier, la fel, masina nu o ia la vale. E ca si cum ai pleca de pe un drum drept. In schimb, in parcare, care e foarte putin inclinata, masina a dat putin inapoi.
Minusuri:
- cativa "greierasi" prin habitaclu
- suspensia nu e foarte confortabila, poate si din cauza rotilor pe 17''
- butoanele de pe usi nu tocmai finute si neiluminate
- in torpedo e un bec cam chior (verzui parca) care ilumineaza doar daca ai pornite farurile. Torpedoul e semnificativ mai mic ca la Colt si, deschizandu-l, pe langa el, in spatele lui se vad tot felul de cabluri. Nici becul din portbagaj nu e tocmai grozav.
- butoanele de climatizare (specifice Mitsubishi) nu tocmai ergonomice si fara afisaj digital
- cheia de contact clasica, nu tip briceag, destul de lunga. Macar e usoara.
Cam atat deocamdata; daca mai constat si alte lucruri mai revin.
O sa va expun impresiile mele atat cat am apucat sa constat.
Plusuri:
- la volan imi da impresia unei masini mult mai mari, mai masive decat este in realitate si asta mie imi place
- xenonul de pe faza scurta, ajutat de sistemul de oglinzi care arunca lumina si in lateral mi se pare extraordinar. Ilminarea laterala este excelenta, lucru pe care nu l-am mai intalnit la nicio masina in care m-am urcat pana acum. La masina anterioara nici daca aprindeam proiectoarele de ceata nu aveam asa spectru larg de iluminare.
- becurile de iluminare pe timp de zi (situate in proiectoarele de ceata) si care se aprind automat la pornirea motorului sunt de intensitate (si banuiesc si consum) mult mai mica decat faza scurta, dar nici asa chioare ca pozitiile.
- in sfarsit am testat lucrul pe care ii rugasem pe colegii de forum sa-l incerce (dar se pare ca au uitat) si anume asistenta la pornirea din rampa. Aceasta functioneaza asa: pornind din rampa cu vit. 1 in momentul cand iei piciorul de pe frana si avand schimbatorul in tr. 1 la eliberarea ambreiajului masina nu da inapoi nici 1 mm, iar daca esti in panta si vrei sa bagi in marsarier, la fel, masina nu o ia la vale. E ca si cum ai pleca de pe un drum drept. In schimb, in parcare, care e foarte putin inclinata, masina a dat putin inapoi.
Minusuri:
- cativa "greierasi" prin habitaclu
- suspensia nu e foarte confortabila, poate si din cauza rotilor pe 17''
- butoanele de pe usi nu tocmai finute si neiluminate
- in torpedo e un bec cam chior (verzui parca) care ilumineaza doar daca ai pornite farurile. Torpedoul e semnificativ mai mic ca la Colt si, deschizandu-l, pe langa el, in spatele lui se vad tot felul de cabluri. Nici becul din portbagaj nu e tocmai grozav.
- butoanele de climatizare (specifice Mitsubishi) nu tocmai ergonomice si fara afisaj digital
- cheia de contact clasica, nu tip briceag, destul de lunga. Macar e usoara.
Cam atat deocamdata; daca mai constat si alte lucruri mai revin.