2010 Asx 1.8d 150 Cp 4wd Intense Kawasemi Blue

Prezinta-ti ASX-ul aici!
Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Lun Noi 15, 2010 8:29 pm

QUOTE (catalynx @ Nov 15 2010, 02:57 PM) @f.cristi
Are chiar asa de multi greierasi masina?
Ei, nu chiar asa multi, vreo 2-3...

Avatar utilizator
catalynx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 01, 2010 8:02 pm

Mesaj de catalynx » Mar Noi 16, 2010 12:56 pm

QUOTE (f.cristi @ Nov 15 2010, 08:29 PM) Ei, nu chiar asa multi, vreo 2-3...

Pai 2-3 sunt cam multi pentru o masina noua de 25K .
Exact asta am remarcat si eu la ASX. Motor bun, transmisie faina, echipare generoase dar s-au zgarcit la niste chestii minore cum ar fi cheia de contact (pana si pe un renault diesel echiparea de baza ai card), butoanele de la geamuri (dar am vazut unele identice pe RAV4 si aia era 30k) si alte cateva maruntisuri.

Sunt in mare dilema

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 16, 2010 1:56 pm

Japonezele nu au excelat niciodata la capitolul finisaje interioare. Nu asta e punctul lor forte, dar nici nu conteaza prea mult, dpmdv. Daca au sau nu plastic cauciucat moale pe bord sau butoane cu insertii cromate, nu ma incalzeste cu nimic.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mar Noi 16, 2010 4:40 pm

Geamul de la sofer cand e semideschis face "plici", "plici"
Cu plasticele nu am nici eu treaba ca nu stau cu mana decat pe volan si schimbator. In schimb greierasii si cheia ma enerveaza si pe mine. Pana si la o amarata de Corsa noua de 7000 Euro ai cheie tip briceag.
Dintre toate crossovere-ele motorul ASX-ului mi-a convenit cel mai mult din punct de vedere al puterii, calitatii, taxelor (RCA, impozit direct legate de cilindree). Nu mi-as lua un motor mai mare de 1.8.

Avatar utilizator
adrian_c
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 03, 2010 3:05 pm

Mesaj de adrian_c » Mar Noi 16, 2010 4:51 pm

QUOTE (the1 @ Nov 16 2010, 01:56 PM) Japonezele nu au excelat niciodata la capitolul finisaje interioare.

As fi de acord cu tine daca in schimb ar excela la capitolul fiabilitate componente mecanice, insa din ce observ pe acest forum este ca nici acolo nu sunt cei mai tari. As fi curios daca macar sunt mai fiabile decat cele franceze.


Cristi, sa o stapenesti sanatos si sa te bucuri de ea ! Multe drumuri fara accicente si evenimente neplacute !

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 16, 2010 9:01 pm

Suntem offtopic deja, dar ce masina ar excela la capitolul fiabilitate? Nici una. Orice marca are problemele ei si totul tine, pana la urma, si de noroc.

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Mie Noi 17, 2010 7:33 am

Pai nu se spune in toate studiile de fiabilitate si satisfactie a clientilor, incepand de la sfarsitul anilor '90, ca marcile japoneze ies mai tot mereu pe primele locuri ? E adevarat ca toyota si honda ar fi in topuri, dar nici mitsubisi nu statea rau. Cat despre cel frantuzesti... ne me faites pas commencer... are taica-miu renaul laguna si mi-e clar.

Legat de greierasi, nu stiu unde apar la cristi, insa la mine se aude ceva timid doar cand merg pe drumuri proaste si aici ma rafer la cele de tara, neasfaltate. Nu cred ca ati vrea sa parcurgeti in mod periodic drumurile pe care le fac eu la rude in unele week-enduri. Pana acum nu pot sa ma plang de masina la capitolul asta, vom vedea cum evolueaza in timp, daca se accentueaza vreun scartait sau ceva de genul asta. E adevarat ca nici la Fiatul pe ca l-am avut inainte nu am avut nimic zgomot in bord nici la 100.000 de km cand l-am dat si nu l-am menajat deloc. Doar poate oi avea eu toleranta mai mare la greierasi...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mie Noi 17, 2010 10:14 am

M-am plimbat recent cu o Toyota Urban Cruiser din parcul de presa si mi s-a parut departe de mitul masinii japoneze. Cred ca avea cel putin 10 greierasi, suspensia spate troncanea sinistru la orice denivelare, iar frana de mana se balanganea ciudat. Nu avea mai mult de 7000 km.

Poate ca Mitsubishi-urile nu sunt neaparat cele mai fiabile masini, dar nici prea multe probleme nu au in general.

Now, back on topic.

Avatar utilizator
f.cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 22, 2009 5:02 pm

Mesaj de f.cristi » Mie Noi 17, 2010 9:25 pm

Legat de lumina de pe faza scurta (adica Xenonul): daca pun luminile pe un zid se vede o linie (ma refer la linia care delimiteaza lumina farurilor de intuneric) in partea stanga a luminii ca un fel de Z intors. Initial am crezut ca lumina urmeaza conturul capotei dar nu e asa, plus ca e doar in partea din stanga. La voi cum se vede ?
Fişiere ataşate
untitled.jpg
untitled.jpg (22.93 KiB) Vizualizat de 3107 ori

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Noi 17, 2010 9:36 pm

Asa se vede si la lancer si forma este data de o tablita care e in spatele lupei. Logica este de a lumina cat mai bine partea dreapta si de a nu orbii pe cei care vin de pe contrasens.
Si bonus, o chestie pe care probabil nu o stiati: in spatele lupei e un singur bec care este si pentru faza scurta si lunga. Cand dai faza lunga, o tablita se ridica si lasa lumina sa mearga mai sus.
Daca vreti, am o lupa cu tot mecanismul de la un far spart si pot sa va arat o poza daca sunteti interesati.

Scrie răspuns

Înapoi la “ASX-ul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori